Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Praktyki - Zrzutka.pl

Zrzutka.pl sp. z o. o. - Program praktyki w dziale marketingu 

 

  1. Celem praktyki jest zapoznanie się ze specyfiką współpracy z mediami, w celu kształtowania rozpoznawalności marki i pozytywnego wizerunku organizacji. Oferta kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków media relations i public relations

  2. Czas trwania praktyk: x godzin zegarowych dziennie w okresie x dni (60 godzin akademickich bez dni świątecznych, wolnych sobót i niedziel)

  3. Studenta w czasie praktyk obowiązuje dyscyplina pracy i przestrzeganie zasad BHP

  4. Praktyka obejmuje zapoznanie się z:

    1. Specyfiką komunikacji publicznej przedsiębiorstwa z branży fundraisingowej 

    2. Specyfiką pracy w Press Room, która obejmuje następujące zadania:

      • Budowanie i podtrzymywanie istniejących relacji z dziennikarzami poprzez kontakt telefoniczny i mailowy

      • Przygotowywanie materiałów prasowych na podstawie nadesłanych zgłoszeń lub własnego pomysłu

      • Kontakt z organizatorami zbiórek w celu pozyskania dodatkowych informacji lub materiałów

      • Targetowanie stworzonych treści i wysyłka do potencjalnie zainteresowanych mediów z bazy kontaktów portalu zrzutka.pl 

      • Samodzielne wyszukiwanie nowych kontaktów

      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy