Zajęcia z dr Pawłem Pawińskim
25.09.2023
Informujemy studentów I roku kierunku Komunikacji wizerunkowej, że pierwsze zajęcia z dr Pawłem Pawińskim z przedmiotu Branding odbędą się w dniu 10.10.2023r.
Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Zapisy na seminaria licencjackie
23.09.2023
Zapisy na seminaria licencjackie przez system USOS w dniach: 27.09 od godz. 10.00 do 28.09.2023 r. do godz. 23.59.
Zapisy na seminarium licencjackie - obowiązują studentów kierunków Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców – 15 prowadzących – limit: 8 osób.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium licencjackie - kod przedmiotu: 21-DKS-KW-S1-E5-SLIC.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres: dkskw.rejestracja@gmial.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 25.09.2023 od godz. 10.00 do 26.09.2023 r. do godziny 13.00
W załączniku znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych seminariów licencjackich.
Zapisy na Projekt specjalnościowy
21.09.2023
Zapisy na Projekt specjalnościowy – obowiązują studentów II roku drugiego stopnia kierunku: Komunikacja wizerunkowa specjalności Branding - do wyboru dwóch prowadzących - limit 14 osób
Do wyboru: dr Patrycja Rozbicka, dr Aleksandra Matyja
Termin zapisów w dniach: 27.09.2023r. od godz. 10.00 - do 28.09.2023r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na projekt specjalnościowy.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres: dkskw.rejestracja@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 25.09.2023r. od godz. 10.00 do dnia 26.09.2023r do godz. 13.00
W załączniku znajdują się opisy poszczególnych grup
Zapisy na opcje
21.09.2023
Studia stacjonarne semestr zimowy 2023/2024 - zapisy na opcje
Zapisy na przedmioty opcyjne odbędą się przez system USOS w dniach 27.09 od godz. 10.00 do 28.09.2023 r. do godz. 23.59.
Prosimy, aby w dniach 25.09.2023 od godz. 10.00 do 26.09.2023 r. do godziny 13.00 sprawdzili Państwo na swoich indywidualnych kontach w USOS-ie, czy mają dostęp na zapisy na przedmioty opcyjne. Jeżeli przedmioty nie będą widoczne, prosimy o maila na adres dkskw.rejestracja@gmail.com
W mailu prosimy o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu!
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności.
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności,
dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym
staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby które nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, będą mogły dopisać się do list na których zostały
jeszcze wolne miejsca.
Uczęszczanie na zajęcia opcyjne bez oficjalnej zgody i zapisania w systemie USOS grozi niezaliczeniem przedmiotu opcyjnego.
Oferta opcji * dla studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Dziennikarstwo audiowizualne
Opcja A
Wystąpienia publiczne
Wywiad w radiu i telewizji
Opcja B
Emisja głosu
Dziennikarstwo śledcze
Opcja C
Współczesne wojny kulturowe
Telewizyjne programy informacyjne
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, oraz jeden z bloku C
Oferta opcji* dla studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Dziennikarstwo audiowizualne
Opcja A
Promocja i marketing w kulturze
Fotografia artystyczna
Opcja B
Program TV na żywo
Spoty radiowe
Opcja C
Wykluczenia społeczne
Socjologia popkultury
Opcja D
Obsługa medialna eventu
Innowacyjny startup w biznesie
Opcja E
Oświetlenie planu i techniki operatorskie
Mediatyzacja polityki
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, jeden z bloku C, jeden z bloku D, jeden z bloku E
Oferta opcji * dla studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Projektowanie przestrzeni marki
Projektowanie usług
Opcja B
Researching i analiza rynku
Creative writing
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Oferta opcji * dla studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Fotografia wizerunkowa
Wizerunek osób
Opcja B
E-commerce
Naming
Opcja C
Event management
Psychologia reklamy
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, i jeden z bloku C
Oferta* dla studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Projektowanie innowacji
Analiza rynku
Opcja B
Niestandardowe metody badania marki
Kultura popularna i alternatywna
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Uwaga!
Studenci pozostałych specjalności Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Komunikacji wizerunkowej muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje (są wpisane w planie zajęć) i nie zapisują się na nie, przychodzą na zajęcia tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Uznanie przedmiotu opcyjnego - przepisanie oceny
Istnieje możliwość przepisania oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - w Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie, którego wzór jest na stronie Wydziału Filologicznego, skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia.
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
· pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
· obejmować 30 godzin zajęć;
· kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
· mieć co najmniej wartość dwóch punktów ECTS;
· w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Lista zakwalifikowanych do złożenia dokumentów - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna II stopnia
19.09.2023
Szanowni Państwo! Publikujemy listę osób zakwalifikowanych do złożenia dokumentów w I turze naboru na kierunki: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie stacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-21.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych do złożenia dokumentów- Komunikacja wizerunkowa II stopnia
19.09.2023
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych do złożenia dokumentów w I turze naboru na kierunek: Komunikacja Wizerunkowa w trybie stacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-21.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Odwołane zajęcia z prof. Markiem Bratuniem
09.05.2023
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia z prof. Markiem Bratuniem w dniu 16.05.2023r. zostają odwołane.
Odwołane zajęcia z mgr Mateuszem Kowalskim
08.05.2023
Informujemy studentów, że zaplanowane zajęcia z mgr Mateuszem Kowalskim w dniu 09.05.2023r. zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami
Odwołane zajęcia i konsultacje z mgr Zofią Nauką
08.05.2023
Informujemy studentów, że zaplanowane zajęcia i konsultacje z mgr Zofia Nauką w dniach 08-14.05.2023r. zostają odwołane z powodu choroby. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami
Podpięcie przedmiotów w systemie USOS
14.04.2023
Szanowni Państwo,
przypominamy, że do 20 kwietnia 2023 konieczne jest podpięcie przedmiotów realizowanych w bieżącym roku akademickim pod właściwy program i etap studiów.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniu 14 kwietnia wszystkie zajęcia z mgr Martyną Krakowiak odbędą się wyjątkowo w sali nr 8.
Odwołane zajęcia i konsultacje z dr Baszak
11.04.2023
W dniach 12-14.04. wszystkie zajęcia i konsultacje z dr Ewą Baszak-Glebow są odwołane z powodu wyjazdu służbowego.
Odwołane zajęcia z mgr Damianem Fejdaszem
13.03.2023
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia z mgr Damianem Fejdaszem w dniu 14.03.2023r. zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Odwołane zajęcia z mgr Edytą Kus
13.03.2023
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia z mgr Edytą Kus w dniu 14.03.2023r. zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Odwołane zajęcia z prof. Markiem Bratuniem
13.03.2023
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia z prof. Markiem Bratuniem w dniach 14.03. - 15.03.2023r. zostają odwołane.
Odwołane zajęcia
06.03.2023
Szanowni Państwo,
informujemy, iż zajęcia z mgr Zofią Nauką zostają odwołane z powodu choroby w dniach: 06-09.03.2023r. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Odwołane zajecia
28.02.2023
Szanowni Państwo,
informujemy, iż zajęcia z dr Małgorzatą Czapigą-Klag zostają odwołane z powodu choroby w dniach: 07-08.03.2023r. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Odwołane zajęcia
27.02.2023
Szanowni Państwo,
informujemy, iż zajęcia z dr Michałem Rydlewskim zostają odwołane z powodu choroby w dniach: 27.02- 01.03.2023r. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
„Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” - obowiązkowy przedmiot dla studentów I roku studiów drugiego stopnia na wsz
22.02.2023
Zajęcia z przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” będą realizowane w semestrze letnim 2022/2023 wyłącznie w formie e-learningowej. Przedmioty pojawią się na Państwa koncie USOSweb 15 marca 2023 r. W drugiej połowie marca udostępnione zostaną nagrane wykłady oraz inne materiały e-learningowe. Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie. Link do materiałów zostanie przesłany drogą mailową na Państwa skrzynki uniwersyteckie. W dniach 2.06-5.06. zostanie przeprowadzone zaliczenie z przedmiotu w formie testu online. Informacja dotycząca zapisów na przedmiot – Studenci I roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych Weryfikacja przedmiotów na kontach USOSweb do dnia 20.04.2023 r. W przypadku braku zapisu na przedmiot „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.04.2022 r.) – Studenci II roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych W sprawach związanych z ponownym zaliczaniem tj. dopisaniem do grup, podpięciem przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.04. 2023 r.) Informacja dotycząca przepisywania ocen
W celu przepisania oceny przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” proszę przesłać poniższe dokumenty do koordynatora przedmiotu dr Ewy Baszak-Glebow: ewa.baszak@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (25.03.2022 r.) – wypełnione podanie o uznanie (przepisania) oceny, które jest dostępne na stronie Wydziału Filologicznego http://wfil.uni.wroc.pl/wzory-podan-dla-studentow/ – kartę przebiegu studiów (wygenerowana z USOSa), która wskazuje na zaliczenie przedmiotu z zakresu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – sylabus zaliczonego wcześniej przedmiotu z „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera”
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera będą udostępniane na stronie Wydziału Filologicznego (http://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/) oraz na stronach poszczególnych instytutów.
Odwołane zajęcia
22.02.2023
Szanowni Państwo, dr Małgorzata Kolankowska odwołuje zajęcia i konsultacje w dn. 28.02.2023 z powodu wyjazdu służbowego.
Info dot. weryfikacji zapisów na przedmioty opcyjne i seminaria
13.02.2023
Weryfikacja zapisów planowana na 13-15.02.2023 została przerwana z przyczyn technicznych.
Zapisy właściwe odbędą się według wcześniejszych założeń, tj. 17-18.02.2023.
UWAGA!
Wszystkie grupy, których dotyczy rejestracja zostaną opróżnione.
Osoby, które zapisały się do grup podczas weryfikacji zostaną z nich usunięte i będą musiały wziąć udział w zapisach właściwych.
Zapisy na przedmioty opcyjne
09.02.2023
Zapisy na opcje – odbędą się przez system USOS w dniach 17.02.2023r. od godz.10.00 do 18.02.2023r. do godz. 23.59 i dotyczą studentów:
kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I oraz II roku I stopnia specjalności Dziennikarstwo audiowizualne oraz II roku II stopnia specjalności Media relations.
kierunku Komunikacja Wizerunkowa specjalności Branding.
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty, która znajduje się w załączniku. Liczba miejsc przy zapisach na przedmiot opcyjny jest limitowana, decyduje kolejność zgłoszeń.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności możliwa jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmioty opcyjne.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres dkskw.rejestracja@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 13.02.2023r. od godz. 10:00 do dnia 15.02.2023 r. do godz. 13.00
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Zapisy na seminaria magisterskie
09.02.2023
Zapisy na seminaria magisterskie odbędą się w dniu 17.02.2023 r. od godz. 11.00 - do dnia 18.02.2023r. do godz. 23.59 przez system USOS.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium magisterskie KOD: 21-DKS-KW-S2-E2-SE
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 13.02.2023r. od godz. 10.00 do dnia 15.02.2023r. do godz. 13.00
Zapisy na seminarium magisterskie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 15 prowadzących - limit 9 osób.
W załączniku znajduje się lista promotorów wraz z opisem seminariów.
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu
08.02.2023
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu – obowiązują studentów III roku pierwszego stopnia kierunku Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru dwóch prowadzących: prof. Leszek Pułka, dr Ewa Baszak-Glebow - limit 16 osób
Termin zapisów: od dnia 17.02.2023 r. od godz.10.00 - do dnia 18.02.2023r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres dkskw.rejestracja@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 13.02.2023r. od godz. 10.00 do dnia 15.02.2023r. do godz. 13.00
zapisy na testy kwalifikacyjne w SPNJO
04.01.2023
Od 03.01.2023 rozpoczynają się zapisy w SPNJO na ostatni termin testów kwalifikacyjnych dla studentów, którzy z różnych powodów nie pisali w terminie przeznaczonym dla ich kierunku, czy też nie rozpoczęli lektoratu, a ich wynik testu stracił ważność. Wszystkie informacje są w podanym linku.
https://spnjo.uwr.edu.pl/harmonogram-testow-kwalifikacyjnych/harmonogram-zapisow-na-testy/
Odwołane zajęcia z drem Romanem Wróblewskim
13.12.2022
Szanowni Państwo,
w dniu 14 grudnia 2022 r.(środa) zajęcia z drem Romanem Wróblewskim zostają odwołane. Data odrabiania zajęć zostanie ustalony w późniejszym terminie.
Seminarium z profesorem Woźnym
06.12.2022
Szanowni Państwo,
czwartkowe seminaria z II r. mgr. Z profesorem Aleksandrem Woźnym i czwartkowe konsultacje w godz. 9.15 - 10.15 będą odbywać sie -zgodnie z prośbą studentów - zdalnie .
Odwołane zajęcia
16.11.2022
W dniu 17 listopada zostają odwołane zajęcia i konsultacje z mgr Zofią Nauką.
Dzień rektorski i godziny dziekańskie
14.11.2022
Szanowni Państwo,
Przypominamy, że 15 listopada obowiązuje dzień rektorski, a 16 listopada do 11:00 obowiązują godziny dziekańskie
Zajęcia z przedmiotu „Rynek pracy” będą realizowane w semestrze zimowym 2022/2023 wyłącznie w formie e-learningowej.
Na Państwa uniwersyteckie skrzynki mailowe został wysłany link z nagranymi wykładami oraz inne materiały e-learningowe.
Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie.
W razie pytań dotyczących treści wykładów lub problemów z uzyskaniem dostępu do materiałów, proszę o kontakt mailowy: ewa.baszak@uwr.edu.pl
Zaliczenie z przedmiotu „Rynek pracy” odbędzie się między 17.01-23.01.2023 r. w formie testu w formsie, który zostanie Państwu wysłany mailowo 2 dni przed zaliczeniem.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Rynek pracy będą udostępniane na stronie Wydziały Filologicznego
https://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/
Odwołane zajęcia z red. Tomaszem Patorą
09.11.2022
Szanowni Państwo w dniu 25 listopada 2022 r.(piątek) zajęcia z red. Tomaszem Patorą zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć wyznaczono na dzień 13 stycznia 2023r.
Odwołane zajęcia z mgr Karolem Gołajem
08.11.2022
Szanowni Państwo w środę 9 listopada 2022 r. zajęcia z mgr Karolem Gołajem zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Sekretariat nieczynny
04.10.2022
Szanowni Państwo, z powodu choroby 05.10. sekretariat będzie nieczynny.
Komunikat - sprawy studenckie
01.10.2022
Szanowni Państwo,
do końca października podania w sprawach studenckich prosimy kierować do Dyrektora Instytutu, tj. do dr hab. Katarzyny Konarskiej (mail: katarzyna.konarska@uwr.edu.pl).
Zmiana godziny zapisów
28.09.2022
Informujemy studentów II roku II stopnia kierunku Komunikacja wizerunkowa specjalności Branding o przesunięciu o 15 minut czasu zapisu na przedmiot Projekt specjalnościowy.
Zapisy odbędą się o godzinie 10.15 w dniu 29.09.2022r. i zakończą w dniu 30.09 o godz. 23.59.
Zapisy na seminaria licencjackie
20.09.2022
Zapisy na seminaria licencjackie odbędą się od godz. 10.00 dnia 29.09.2022r do godz. 23.59 dnia 30.09.2022r przez system USOS.
Zapisy na seminarium licencjackie - obowiązują studentów kierunków Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 15 prowadzących - limit 9 osób.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium licencjackie - kod przedmiotu: 21-DKS-KW-S1-E5-SLIC.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres: rejestracja.dkskw@gmial.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 27.09.2022r. od godz. 10.00 do dnia 28.09.2022r do godz. 13.00
W załączniku znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych seminariów licencjackich.
Zapisy na Projekt specjalnościowy
20.09.2022
Zapisy na Projekt specjalnościowy – obowiązują studentów II roku drugiego stopnia kierunku: Komunikacja wizerunkowa - do wyboru dwóch prowadzących - limit 25 osób
Do wyboru: dr Patrycja Rozbicka, dr Aleksandra Matyja
Termin zapisów w dniach: 29.09.2022r. od godz. 10.00 - do 30.09.2022 do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na projekt specjalnościowy.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 27.09.2022r. od godz. 10.00 do dnia 28.09.2022r do godz. 13.00
W załączniku znajdują się opisy poszczególnych grup
Zapisy na przedmioty opcyjne
20.09.2022
Studia stacjonarne semestr zimowy 2022/2023 - zapisy na opcje
Zapisy na opcje odbędą się przez system USOS w dniach 29.09 od godz. 10.00 do 30.09.2022 r. do godz. 23.59.
Prosimy, aby w dniach 27.09.2022 od godz. 10.00 do 28.09.2022 r. do godziny 13.00 sprawdzili Państwo na swoich indywidualnych kontach w USOS-ie, czy mają Państwo dostęp na zapisy na przedmioty opcyjne. Jeżeli przedmioty nie będą widoczne, prosimy o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com. W mailu prosimy o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu!
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i międzynarowych i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca lub nastąpi zamiana: ktoś zrezygnuje z udziału w zajęciach i na jego miejsce będzie można wpisać nową osobę.
Jeśli ktoś nie zapisze się na zajęcia opcyjne w wyznaczonym terminie, może zostać dopisany do grupy, w której będą wolne miejsca.
