zapisy na testy kwalifikacyjne w SPNJO
Od 03.01.2023 rozpoczynają się zapisy w SPNJO na ostatni termin testów kwalifikacyjnych dla studentów, którzy z różnych powodów nie pisali w terminie przeznaczonym dla ich kierunku, czy też nie rozpoczęli lektoratu, a ich wynik testu stracił ważność. Wszystkie informacje są w podanym linku.
https://spnjo.uwr.edu.pl/harmonogram-testow-kwalifikacyjnych/harmonogram-zapisow-na-testy/
Odwołane zajęcia z drem Romanem Wróblewskim
Szanowni Państwo,
w dniu 14 grudnia 2022 r.(środa) zajęcia z drem Romanem Wróblewskim zostają odwołane. Data odrabiania zajęć zostanie ustalony w późniejszym terminie.
Seminarium z profesorem Woźnym
Szanowni Państwo,
czwartkowe seminaria z II r. mgr. Z profesorem Aleksandrem Woźnym i czwartkowe konsultacje w godz. 9.15 - 10.15 będą odbywać sie -zgodnie z prośbą studentów - zdalnie .
Odwołane zajęcia
W dniu 17 listopada zostają odwołane zajęcia i konsultacje z mgr Zofią Nauką.
Dzień rektorski i godziny dziekańskie
Szanowni Państwo,
Przypominamy, że 15 listopada obowiązuje dzień rektorski, a 16 listopada do 11:00 obowiązują godziny dziekańskie
Zajęcia z przedmiotu „Rynek pracy” będą realizowane w semestrze zimowym 2022/2023 wyłącznie w formie e-learningowej.
Na Państwa uniwersyteckie skrzynki mailowe został wysłany link z nagranymi wykładami oraz inne materiały e-learningowe.
Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie.
W razie pytań dotyczących treści wykładów lub problemów z uzyskaniem dostępu do materiałów, proszę o kontakt mailowy: ewa.baszak@uwr.edu.pl
Zaliczenie z przedmiotu „Rynek pracy” odbędzie się między 17.01-23.01.2023 r. w formie testu w formsie, który zostanie Państwu wysłany mailowo 2 dni przed zaliczeniem.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Rynek pracy będą udostępniane na stronie Wydziały Filologicznego
https://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/
Odwołane zajęcia z red. Tomaszem Patorą
Szanowni Państwo w dniu 25 listopada 2022 r.(piątek) zajęcia z red. Tomaszem Patorą zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć wyznaczono na dzień 13 stycznia 2023r.
Odwołane zajęcia z mgr Karolem Gołajem
Szanowni Państwo w środę 9 listopada 2022 r. zajęcia z mgr Karolem Gołajem zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Sekretariat nieczynny
Szanowni Państwo, z powodu choroby 05.10. sekretariat będzie nieczynny.
Komunikat - sprawy studenckie
Szanowni Państwo,
do końca października podania w sprawach studenckich prosimy kierować do Dyrektora Instytutu, tj. do dr hab. Katarzyny Konarskiej (mail: katarzyna.konarska@uwr.edu.pl).
Zmiana godziny zapisów
Informujemy studentów II roku II stopnia kierunku Komunikacja wizerunkowa specjalności Branding o przesunięciu o 15 minut czasu zapisu na przedmiot Projekt specjalnościowy.
Zapisy odbędą się o godzinie 10.15 w dniu 29.09.2022r. i zakończą w dniu 30.09 o godz. 23.59.
Zapisy na seminaria licencjackie
Zapisy na seminaria licencjackie odbędą się od godz. 10.00 dnia 29.09.2022r do godz. 23.59 dnia 30.09.2022r przez system USOS.
Zapisy na seminarium licencjackie - obowiązują studentów kierunków Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 15 prowadzących - limit 9 osób.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium licencjackie - kod przedmiotu: 21-DKS-KW-S1-E5-SLIC.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres: rejestracja.dkskw@gmial.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 27.09.2022r. od godz. 10.00 do dnia 28.09.2022r do godz. 13.00
W załączniku znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych seminariów licencjackich.
Zapisy na Projekt specjalnościowy
Zapisy na Projekt specjalnościowy – obowiązują studentów II roku drugiego stopnia kierunku: Komunikacja wizerunkowa - do wyboru dwóch prowadzących - limit 25 osób
Do wyboru: dr Patrycja Rozbicka, dr Aleksandra Matyja
Termin zapisów w dniach: 29.09.2022r. od godz. 10.00 - do 30.09.2022 do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na projekt specjalnościowy.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 27.09.2022r. od godz. 10.00 do dnia 28.09.2022r do godz. 13.00
W załączniku znajdują się opisy poszczególnych grup
Zapisy na przedmioty opcyjne
Studia stacjonarne semestr zimowy 2022/2023 - zapisy na opcje
Zapisy na opcje odbędą się przez system USOS w dniach 29.09 od godz. 10.00 do 30.09.2022 r. do godz. 23.59.
Prosimy, aby w dniach 27.09.2022 od godz. 10.00 do 28.09.2022 r. do godziny 13.00 sprawdzili Państwo na swoich indywidualnych kontach w USOS-ie, czy mają Państwo dostęp na zapisy na przedmioty opcyjne. Jeżeli przedmioty nie będą widoczne, prosimy o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com. W mailu prosimy o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu!
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i międzynarowych i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca lub nastąpi zamiana: ktoś zrezygnuje z udziału w zajęciach i na jego miejsce będzie można wpisać nową osobę.
Jeśli ktoś nie zapisze się na zajęcia opcyjne w wyznaczonym terminie, może zostać dopisany do grupy, w której będą wolne miejsca.
Uczęszczanie na zajęcia opcyjne bez oficjalnej zgody i zapisania w systemie USOS grozi niezaliczeniem przedmiotu opcyjnego.
Oferta opcji * dla studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Dziennikarstwo audiowizualne
Opcja A
- Wystąpienia publiczne
- Wywiad w radiu i telewizji
Opcja B
- Emisja głosu
- Dziennikarstwo śledcze
Opcja C
- Współczesne wojny kulturowe
- Antropologia wizualna
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, oraz jeden z bloku C
Oferta* dla studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Media relations
Opcja A
- Antropologia komunikacji mediów
- Dezinformacja - wstęp do zagadnienia
Opcja B
- Kampanie społeczne
- Kampanie reklamowe
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Oferta opcji * dla studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
- Projektowanie przestrzeni marki
- Projektowanie usług
Opcja B
- Researching i analiza rynku
- Creative writing
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Oferta opcji * dla studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
- Fotografia wizerunkowa
- Wizerunek osób
Opcja B
- E-commerce
- Realizacja krótkich form filmowych
Opcja C
- Event management
- Naming
Opcja D
- Warsztat słowa i obrazu
- Kicz w kulturze współczesnej
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, jeden z bloku C i jeden z bloku D
Oferta opcji * dla studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność Communication design
Opcja A
- Warsztat kreatywnego pisania - poziom podstawowy
- Warsztat kreatywnego pisania - poziom rozszerzony
Opcja B
- Transformation design
- Product design
Opcja C
- Gamifikacja
- Kreowanie marki
Opcja D
- Trener kompetencji komunikacyjnych w organizacji
- Dyskursy wizualne
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, jeden z bloku C i jeden z bloku D
Oferta* dla studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
- Projektowanie innowacji
- Analiza rynku
Opcja B
- Niestandardowe metody badania marki
- Kultura popularna i alternatywna
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Uwaga!
Studenci pozostałych roczników i specjalności Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Komunikacji wizerunkowej muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje (są wpisane w planie zajęć) i nie zapisują się na nie, przychodzą na zajęcia tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Uznanie przedmiotu opcyjnego - przepisanie oceny
Istnieje możliwość przepisania oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - w Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie, którego wzór jest na stronie Wydziału Filologicznego, skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia.
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
- pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
- obejmować 30 godzin zajęć;
kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
- mieć co najmniej wartość dwóch punktów ECTS;
- w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna II stopnia
Szanowni Państwo! Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunki: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie stacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-22.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja wizerunkowa II stopnia
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Komunikacja Wizerunkowa w trybie stacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-22.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Communication management
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunkek: Communication Management w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Journalism and Social Communication
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunkek: Journalism and Social Communciation w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja wizerunkowa I stopnia
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Komunikacja Wizerunkowa w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I stopnia
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunki: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Odwołane zajęcia i konsultacje z dr Michałem Rydlewskim
Szanowni Państwo,
informujemy, iż wszystkie poniedziałkowe i wtorkowe zajęcia oraz konsultacje (30 i 31 maja) z doktorem Michałem Rydlewskim zostają odwołane z powodu wyjazdu konferencyjnego. Zostaną one odrobione po odpowiednich ustaleniach.
Odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską
Szanowni Państwo
w dniu 26 maja zostaną odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską.
Odwołane zajęcia z dr Waldemarem Bojakowskim
Szanowni Państwo
w dniu 24 maja 2022r. zajęcia z dr Waldemarem Bojakowskim zostają odwołane.
Odwołane zajęcia z dr Romanem Wróblewskim
Szanowni Państwo,
W dniu 27 kwietnia zostają odwołane zajęcia doktorem Romanem Wróblewskim od 08:30 do 11:45.
Seminarium magisterskie z prof. Aleksander Woźnym
Szanowni Państwo,
14 kwietnia seminarium magisterskie z prof. Aleksander Woźnym dla II r. i konsultacje odbędą sie w trybie zdalnym.
Odwołane zajęcia z dr Tomaszem Nowakiem
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia oraz konsultacje z dr Tomaszem Nowakiem w dniach 12.04 - 13.04.2022r. zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Godziny dziekańskie
Szanowni Państwo,
W najbliższy czwartek (14.04) od godziny 12:00 obowiązują godziny dziekańskie. W związku na tym wszystkie zajęcia od tej godziny zostają odwołane.
Odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską
Szanowni Państwo,
W dniu 8 kwietnia odwołane zostają konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską.
Odwołane zajęcia z prof. Leszkiem Pułką
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia z prof. Leszkiem Pułką w dniach 06.04 - 07.04.2022 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Odwołane seminarium z profesorem Woźnym
Szanowni Państwo,
W dniu 31 marca zostaje odwołane seminarium magisterskie z prof. Aleksandrem Woźnym.
Zmiana godziny zapisów na seminarium magisterskie
Informujemy studentów I roku II stopnia specjalności Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja wizualna o zmianie godziny zapisów na seminaria magisterskie, które rozpoczną się o godzinie 11.00 w dniu 23.02.2022r. Zapisy zakończą się w dniu 24.02.2022r o godzinie 23.59.
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu
Szanowni Państwo,
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu – obowiązują studentów III roku pierwszego stopnia kierunku Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru dwóch prowadzących: prof. Leszek Pułka, dr Ewa Baszak - limit 20 osób
Termin zapisów: od dnia 23.02.2022r od godz.10.00 - do dnia 24.02.2022r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 21.02.2022r. godz. 12.00 do dnia 22.02.2022r. godz. 13.00
Zapisy na seminaria magisterskie
Szanowni Państwo,
Zapisy na seminaria magisterskie odbędą się w dniu 23.02.2022r. od godz. 10.00 do dnia 24.02.2022 r. do godz. 23.59 przez system USOS.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium magisterskie KOD: 21-DKS-KW-S2-E2-SE
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 21.02.2022 r. od godz. 12:00 do dnia 22.02.2021 r. do godz. 13.00
Zapisy na seminarium magisterskie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 16 prowadzących - limit 9 osób.
W załączniku znajduje się lista promotorów wraz z opisem seminariów.
Zapisy na przedmioty opcyjne
Zapisy na opcje – odbędą się przez system USOS w dniach 23.02.2022r. od godz.10.00 do 24.02.2022r. do godz. 23.59 i dotyczą studentów:
kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I roku I stopnia specjalności Dziennikarstwo audiowizualne oraz I roku II stopnia specjalności Media relations.
kierunku Komunikacja Wizerunkowa specjalności Braning.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmioty opcyjne.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 21.02.2022r. od godz. 12:00 do dnia 22.02.2022 r. do godz. 13.00
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania, i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Dziennikarstwo audiowizualne
Opcja A
Media audiowizualne - krytyka
Warsztaty publicystyczne
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów I roku studiów drugiego stopnia specjalność: Media relations
Opcja A
Zaawansowane badania eyetrackingowe
Storytelling
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Analiza zawartości mediów
Influencer marketing
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Branding kulturowy
Kształtowanie wizerunku na rynku książki
opcja B
Niestandardowe metody badań
Planowanie mediów
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
On line marketing
Fotografia wizerunkowa
Opcja B
Wizerunek osób
Kicz w kulturze współczesnej
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów I roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Kampanie społeczne
Komunikacja internetowa i social media
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Marketing relacyjny
Metody jakościowe w badaniach problemów indywidualnych i społecznych
Kampanie społeczne
Opcja B
Zaawansowane techniki eyetrackingowe
Kultura popularna i alternatywna
Wizerunek miast i regionów
Opcja C
Niestandardowe narzędzie komunikacji marki
Odpowiedzialności w obszarach komunikacji, projektu i biznesu
Branding - doradztwo
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B i jeden z bloku C
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Istnieją następujące możliwości zaliczenia przedmiotu opcyjnego (spoza oferty Instytutu dla danej specjalności):
• Przepisanie oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - na Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
• Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia. O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
• pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
• obejmować 30 godzin zajęć;
• kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
• mieć wartość dwóch punktów ECTS;
• w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Odwołane zajęcia z prof. Woźnym
Szanowni Państwo w dniach 02.02 do 03.02.2022r. zajęcia oraz seminarium magisterskie z Prof. Aleksandrem Woźnym zostają odwołane.
Odwołanie zajęć
Szanowni Państwo,
informujemy studentów I roku Dziennikarstwa i komunikacji społecznej, iż wykład z przedmiotu Nauka o komunikowaniu z prof. Jerzym Biniewiczem z powodów zdrowotnych zostaje odwołany w dniu 25 stycznia i zostaje przeniesiony na dzień 28 stycznia (piątek) na godz. 10.15.
Odwołane zajęcia - mgr Kaja Wójcik
Szanowni Państwo,
W dniach 12-13 stycznia 2022 roku zajęcia z mgr Kają Wójcik zostają odwołane.
Seminarium magisterskie - prof. dr hab. Aleksander Woźny
Szanowni Państwo,
9 XII konsultacje w godz. 9.15 -10.15 oraz seminarium magisterskie w godz. 10.15 - 11.45 z prof. Aleksandrem Woźnym odbędą się w trybie zdalnym.
Tryb zdalny - DKS I rok II stopień, grupa 2
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia dzisiejszego (07.12) studenci I roku studiów magisterskich Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (grupa 2) przechodzą na 7 dni na pracę w trybie zdalnym.
Odwołane zajęcia z mgr Zofią Nauką
Szanowni Państwo,
w dniu 7 grudnia odwołane zostają wszystkie zajęcia i konsultacje z mgr Zofią Nauką.
Odwołane zajęcia z dr Zbigniewem Chmielewskim
Informujemy studentów kierunku Komunikacji wizerunkowej, że wszystkie zaplanowane zajęcia z dr Zbigniewem Chmielewskim w dniach 02.12 - 03.12 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Seminarium magisterskie - prof. dr hab. Aleksander Woźny
2 grudnia seminarium magisterskie i konsultacje prof. Aleksandra Woźnego odbędą się w trybie zdalnym
Informacja w sprawie przedmiotu: Social media w kreowaniu wizerunku, II rok mgr KW, PR + Branding
Drodzy_gie Studenci_tki,
W związku ze zwolnieniem lekarskim, zajęcia w dniu 26.11 zostają odwołane i przeniesione na dzień 21.01.
Zajęcia w dniu 3.12 zostają przeniesione w tryb zdalny (Teams).
O szczegółach poinformuję Was mailowo.
Nieobecność mgr Magdaleny Nogaj
Szanowni Państwo,
informujemy o nieobecności mgr Magdaleny Nogaj do dnia 28 listopada 2021r.
W przypadku problemów związanych ze sprzętem IDKS proszę skontaktować się z mgr Arturem Rogowskim w sali 102 w dniu 25 listopada (czwartek) w godz. od 10.00 do 12.00, oraz dr Łukaszem Śmiglem w dniu 26 listopada (piątek) w godz. od 09.00 do 11.00 w studiu radiowym IDKS.
Zajęcia i konsultacje w formie zdalnej
Szanowni Państwo,
w dniu 23 listopada zajęcia i konsultacje z mgr Zofią Nauką odbędą się w formie zdalnej.
Zajęcia w formie zdalnej
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów II roku mgr specjalności Media Relations, iż zajęcia w dniu 17 listopada 2021r.(środa) z przedmiotu Antropologia komunikacji mediów z Prof. Aleksandrem Woźnym odbędą się w formie zdalnej.
Odwołane zajęcia z mgr Zofią Nauką
Szanowni Państwo,
w dniu 09.11 zostają odwołane zajęcia z mgr Zofią Nauką. Termin odrabiania zostanie ustalony na najbliższym spotkaniu.
Odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik
Szanowni Państwo
informujemy, że zaplanowane na dzień 04.11.2021r. (czwartek) zajęcia opcyjnie Strategia promocji z mgr Kają Wójcik o godz. 15.30 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Szanowni Państwo,
w dniu 5 listopada (piątek) zajęcia Gatunki dziennikarskie z prof. Kazimierzem Wolnym-Zmorzyńskim z grupą nr 4 o godz. 12.00 - 13.30 zostaną przeniesione do sali nr 223.
Szanowni Państwo,
w dniu 05 listopada (piątek) zajęcia z przedmiotu Metody prezentacji osobistej z mgr Filipem Mecnerem z studentami III roku Komunikacji wizerunkowej o specjalności PR, o godz. 12.00 - 15.15 zostaną przeniesione do sali nr 41e.
Odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską
Szanowni Państwo,
w dniu 04.11 zostają odwołanie konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską. Dodatkowy termin konsultacji online w piątek 05.11. o godz. 09.00 - 10.00.
Odwołanie zajęć opcyjnych z dr Dorotą Kokowicz - III rok Branding
Szanowni Państwo,
W związku ze szczepieniem na grypę z przykrością odwołuję nasze zajęcia opcyjne z brandingu narodowego, które planowo mają się odbyć 27 października (środa). Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!
Dorota Kokowicz
Odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik
Szanowni Państwo,
z powodu choroby w dniu 21.10. zostają odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik.
Odwołane zajęcia z dr Dawidem Szkołą
Szanowni Państwo,
czwartkowe zajęcia z Małych form prozatorskich (II rok) oraz Warsztatu dziennikarstwa popularnonaukowego (III rok) są odwołane z powodu wyjazdu służbowego prowadzącego na konferencję naukową.
Odwołane zajęcia z dr hab. Michałem Grechem
Szanowni Państwo,
informujemy, że zaplanowane na dzień 20.10.2021r.z dr hab Michałem Grechem zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach.
Odwołanie zajęć z dr Łukaszem Żukowskim
Szanowni Państwo z powodu zwolnienia lekarskiego zostają odwołane wszystkie zajęcia i konsultacje z dr Łukaszem Żukowskim od dnia 18.10.2021r. do 05.11.2021r. Terminy zajęć zostały uaktualnione w planach zajęć.
Odwołane zajęcia - dr hab. Jacek Grębowiec
Szanowni Państwo, z powodu pilnych spraw rodzinnych dr hab. Jacek Grębowiec zmuszony jest odwołać zajęcia z pragmatyki języka 14.10.2021. Termin i sposób odrobienia zajęć podany zostanie na najbliższym spotkaniu za tydzień.
Indywidualna organizacja studiów
Indywidualna organizacja studiów – termin złożenia w Dziekanacie: 18.10.2021
Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o indywidualną organizację studiów powinny skorzystać ze wzoru, który jest na stronie Wydziału Filologicznego (zakładka ‘Dla studentów’ -> ‘Wzory podań’) i ma tytuł: „IOS_forma eksternistyczna”.
We wniosku można wpisać tylko trzy przedmioty. Prowadzący wypełnia kolumny 5-8 („Sposoby weryfikacji efektów uczenia się”, „Harmonogram prac”, „Data zaliczenia semestralnego/egzaminu”, „Podpis prowadzącego zajęcia”). W przypadku braku bezpośredniego kontaktu z prowadzącym, np. wykład prowadzony zdalnie, prowadzący może wypełnić formularz, który również jest wśród wzorów wniosków i podań i ma tytuł „IOS_zgoda prowadzącego” (należy jednak pamiętać, że tak wyrażona zgoda powinna być wklejona – a nie dołączona w formie załącznika – do maila i przekazana z konta służbowego).
Wniosek musi być zaopiniowany przez dr. Romana Wróblewskiego, zastępcę ds. studenckich Dyrektora IDziKS i złożony w Dziekanacie najpóźniej 18 października 2021. (Wypełniony wniosek można wysłać do dr. R. Wróblewskiego mailem najlepiej do 17.10.2021. Poprawnie wypełnione wnioski dr Wróblewski przekaże do Dziekanatu najpóźniej 18.10.2021).
Odwołane seminarium dr Doroty Kokowicz
Szanowni Państwo.
W dniu 12.10 zostaje odwołane seminarium licencjackie dr Doroty Kokowicz. Pozostałe zajęcia pozostają bez zmian.
Odwołane zajęcia z dr hab. Jędrzejem Morawieckim
Szanowni Państwo, w dniach od 12.10 do 15.10. 2021r. wszelkie zajęcia i konsultacje dra hab. Jędrzeja Morawieckiego zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone ze studentami na kolejnych zajęciach.
Odwołane zajęcia z mgr Joanną Morawiecką
Szanowni Państwo, w dniach od 12.10 do 15.10. 2021r. wszelkie zajęcia i konsultacje mgr Joanny Morawieckiej zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone ze studentami na kolejnych zajęciach.
II rok, studia magisterskie, branding (studia stacjonarne)
Z powodu zwolnienia lekarskiego mgr Anny Rakoczy zmuszeni jesteśmy zmienić Państwu przedmiot opcyjny Innowacyjny start-up na Praca w sektorze usług kreatywnych (przedmiot będzie miał zbliżoną tematykę). Kurs będzie prowadził mgr Krzysztof Rynkiewicz. Zajęcia jednak nie odbędą się 12 października, kurs rozpocznie się od wtorku 19 października
Odwołane zajęcia z dr Małgorzatą Czapigą-Klag
Szanowni Państwo,
w dniu 11 października zostają odwołane zajęcia z dr Małgorzatą Czapigą-Klag
Odwołane zajęcia z mgr Moniką Włodarczyk
Informujemy studentów o odwołaniu zajęć "Dziennikarstwo telewizyjne" zaplanowane na 11 października ( godz. 11.45 - 14.45) dla II roku Dziennikarstwa Sportowego. Nowy termin zajęć to 18 października (godziny i miejsce - bez zmian)
Odwołane zajęcia z dr hab. Tomaszem Manem
Szanowni Państwo informujemy, że zaplanowane na dzień 11.10.2021r. (poniedziałek) zajęcia Warsztat dramaturga z dr hab. Tomaszem Manem o godz. 16.15 do 17.45 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach w dniu 18.10.2021r.
Odwołane zajęcia z mgr Anną Gillner
Szanowni Państwo,
z powodu choroby jestem zmuszona odwołać pierwsze zajęcia z copywritingu w gr. 1. III roku komunikacji wizerunkowej, zaplanowane na dzień 7.10.2021r. Zajęcia zostaną odrobione w innym terminie.
Odwołane zajęcia z mgr Kubą Żołnowskim
Szanowni Państwo informujemy, że zaplanowane na dzień 06.10.2021r. (środa) zajęcia Publiczności mediów z mgr Kubą Żołnowskim o godz. 8.30 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach w dniu 13.10.2021
Zmiana godziny zapisów na seminarium licencjackie
Informujemy studentów III roku specjalności Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja Wizerunkowa o zmianie godziny zapisów na seminaria licencjackie, które rozpoczną w dniu 30.09.2021r. od godz. 10.30. Zapisy zakończą się w dniu 01.10.2021r. o godz. 23.59
Zapisy na seminaria licencjackie
Zapisy na seminaria licencjackie odbędą się od godz. 10.00 dnia 30.09.2021r. do godz. 23.59 dnia 01.10.2021 r. przez system USOS
Zapisy na seminarium licencjackie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 16 prowadzących - limit 9 osób.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium licencjackie KOD: 21-DKS-KW-S1-E5-SLIC
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 28.09.2021r. od godz. 10:00 do dnia 29.09.2021 r. do godz. 13.00
W załączniku szczegółowe informacje na temat poszczególnych seminariów
Zapisy na Projekt specjalnościowy
Zapisy na Projekt specjalnościowy – obowiązują studentów II roku drugiego stopnia kierunku: Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru dwóch prowadzących: dr Patrycja Rozbicka, dr Aleksandra Matyja, dr Wojciech Sitek - limit 21 osób
Termin zapisów: od dnia 30.09.2021r od godz.10.00 - do dnia 01.10.2021r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na projekt specjalnościowy.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 28.09.202r. godz. 10.00 do dnia 29.09.2021r. godz. 13.00
W załączniku szczegółowe informacje na temat poszczególnych grup.
Zmiana terminu zajęć - Prezenter Radiowy
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że zajęcia planowane na 8 czerwca w trybie zdalnym odbędą się 10 czerwca w piątek STACJONARNIE w sali radiowej, w godzinach 8:30-13:30. To nasza jedyna możliwość skorzystania ze studia, bo 15 czerwca zajęcia odbędą się zgodnie z planem.
Testy kwalifikacyjne - termin czerwcowy
Szanowni Państwo,
w terminie 11-13.06.2021 odbędzie się ostatnia tura testów kwalifikacyjnych z języków obcych przed przerwą wakacyjną.
Do testu MOGĄ przystąpić:
• studenci przeniesieni z innych uczelni;
• studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
• studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020 oraz marcu i maju 2021;
• studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
• studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
• studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Wszelkie potrzebne informacje studenci znajdą pod tym linkiem:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/152
Odrabianie zajęć
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów II roku specjalności Dziennikarstwo audiowizualne, że w dniu 29.04. (czwartek) w godz. 11.50-15.00 zaplanowano odrabianie zajęć z przedmiotu Dziennikarstwo śledcze z red. Tomaszem Patorą.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
informujemy, że zaplanowane na dzień 15.04 (czwartek) zajęcia z przedmiotu Trening spikerski z red. Tomaszem Dudą zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach (29.04).
Odrabianie zajęć
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów I roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, że w piątek 30.04. zostaną odrobione zajęcia z przedmiotu Dziennikarskie źródła informacji z red. Tomaszem Patorą, które nie odbyły się w dniu 09.04. Jednocześnie ważność traci ogłoszenie z dnia 26.03, w którym zaplanowano przełożenie zajęć na dzień 16.04.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
II rok KW, branding, studia niestacjonarne
Zaplanowane na 11 kwietnia zajęcia z przedmiotu Customer experience z dr. Tomaszem Nowakiem nie odbędą się z powodu zwolnienia lekarskiego prowadzącego. Zajęcia zostaną zrealizowane w terminie późniejszym.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
zajęcia z przedmiotu Muzyka w Internecie dla III roku lic. o specjalności Dziennikarstwo muzyczne w dniu 9.04.2021 zostają odwołane. Zajęcia będą odrabiane w terminie ustalonym z grupą.
Odrabianie zajęć
Szanowni Państwo,
na poniedziałek, 19 kwietnia w godz. 16.50-20.00, zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami, zaplanowano odpracowanie zajęć pt. „PR w administracji” z mgr Stefanem Augustynem dla studentów II roku lic. Komunikacji Wizerunkowej.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów III roku Dziennikarstwa muzycznego o odwołaniu zajęć PR i promocja w muzyce z mgr Filipem Mecnerem w dniu 09.04.2021r. godz. 15.10 - 16.40. Zajęcia zostaną odrobione w ustalonym ze studentami terminie.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne o odwołaniu pierwszych zajęć z przedmiotu Dziennikarstwo muzyczne w radiu z red. Piotrem Bartysiem w dniu 09.04. (piątek) godz. 10.10 - 13.20, które zostaną odrobione w ustalonym ze studentami terminie.
Przeniesione zajęcia
Informujemy studentów I roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, że zajęcia z przedmiotu Dziennikarskie źródła informacji z red. Tomaszem Patorą z dnia 09.04.2021r. zostają odwołane i przeniesione na dzień 16.04.2021r. (piątek).
Termin zmiany przedmiotów opcyjnych
Szanowni Państwo,
informujemy, że 14 marca mija termin składania wniosków o zmianę przedmiotów opcyjnych. Wnioski składane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Przypominamy również, że student może zostać przypisany tylko do grupy, w której pozostały jeszcze wolne miejsca.
Odwołane zajęcia i konsultacje
Drodzy Państwo, z dniach 3.03-12.03 wszelkie zajęcia i konsultacje dra hab. Jacka Grębowca zostają odwołane z powodu choroby i zwolnienia lekarskiego.
Zapisy na seminaria magisterskie
Zapisy na seminaria magisterskie odbędą się od godz. 10.00 dnia 18.02.2021r. do godz. 23.59 dnia 19.02.2021 r. przez system USOS.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium magisterskie KOD: 21-DKS-KW-S2-E2-SE
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 16.02.2021 r. od godz. 10:00 do dnia 17.02.2021 r. do godz. 12.00
Zapisy na seminarium magisterskie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 15 prowadzących - limit 11 osób.
W załączniku znajduje się lista promotorów wraz z opisem seminariów.
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu – obowiązują studentów III roku pierwszego stopnia kierunku Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru trzech prowadzących: prof. Leszek Pułka, dr Wojciech Sitek, mgr Ewa Baszak - limit 22 osób
Termin zapisów: od dnia 18.02.2021r od godz.10.00 - do dnia 19.02.2021r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 16.02.2021r. godz. 10.00 do dnia 17.02.2021r. godz. 12.00
Zapisy na opcje
Zapisy na opcje – odbędą się przez system USOS w dniach 18.02.2021r. od godz.10.00 do 19.02.2021 r. do godz. 23.59 i dotyczą studentów kierunku Komunikacja Wizerunkowa.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmioty opcyjne.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 16.02.2021r. od godz. 10:00 do dnia 17.02.2021 r. do godz. 12.00
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania, i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Analiza zawartości mediów
Influencer marketing
opcja B
Zarządzanie czasem i stresem
Metody pracy z klientem
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Branding kulturowy
Kształtowanie wizerunku na rynku książki
opcja B
Niestandardowe metody badań
Planowanie mediów
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Communication design
Opcja A
User experience
Technologia w branży kreatywnej
Opcja B
Design informacji
DTP - technologia produkcji i druku
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Influencer marketing
Layouty
On line marketing
Opcja B
Wizerunek osób
Użyteczne interfejsy
Fotografia wizerunkowa
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden zbloku B
Studentów I roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Kampanie społeczne
Badania w brandingu
Analiza tekstów reklamowych i wizualnych
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Marketing relacyjny
Historia sztuki
Opcja B
Zarządzanie zespołem
Kultura popularna i alternatywna
Opcja C
Design informacji
Projekty e-commerce
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B i jeden z bloku C
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Communication design
Opcja A
Mapowanie procesów komunikacyjnych
UX writing
Opcja B
Praktyki zarządzania projektem
Autoprezentacja
Opcja C
Trening uważności w komunikacji
Fotografia wizerunkowa
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B i jeden z bloku C
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Istnieją następujące możliwości zaliczenia przedmiotu opcyjnego (spoza oferty Instytutu dla danej specjalności):
• Przepisanie oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - na Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
• Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia. O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
• pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
• obejmować 30 godzin zajęć;
• kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
• mieć wartość dwóch punktów ECTS;
• w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Zmiany godzin pracy sekretariatu
W ten weekend sekretariat będzie dostępny w niedzielę od 11:00-13:30.
Zapisy na lektorat (poziom B2+) na semestr letni 2022/2023
Studenci studiów niestacjonarnych II stopnia:
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, II stopień, I rok
Komunikacja wizerunkowa, II stopień, I rok
Termin zapisów: 3.01.2023-31.01.2023
Szczegółowe informacje i formularz zapisu:
https://spnjo.uwr.edu.pl/zapisy-dla-poszczegolnych-kierunkow-studia-niestacjonarne-b2/
Sekretariat - praca zdalna
Szanowni Państwo,
W dniu 17 grudnia sekretariat dla studentów zaocznych będzie pracował zdalnie.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo.
W dniu 12 listopada zostają odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik. Termin odrabiania zostanie ustalony na zajęciach.
Zmiany w planie
Szanowni Państwo,
na prośbę starostów roku wprowadzamy korektę planu podczas najbliższego zjazdu 12-13 listopada:
II rok dziennikarstwa i komunikacji społecznej będzie realizował zajęcia zdalne zarówno w sobotę 12 listopada, jak i w niedzielę 13 listopada;
II rok komunikacji wizerunkowej będzie realizował zajęcia zdalnie w sobotę 12 listopada i stacjonarnie (w budynku) w niedzielę 13 listopada.
Plan III roku obydwu kierunków pozostaje bez zmian.
Zaktualizowane plany znajdują się na stronie Instytutu.
Zajęcia z przedmiotu „Rynek pracy” będą realizowane w semestrze zimowym 2022/2023 wyłącznie w formie e-learningowej.
Na Państwa uniwersyteckie skrzynki mailowe został wysłany link z nagranymi wykładami oraz inne materiały e-learningowe.
Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie.
W razie pytań dotyczących treści wykładów lub problemów z uzyskaniem dostępu do materiałów, proszę o kontakt mailowy: ewa.baszak@uwr.edu.pl
Zaliczenie z przedmiotu „Rynek pracy” odbędzie się między 17.01-23.01.2023 r. w formie testu w formsie, który zostanie Państwu wysłany mailowo 2 dni przed zaliczeniem.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Rynek pracy będą udostępniane na stronie Wydziały Filologicznego
https://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/
INFORMACJE O LEKTORATACH Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, I rok, I stopień, studia zaoczne Komunikacja wizerunk
Informacje ogólne
Od roku akademickiego 2013/14 studenci studiów niestacjonarnych Uniwersytetu Wrocławskiego
zobowiązani są do ukończenia lektoratu i zdania egzaminu z wybranego języka obcego nowożytnego
(na studiach I stopnia na poziomie B2 II). Język wybrany staje się językiem obowiązkowym.
Studentom studiów niestacjonarnych na studiach I stopnia przysługuje następujący bezpłatny limit
godzin: 120 godzin.
Zajęcia z języka obowiązkowego prowadzone są przez lektorów Studium Praktycznej Nauki Języków
Obcych Uniwersytetu Wrocławskiego. Studium oferuje naukę następujących języków nowożytnych:
angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, rosyjskiego i włoskiego. Wyboru języka
dokonuje student w ramach możliwości organizacyjnych Studium.
Uczęszczanie na lektorat języka obcego jest obowiązkowe. Student powinien wybrać z oferty
Studium język, który zna najlepiej, ponieważ lektoraty języka obowiązkowego rozpoczynają się na
poziomie B1. Student jest zobowiązany do kontynuowania nauki języka, który wybrał. Zmiana języka
w trakcie nauki nie jest możliwa.
Testy kwalifikacyjne
W celu określenia poziomu znajomości języka, studenci zobowiązani są do napisania testu
kwalifikacyjnego. Testy kwalifikacyjne odbywają się zdalnie. Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniach
od 8 do 10 października 2022. Link do testu będzie umieszczony na stronie SPNJO:
https://spnjo.uwr.edu.pl/harmonogram-testow-wybrane-kierunki-studia-niestacjonarne/
Jeżeli student zakwalifikuje się niżej niż początkowy poziom lektoratu, czyli niżej niż poziom B1,
rozpoczyna lektorat od poziomu B1 i jest zobowiązany do uzupełnienia wiadomości we własnym
zakresie. Jeżeli student zakwalifikuje się na poziom wyższy niż poziom B1 (B2 I lub B2 II), zaczyna
lektorat od poziomu, na który się zakwalifikował. Student, który zakwalifikuje się na poziom C1 I
może być zwolniony z uczestnictwa w lektoracie, ale jest zobowiązany do zdania egzaminu
końcowego na wymaganym poziomie (B2 II). UWAGA: wynik testu kwalifikacyjnego jest ważny trzy
semestry.
Zwolnienie z lektoratu
Student, który posiada dokument zwalniający z lektoratu, honorowany przez SPNJO, powinien wysłać
skan dokumentu do zastępcy kierownika SPNJO ds. studiów niestacjonarnych
(marcin.orszulak@uwr.edu.pl) przed przystąpieniem do testu. Skan dokumentu przysłany po
napisaniu testu nie będzie rozpatrywany. Wykaz honorowanych dokumentów:
https://spnjo.uwr.edu.pl/studenci-studiow-stacjonarnych/zwolnienia-z-lektoratu/
Harmonogramy i grupy
Na podstawie wyniku testu kwalifikacyjnego student jest przypisywany do grupy. Listy grup zostaną
umieszczane na stronie SPNJO do piątku 14 października 2022 w następującej zakładce:
https://spnjo.uwr.edu.pl/wykaz-grup-studia-niestacjonarne/
Komunikat - sprawy studenckie
Szanowni Państwo,
do końca października podania w sprawach studenckich prosimy kierować do Dyrektora Instytutu, tj. do dr hab. Katarzyny Konarskiej (mail: katarzyna.konarska@uwr.edu.pl).
Szanowni Państwo,
W dniu 1 października sekretariat dla studentów zaocznych będzie nieczynny.
Plan zajęć dla I roku I stopnia Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Szanowni Państwo,
Plany zajęć dla studentów I roku I stopnia kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna będą dostępne na stronie internetowej Instytutu 7 października.
Podział na grupy
Szanowni Państwo,
Podział na grupy dla studentów pierwszego roku I i II stopnia będzie dostępny od 6 października.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna II stopnia
Szanowni Państwo! Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunki: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie niestacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 27-28.09 do -Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja wizerunkowa II stopnia
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Komunikacja Wizerunkowa w trybie niestacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-22.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Zapisy na Projekt specjalnościowy
Zapisy na Projekt specjalnościowy – obowiązują studentów II roku drugiego stopnia kierunku: Komunikacja wizerunkowa - do wyboru dwóch prowadzących - limit 25 osób
Do wyboru: dr Patrycja Rozbicka, dr Aleksandra Matyja
Termin zapisów w dniach: 29.09.2022r. od godz. 10.00 - do 30.09.2022 do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na projekt specjalnościowy.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 27.09.2022r. od godz. 10.00 do dnia 28.09.2022r do godz. 13.00
W załączniku znajdują się opisy poszczególnych grup
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja wizerunkowa I stopnia
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Komunikacja Wizerunkowa w trybie niestacjonarnym I stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-22.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I stopnia
Szanowni Państwo! Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunki: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie niestacjonarnym I stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-22.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Communication management
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Communication Management w trybie zaocznym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Journalism and Social Communication
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Journalism and Social Communciation w trybie zaocznym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Sekretariat nieczynny
25 czerwca Sekretariat będzie zamknięty. Zapraszam do kontaktu od poniedziałku 27.
Sekretariat nieczynny
Szanowni Państwo,
W tę sobotę (4 czerwca) sekretariat będzie nieczynny. W sprawach pilnych proszę kontaktować się mailowo.
Szanowni Państwo,
W tę sobotę (28 mają) sekretariat będzie nieczynny. W sprawach pilnych proszę kontaktować się mailowo.
Szanowni Państwo,
W tę sobotę (21 mają) sekretariat będzie nieczynny. W sprawach pilnych proszę kontaktować się mailowo.
Zapisy na zajęcia opcyjne oraz przygotowanie i prezentację projektu
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie
Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania:
- przedmiotów opcyjnych,
- przygotowania i prezentacji projektu (dla komunikacji wizerunkowej)
- seminarium magisterskiego
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w
załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane (w załączniku),
a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot
opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden
przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności,
dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym
staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Zapisy na przedmioty opcyjne mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane
konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia
systemu).
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na
opcje.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres
rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 8-9.03.2022r.
Termin zapisów 10-11.03.2022 r. (od godz. 10.00 10 marca do 11 marca do godz. 23.59)
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby, nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, będą mogły dopisać się do list na których zostały
jeszcze wolne miejsca w sekretariacie Instytutu do 31 marca br.
Nie będzie też możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie
będzie zapisany w systemie.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje,
nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych
zajęć przewidzianych programem studiów.
Zapisy na seminarium magisterskie
Zapisy na seminarium magisterskie(dla I roku studiów magisterskich dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz komunikacji wizerunkowej)
mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidualne konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na opcje.
Jeżeli seminarium nie będzie widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 8-9.03.2022r.
Termin zapisów 10-11.03.2022 r. (od godz. 10.00 10 marca do 11 marca do godz. 23.59)
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby, które nie zapiszą się na seminarium przez usosa, będą mogły dopisać się do list na których zostały jeszcze wolne miejsca w sekretariacie Instytutu do 31 marca br. (sekretariat.idks@uwr.edu.pl tel. 71/375-79-00)
Lektoraty, studia niestacjonarne, I stopnień II rok
Szanowni Państwo,
w załączeniu znajdą Państwo plik z informacją o lektoratach dla studentów studiów niestacjonarnych I stopnia, II rok.
Dodatkowe zapisy na lektoraty dla studentów studiów niestacjonarnych II stopnia
Szanowni Państwo,
Dodatkowe zapisy na lektoraty dla studentów studiów niestacjonarnych II stopnia od 08.02.2022 do 17.02.2022. Szczegółowe informacje na stronie https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/94-zapisy-na-testy-kwal-niestacj
Seminarium magisterskie - prof. dr hab. Aleksander Woźny
Szanowni Państwo,
Na prośbę studentów niedzielne seminarium magisterskie (7 listopada) dla II r. odbędzie w trybie zdalnym.
Wykaz grup dla Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna i Komunikacja Wizerunkowa I rok I stopień, lektoraty
Wykaz grup dla Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna i Komunikacja Wizerunkowa II rok II stopień, lektoraty
Zapisy na przedmioty opcyjne
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania przedmiotów opcyjnych.
