Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Public & Media Relations

Studia

Specjalność Public & Media Relations posiada w programie przedmioty dostarczające wiedzę oraz kształcące umiejętności potrzebne do realizacji analityka różnego rodzaju przestrzeni komunikowania profesjonalnego, a także do wypełniania zadań stawianych przed pracownikami tzw. sektorów kreatywnych, m.in. w zakresie prowadzenia profili brandowych, tworzenia kampanii reklamowych, przygotowywania treści na profile w mediach społecznościowych, angażowania społeczności wokół profili w tych mediach, a także tworzenia nowoczesnych i efektywnych internetowych strategii komunikacji marketingowej. Absolwent tej specjalności jest gotowy do pełnienia obowiązków pracownika agencji PR, a także wszelkich firm i organizacji mających w swojej strukturze jednostki specjalizujące się w realizacji kampanii promocyjnych, utrzymywania kontaktów z mediami oraz odpowiedzialnych za opracowywanie strategii komunikacyjnych skierowanych zarówno na zewnątrz organizacji, jak i wewnątrz.