W semestrze zimowym roku akademickiego 2021/22 do zaliczenia:
• rok II licencjacki: komunikacja wizerunkowa - dwa przedmioty opcyjne (sp. Branding)
• rok II licencjacki: komunikacja wizerunkowa – trzy przedmioty opcyjnie (sp. Communication design
• rok II licencjacki: komunikacja wizerunkowa - dwa przedmioty opcyjne (sp. PR)
• rok III licencjacki: komunikacja wizerunkowa – cztery przedmioty opcyjnie (sp. Branding)
• rok III licencjacki: komunikacja wizerunkowa – trzy przedmioty opcyjnie (sp. PR)
• rok II magisterski: komunikacja wizerunkowa (sp. Branding) – dwa przedmioty opcyjne
• rok II magisterski: komunikacja wizerunkowa (sp. communication design) – dwa przedmioty opcyjne
•
• rok II licencjacki: dziennikarstwo i komunikacja społeczna (sp. audiowizualne – cztery przedmioty opcyjne
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane, a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. dydaktyki i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności, dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje, nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Zapisy odbędą się od godz. 10.00 dnia 14.10.2021 r. do godz. 23.59 dnia 15.10.2021 r. przez system USOS
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu do zapisów. Termin weryfikacji: 12.10.2021r. od godz. 12:00 do dnia 13.10.2021 r. do godz. 14.00
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Nie będzie możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie będzie zapisany w systemie.
W załącznikach znajdują się szczegółowe informacje na temat przedmiotów opcyjnych (tematy i krótka charakterystyka), tematy z opisem dla seminariów (III rok studiów licencjackich kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, komunikacja wizerunkowa) i projektu specjalnościowego (komunikacja wizerunkowa specjalność: branding).
I rok studiów licencjackich oraz I rok studiów magisterskich nie wybiera w tym semestrze przedmiotów opcyjnych.
Zapisy na seminarium licencjackie dla III roku dziennikarstwa i komunikacji wizerunkowej
Zapisy odbędą się od godz. 10.00 dnia 14.10.2021 r. do godz. 23.59 dnia 15.10.2021 r. przez system USOS
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu do zapisów. Termin weryfikacji: 12.10.2021r. od godz. 12:00 do dnia 13.10.2021 r. do godz. 14.00
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Zapisy na Projekt specjalnościowy dla II roku studiów magisterskich sp. Branding
Zapisy odbędą się od godz. 10.00 dnia 14.10.2021 r. do godz. 23.59 dnia 15.10.2021 r. przez system USOS
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu do zapisów. Termin weryfikacji: 12.10.2021r. od godz. 12:00 do dnia 13.10.2021 r. do godz. 14.00
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Testy kwalifikacyjne z wybranego języka obcego
STUDENCI I ROKU I STOPNIA STUDIÓW NIESTACJONARNYCH
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA
rok akademicki 2021/2022, semestr zimowy
Test kwalifikacyjny z wybranego języka obcego odbędzie się zdalnie w dniach
09.10.2021 (godz. 6.00) - 11.10.2021(godz. 22.00)
Student otwiera test korzystając z linku umieszczonego na stronie SPNJO:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/189
Linki do testów zostaną umieszczone na stronie w przeddzień testu i będą aktywne w podanych
dniach i godzinach.
Test trwa 100 minut i składa się ze 120 zadań. Student ma jedno podejście do testu. Test zamyka
się 11.10.2021 o godz. 22.00
Studentom, którzy nie napiszą testu w podanych dniach nie gwarantujemy możliwości
napisania testu w innym terminie i rozpoczęcia lektoratu w semestrze zimowym 2021/22.
Wykaz grup zostanie umieszczony na stronie SPNJO w zakładce: „Wykaz grup – studia
niestacjonarne” dnia 18.10.2021 po godz. 12.00.
Student jest zobowiązany do zapoznania się z Zasadami uczestnictwa w lektoratach
dostępnymi na stronie SPNJO, zakładka „Lektoraty – studia niestacjonarne.”
Listy grup studentów II rok I stopień DiKS/KW zaoczne
Terminy zjazdów w roku akad. 2021/22
Szanowni Państwo,
terminy zjazdów dostępne są w załączniku oraz w zakładce "Organizacja roku".
Testy kwalifikacyjne - terminy czerwcowe
Szanowni Państwo,
w terminie 11-13.06.2021 odbędzie się ostatnia tura testów kwalifikacyjnych z języków obcych przed przerwą wakacyjną.
Do testu MOGĄ przystąpić:
• studenci przeniesieni z innych uczelni;
• studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
• studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020 oraz marcu i maju 2021;
• studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
• studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
• studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Wszelkie potrzebne informacje studenci znajdą pod tym linkiem:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/152
Termin zmiany przedmiotów opcyjnych
Szanowni Państwo,
informujemy, że 31 marca mija termin składania wniosków o zmianę przedmiotów opcyjnych. Wnioski składane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Przypominamy również, że student może zostać przypisany tylko do grupy, w której pozostały jeszcze wolne miejsca.
Odwołane zajęcia i konsultacje
Drodzy Państwo, z dniach 3.03-12.03 wszelkie zajęcia i konsultacje dra hab. Jacka Grębowca zostają odwołane z powodu choroby i zwolnienia lekarskiego.
Harmonogram lektoratów DKS 1 rok 2 stopień
Szanowni Państwo,
W załączeniu harmonogram lektoratów dla studentów 1 roku 2 stopnia Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Harmonogram lektoratów DKS 1 rok 1 stopień
Szanowni Państwo,
W załączeniu harmonogram lektoratów dla studentów 1 roku 1 stopnia Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Charakterystyka przygotowanie i prezentacja projektu
Zapisy na przygotowanie i prezentacje projektu mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
PROSZĘ O SPRAWDZENIE SWOICH INDYWIDUALNYCH KONT (od dnia 25.02.2021 od godz.10:00 do dnia 26.02.2021 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 1,2,3 marca. br.
Charakterystyka seminarium magisterskie
Zapisy na seminarium magisterskie mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
PROSZĘ O SPRAWDZENIE SWOICH INDYWIDUALNYCH KONT (od dnia 25.02.2021 od godz.10:00 do dnia 26.02.2021 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 1,2,3 marca. br.
Zapisy na przedmioty opcyjne i przygotowanie i prezentację projektu i seminarium magisterskie
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania:
przedmiotów opcyjnych,
przygotowania i prezentacji projektu (dla komunikacji wizerunkowej) oraz seminarium magisterskiego (2. stopień)
W semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 do zaliczenia są następujące przedmioty opcyjnie oraz przygotowanie i prezentację projektu:
Kierunek: komunikacja wizerunkowa
rok I licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
rok I licencjacki – komunikacja wizerunkowa
specjalność communication design – dwa przedmioty opcyjnie
rok I licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność public relations – dwa przedmioty opcyjnie
rok II licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
rok II licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność public relations – dwa przedmioty opcyjnie
rok III licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
rok III licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność communication design – dwa przedmioty opcyjnie
rok I studiów magisterskich – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – jeden przedmiot opcyjny
rok I studiów magisterskich – komunikacja wizerunkowa:
specjalność communication design – jeden przedmiot opcyjny
rok II magisterski – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – trzy przedmioty opcyjnie
rok II magisterski – komunikacja wizerunkowa:
specjalność communication design – trzy przedmioty opcyjnie
Kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna
rok I licencjacki:
specjalność dziennikarstwo audiowizualne – dwa przedmioty opcyjnie
rok III licencjacki:
specjalność dziennikarstwo radiowo-telewizyjne – trzy przedmioty opcyjnie
Przygotowanie i prezentacja projektu – specjalność branding (charakterystyka w załączeniu)
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane (w załączniku), a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności, dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Zapisy na przedmioty opcyjne mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
PROSZĘ O SPRAWDZENIE SWOICH INDYWIDUALNYCH KONT (od dnia 25.02.2021 od godz.10:00 do dnia 26.02.2021 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 1,2,3 marca. br.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby, nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, będą mogły dopisać się do list na których zostały jeszcze wolne miejsca w sekretariacie Instytutu do 31 marca br.
Nie będzie też możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie będzie zapisany w systemie.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje, nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Charakterystyka przedmiotów opcyjnych w załączniku
Lektorat STUDIA ZAOCZNE, II ROK I STOPNIA semestr letni 2020/2021
Lektoraty języków nowożytnych w semestrze letnim 2020/2021 będą prowadzone zdalnie na platformie MS TEAMS lub za pomocą innych narzędzi dostępnych w pakiecie Office 365.
Harmonogram zajęć w załączniku
Termin dodatkowy testów kwalifikacyjnych
Dodatkowy test kwalifikacyjny dla studentów pierwszego roku, którzy nie mogli do niego przystąpić w terminie wyznaczonym dla ich kierunku oraz studentów przeniesionych z innych uczelni odbędzie się w następującym terminie:
15.01.2021
Testy odbywają się zdalnie.
Testy zostaną otwarte 15.01.2021 o godz. 9.00 a zamknięte 15.01.2021 o godz. 21.00
Studenci powinni skończyć rozwiązywać test najpóźniej 15.01.2021 o godz. 21.00.
Test przeznaczony jest JEDYNIE dla OKREŚLONEJ grupy studentów.
Do testu MOGĄ przystąpić:
- studenci przeniesieni z innych uczelni;
- studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
- studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem
i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020;
- studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
- studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
- studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Jeśli student przystąpi do testu drugi raz, to wynik drugiego testu zostanie anulowany.
Student rozwiązuje i przesyła test online, bez konieczności uprzedniej rejestracji
i zapisów.
Student otwiera test korzystając z podanego linku – linki są umieszczone na stronie SPNJO i pozostają aktywne jedynie w godzinach otwarcia testu:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/93-harmonogram-zapis%C3%B3w-na-testy#linki
Test trwa 100 minut i składa się ze 120 zadań. Student ma jedno podejście do testu.
Student ma obowiązek wypełnić test samodzielnie.
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie
z programem rozpoczynają lektorat w drugim semestrze ukażą się na stronie SPNJO
w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021.
Informacje na temat zjazdu 14-15 listopada
Szanowni Państwo,
bardzo prosimy o sprawdzenie planu na najbliższy zjazd 14-15 listopada. Uległ on korekcie, głównie w odpowiedzi na Państwa prośby. Cały zjazd będzie realizowany zdalnie. Taką wolę wyraziła zdecydowana większość roku w ankiecie przesłanej do Państwa. Na razie nie podejmujemy decyzji odnośnie kolejnych zjazdów. Liczymy, że będziemy mieli szansę realizacji pojedynczych zajęć warsztatowych w trybie tradycyjnym, w sali, i że będziemy mieli możliwość utrzymania tzw. trybu mieszanego. Ewentualne zmiany będziemy wprowadzać na kilka dni przed kolejnymi zjazdami.
Zapisy na przedmioty opcyjne
Szanowni Państwo,
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania przedmiotów opcyjnych.
W semestrze zimowym roku akademickiego 2020/21 do zaliczenia:
• rok II licencjacki: komunikacja wizerunkowa - dwa przedmioty opcyjne (sp. Branding)
• rok II licencjacki: komunikacja wizerunkowa - dwa przedmioty opcyjne (sp. PR)
• rok III licencjacki: komunikacja wizerunkowa – cztery przedmioty opcyjnie (sp. Branding)
• rok III licencjacki: komunikacja wizerunkowa – trzy przedmioty opcyjnie (sp. Communication design)
• rok II magisterski: komunikacja wizerunkowa (sp. Branding) – dwa przedmioty opcyjne
• rok II magisterski: komunikacja wizerunkowa (sp. communication design) – dwa przedmioty opcyjne
• rok III licencjacki: dziennikarstwo i komunikacja społeczna (sp. RTV – pięć przedmiotów opcyjnych
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane, a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. dydaktyki i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności, dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje, nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Zapisy na przedmioty opcyjne mają formę elektroniczną i odbywają się za pośrednictwem strony: https://usosweb.uni.wroc.pl
PROSZĘ O SPRAWDZENIE PRZEDMIOTÓW NA SWOICH INDYWIDUALNYCH KONTACH ( W DNIACH od 16 PAŹDZIERNIKA godz. 12.00 do 19 października do godz. 12.00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 20-21 października br.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Nie będzie możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie będzie zapisany w systemie.
W załącznikach znajdują się szczegółowe informacje na temat przedmiotów opcyjnych (tematy i krótka charakterystyka), tematy z opisem dla seminariów (III rok studiów licencjackich kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, komunikacja wizerunkowa) i projektu specjalnościowego (komunikacja wizerunkowa specjalność: branding).
I rok studiów licencjackich oraz I rok studiów magisterskich nie wybiera w tym semestrze przedmiotów opcyjnych.
Podpisywanie umów
Szanowni Państwo,
studenci I roku II stopnia mogą podpisywać umowy w dziekanacie do 26 października.
Informacja na temat lektoratów
W załączniku informacja dla studentów I roku I stopnia na temat lektoratów.
Informacja na temat lektoratów
W załączniku informacja dla studentów II roku II stopnia na temat lektoratów.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna II stopień
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja Wizerunkowa II stopień
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Komunikacja Wizerunkowa.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I stopień
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia I stopnia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja Wizerunkowa I stopień
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia I stopnia Komunikacja Wizerunkowa.
Zapisy na seminarium licencjackie
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania seminarium.
Zapisy na seminarium mają formę elektroniczną i odbywają się za pośrednictwem strony: https://usosweb.uni.wroc.pl
PROSZĘ O SPRAWDZENIE CZY OPCJA WYBORU SEMINARIUM POJAWIA SIĘ NA SWOICH INDYWIDUALNYCH KONTACH (od dnia 23.10 od godz.12:00 do dnia 25.10 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 29-30 września br.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
W załączniku znajdują się tematy z opisem dla seminariów (III rok studiów licencjackich kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, komunikacja wizerunkowa)
Zapisy na zajęcia opcyjne
Informujemy, że zapisy na przedmioty opcyjne dla studentów zaocznych odbędą się w dniach 20-21 października.
Szczegóły pojawią się na stronie 9 października.
Terminy zjazdów w roku akad. 2020/21
Szanowni Państwo,
terminy zjazdów dostępne są w załączniku oraz w zakładce "Organizacja roku".
Spotkanie z firmą MediaHq
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa zgłoszenia i okazane zainteresowanie, potwierdzamy, że spotkanie z firmą MediaHq odbędzie się 25.01 o godz. 15:30 w sali Kameralnej Zachodniej. Zapraszamy zarówno osoby, które odpowiedziały na zgłoszenie w formularzu, jak i pozostałych z Państwa. Więcej informacji na temat samej firmy, jak i możliwości współpracy, znajdziecie Państwo tu: https://docs.google.com/document/d/1fBftf1xf8-YZ0q4O8eLtDGoZx1bQw7uX/edit
Liczymy na Państwa obecność!
Termin dodatkowy wstępne szkolenie bhp dla studentów, doktorantów
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuje, że zostanie uruchomiony :
Termin dodatkowy - od 1 lutego do 5 marca 2023 r. - dla osób, które z nie odbyły szkolenia wstępnego bhp w I terminie (od 1 października do 30 listopada 2022 r.)(studenci, doktoranci pierwszego semestru w roku akademickim 2022/23.
Materiał szkoleniowy i test, którego zaliczenie jest warunkiem ukończenia szkolenia znajdować się będzie na platformie e-learningowej Uniwersytetu Wrocławskiego, prowadzonej przez Centrum Kształcenia na Odległość w Uniwersytecie Wrocławskim. Szkolenie będzie dostępne w terminie od 1 lutego do 5 marca 2023 r. pod adresem https://e-edu.cko.uni.wroc.pl
Zapisy na egzamin końcowy dla studentów, którzy nie uczęszczają na zajęcia lektoratowe
Szanowni Państwo,
Egzamin końcowy z języka obcego dla studentów zwolnionych z lektoratu, ale zobowiązanych do zdania egzaminu końcowego.
Zapisy 16.01.2023-26.01.2023
Komunikat dotyczy studentów studiów licencjackich i jednolitych magisterskich (lata I-III) którzy:
w wyniku testu kwalifikacyjnego osiągnęli poziom C1 I, zostali zwolnieni z zajęć, ale pozostał im jeszcze obowiązek zdania egzaminu B2-II.
nie zgłosili się na egzamin w wyznaczonym terminie do lektora, u którego uzyskali zaliczenie na poziomie B2-II,
uzyskali zaliczenie poziomu uprawniającego ich do przystąpienia do egzaminu na podstawie zaliczenia uzyskanego na innej uczelni,
zaliczenie zostało uznane przez SPNJO UWr (→ Zwolnienia)
Komunikat dotyczy studentów studiów II stopnia i jednolitych magisterskich (lata IV-V), którzy:
nie zgłosili się na egzamin w wyznaczonym terminie do lektora, u którego uzyskali zaliczenie na poziomie B2+,
uzyskali zaliczenie poziomu uprawniającego ich do przystąpienia do egzaminu na podstawie zaliczenia uzyskanego na innej uczelni,
zaliczenie zostało uznane przez SPNJO UWr. (→ Zwolnienia)
Więcej informacji na stronie SPNJO:
Egzamin końcowy z języka obcego dla pozostałych studentów - Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (uwr.edu.pl)
UWAGA : SZKOLENIE BHP STUDENCI
Szanowni Państwo,
Uprzejmie przypominamy, że w dniu 30.11.2022 r. kończy się szkolenie wstępne bhp dla studentów i doktorantów UWR pierwszego semestru w roku akademickim 2022/23.
Szkolenie jest dostępne
https://usosweb.uni.wroc.pl/kontroler.php?_action=news/default&panel=DOMYSLNY&file=aktualnosci.html
RYNEK PRACY / PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ: PRACA – BIZNES – KARIERA
Zajęcia z przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” będą realizowane w semestrze letnim 2021/2022 wyłącznie w formie e-learningowej.
W maju, na stronie wydziału, udostępnione zostaną nagrane wykłady oraz inne materiały e-learningowe. Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie. Na początku czerwca zostanie przeprowadzone zaliczenie z przedmiotu w formie testu online.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera będą udostępniane na stronie Wydziały Filologicznego (http://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/) oraz na stronach poszczególnych instytutów.
Informacja dotycząca zapisów na przedmiot
– Studenci I roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych
Weryfikacja przedmiotów na kontach USOSweb do dnia 20.05.2022 r. W przypadku braku zapisu na przedmiot „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.05.2022 r.)
– Studenci II roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych
W sprawach związanych z ponownym zaliczaniem tj. dopisaniem do grup, podpięciem przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.05.2022 r.)
Informacja dotycząca przepisywania ocen W celu przepisania oceny przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” proszę przesłać poniższe dokumenty na adres: ewa.baszak@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.05.2022 r.)
– wypełnione podanie o uznanie (przepisania) oceny, które jest dostępne na stronie Wydziału Filologicznego http://wfil.uni.wroc.pl/wzory-podan-dla-studentow/ – kartę przebiegu studiów (wygenerowana z USOSa), która wskazuje na zaliczenie przedmiotu z zakresu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera”
– sylabus zaliczonego wcześniej przedmiotu z „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera”
Poszukiwani uczestnicy do badania psycholingwistycznego!
Poszukujemy osób chętnych do wzięcia udziału w badaniu organizowanym przez laboratorium psycholingwistyczne
Instytutu Filologii Angielskiej UWr. Badanie składa się z trzech części: eksperymentu EEG (pracownia badawcza IFA,
UWr), eksperymentu percepcyjnego (online) oraz kwestionariusza (online). Po wykonaniu eksperymentu EEG,
uczestnik otrzyma link do eksperymentu percepcyjnego oraz osobny link do kwestionariusza. Za wykonanie
wszystkich części badania przewidziana jest zapłata w wysokości 30 € (ok. 130 PLN).
Termin dodatkowy testów kwalifikacyjnych
Szanowni Państwo,
Dodatkowy test kwalifikacyjny przeznaczony jest dla studentów, którzy nie mogli do niego przystąpić w terminie wyznaczonym dla ich kierunku.
Test jest JEDYNIE dla OKREŚLONEJ grupy studentów.
Do testu MOGĄ przystąpić:
studenci przeniesieni z innych uczelni;
studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem
i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020
oraz marcu 2021;
studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Jeśli student przystąpi do testu drugi raz, to wynik drugiego testu zostanie anulowany.
Testy odbywają się zdalnie. Informacje można znaleźć na stronie SPNJO:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/152
Testy zostaną otwarte 07.05.2021 o godz. 9.00 a zamknięte 09.05.2021 o godz. 23.59
Studenci powinni skończyć rozwiązywać test najpóźniej 09.05.2021 o godz. 23.59.
Przed przystąpieniem do testu student jest zobowiązany zapisać się poprzez odpowiedni formularz dostępny na stronie SPNJO w dniach 26.04 - 4.05.2021 pod linkiem:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/152
Testy będą aktywne w dniach 7-9.05.2021 od godz. 9.00 (7.05.21) do godz. 23.59 (9.05.21).
Test trwa 100 minut i po tym czasie zamyka się automatycznie.
Linki do testów zostaną wysłane 6.05.2021 na adres „uwr.edu.pl” tylko tym studentom, którzy zapisali się przez formularz i mają prawo przystąpić do testu.
Do testu można przystąpić tylko raz.
Test trwa 100 minut i składa się ze 120 zadań. Student ma jedno podejście do testu.
Student ma obowiązek wypełnić test samodzielnie.
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie
z programem rozpoczynają lektorat w drugim semestrze ukażą się na stronie SPNJO
w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze zimowym w roku akademickim 2021/2022.
Oferta przedmiotu opcyjnego - Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa
Szanowni Państwo,
w załączniku znajdziecie Państwo ofertę przedmiotu opcyjnego "Kształtowanie się rynku wydawniczego w Hiszpanii" w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Ankiety ewaluacyjne
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że w systemie USOSweb dostępne są ankiety ewaluacyjne dotyczące jakości zajęć, w których brali Państwo udział w mijającym semestrze. Dla każdego przedmiotu wygenerowana została w systemie USOSweb osobna ankieta, wskazująca nazwę przedmiotu oraz imię i nazwisko Prowadzącego. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie nie jest warunkiem zaliczenia przedmiotu.
W celu uruchomienia ankiety należy po zalogowaniu na konto USOSweb wybrać opcję „Mój USOS“ lub z bocznego menu: „Ankiety“ otworzyć ankietę, klikając w nazwę przedmiotu. Ankietę wypełnia się, wybierając z prawego menu odpowiadającą w Państwa ocenie opcję spośród możliwych odpowiedzi. Zachęcam Państwa do skorzystania także z dolnego okna, w którym można wpisać komentarz, jeśli chcieliby Państwo wskazać zalety lub wady konkretnych zajęć lub podzielić się innymi uwagami, które dotyczą sposobu prowadzenia zajęć. Zakończenie wypełniania ankiety następuje w momencie kliknięcia opcji ‘zakończ ankietę’ na dole okna.
Ankiety będą dostępne w systemie USOSweb do dnia 10 lutego 2021 r.
Po zamknięciu dostępu do ankiet i informatycznej obróbce danych na Państwa koncie USOSweb pojawią się zbiorcze wyniki odnoszące się do ocenionych przez Państwa zajęć. Wyniki ewaluacji będą także udostępnione (w formie zbiorczej, anonimowej) na odpowiednich kontach Prowadzących zajęcia. Prowadzący będzie mógł także zapoznać się z wpisanymi komentarzami. Do wyników będzie mieć również wgląd Zastępca Dyrektora/Kierownika ds. dydaktyki jednostki, w której zatrudniony jest Prowadzący zajęcia, a także (w formie danych zbiorczych) Wydziałowy Zespół ds. Oceny Jakości Kształcenia oraz władze dziekańskie.
Opinie Państwa będą brane pod uwagę w działaniach mających na celu osiągnięcie najwyższego poziomu dydaktyki oferowanej na naszym Wydziale. Państwa oczekiwania i propozycje będą ponadto istotnym elementem dyskusji dotyczących zmian w programach studiów. Biorąc udział w ankietyzacji, stają się Państwo aktywnymi uczestnikami kształtowania dydaktyki na naszym Wydziale i manifestują swoją autentyczność jako Studenci naszej Alma Mater. Uprzejmie Państwa proszę o skorzystanie z tej możliwości. Jednoczenie chciałabym zwrócić Państwa uwagę na Regulamin studiów obowiązujący na Uniwersytecie Wrocławskim, który udział w ewaluacji zajęć wskazuje jako etyczny obowiązek każdego Studenta.
Łączę wyrazy szacunku
dr hab. Anna Małgorzewicz, prof. UWr
prodziekan Wydziału Filologicznego
ds. jakości kształcenia i studiów niestacjonarnych
Sekretariat w okresie świątecznym
Szanowni Studenci,
w okresie między 19.12.2020 r. a 31.12.2020 r. pracownicy sekretariatu
IDKS pracują zdalnie.
Kontakt możliwy drogą mailową
Problemy techniczne
Szanowni Państwo,
Z przyczyn technicznych, w środę 28 października będzie pracował tylko zdalnie.
Komunikat z-cy dyrektora ds. studenckich
Wnioski o zmianę promotora i zamianę przedmiotów opcyjnych
Uprzejmie informuję, że nie przyjmuję już i nie opiniuję żadnych podań w sprawie zmiany promotora i zamiany przedmiotów opcyjnych - na studiach dziennych od 23.10.2020 r., na studiach zaocznych od 27.10.2020 r.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Jacek Grębowiec
z-ca dyr. IDiKS ds. studenckich
Nabór do programu Młodych Badaczy 2020-2025
Szanowni Państwo,
Poniżej dostępny jest link do informacji o programie stypendialnym dla Młodych Badaczy:
https://uni.wroc.pl/wsparcie/mlody-badacz-2020-2025-granty-i-stypendia-dla-studentow-i-doktorantow-uwr/