Uczęszczanie na zajęcia opcyjne bez oficjalnej zgody i zapisania w systemie USOS grozi niezaliczeniem przedmiotu opcyjnego.
Oferta opcji * dla studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Dziennikarstwo audiowizualne
Opcja A
- Wystąpienia publiczne
- Wywiad w radiu i telewizji
Opcja B
- Emisja głosu
- Dziennikarstwo śledcze
Opcja C
- Współczesne wojny kulturowe
- Antropologia wizualna
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, oraz jeden z bloku C
Oferta* dla studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Media relations
Opcja A
- Antropologia komunikacji mediów
- Dezinformacja - wstęp do zagadnienia
Opcja B
- Kampanie społeczne
- Kampanie reklamowe
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Oferta opcji * dla studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
- Projektowanie przestrzeni marki
- Projektowanie usług
Opcja B
- Researching i analiza rynku
- Creative writing
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Oferta opcji * dla studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
- Fotografia wizerunkowa
- Wizerunek osób
Opcja B
- E-commerce
- Realizacja krótkich form filmowych
Opcja C
- Event management
- Naming
Opcja D
- Warsztat słowa i obrazu
- Kicz w kulturze współczesnej
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, jeden z bloku C i jeden z bloku D
Oferta opcji * dla studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność Communication design
Opcja A
- Warsztat kreatywnego pisania - poziom podstawowy
- Warsztat kreatywnego pisania - poziom rozszerzony
Opcja B
- Transformation design
- Product design
Opcja C
- Gamifikacja
- Kreowanie marki
Opcja D
- Trener kompetencji komunikacyjnych w organizacji
- Dyskursy wizualne
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, jeden z bloku C i jeden z bloku D
Oferta* dla studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
- Projektowanie innowacji
- Analiza rynku
Opcja B
- Niestandardowe metody badania marki
- Kultura popularna i alternatywna
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Uwaga!
Studenci pozostałych roczników i specjalności Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Komunikacji wizerunkowej muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje (są wpisane w planie zajęć) i nie zapisują się na nie, przychodzą na zajęcia tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Uznanie przedmiotu opcyjnego - przepisanie oceny
Istnieje możliwość przepisania oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - w Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie, którego wzór jest na stronie Wydziału Filologicznego, skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia.
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
- pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
- obejmować 30 godzin zajęć;
kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
- mieć co najmniej wartość dwóch punktów ECTS;
- w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna II stopnia
19.09.2022
Szanowni Państwo! Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunki: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie stacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-22.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja wizerunkowa II stopnia
19.09.2022
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Komunikacja Wizerunkowa w trybie stacjonarnym II stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 20-22.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Communication management
14.07.2022
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunkek: Communication Management w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Journalism and Social Communication
14.07.2022
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunkek: Journalism and Social Communciation w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja wizerunkowa I stopnia
14.07.2022
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunek: Komunikacja Wizerunkowa w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I stopnia
14.07.2022
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych w I turze naboru na kierunki: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie stacjonarnym. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 15.18.19,20.07 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Odwołane zajęcia i konsultacje z dr Michałem Rydlewskim
30.05.2022
Szanowni Państwo,
informujemy, iż wszystkie poniedziałkowe i wtorkowe zajęcia oraz konsultacje (30 i 31 maja) z doktorem Michałem Rydlewskim zostają odwołane z powodu wyjazdu konferencyjnego. Zostaną one odrobione po odpowiednich ustaleniach.
Odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską
25.05.2022
Szanowni Państwo
w dniu 26 maja zostaną odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską.
Odwołane zajęcia z dr Waldemarem Bojakowskim
18.05.2022
Szanowni Państwo
w dniu 24 maja 2022r. zajęcia z dr Waldemarem Bojakowskim zostają odwołane.
Odwołane zajęcia z dr Romanem Wróblewskim
26.04.2022
Szanowni Państwo,
W dniu 27 kwietnia zostają odwołane zajęcia doktorem Romanem Wróblewskim od 08:30 do 11:45.
Seminarium magisterskie z prof. Aleksander Woźnym
13.04.2022
Szanowni Państwo,
14 kwietnia seminarium magisterskie z prof. Aleksander Woźnym dla II r. i konsultacje odbędą sie w trybie zdalnym.
Odwołane zajęcia z dr Tomaszem Nowakiem
12.04.2022
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia oraz konsultacje z dr Tomaszem Nowakiem w dniach 12.04 - 13.04.2022r. zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Godziny dziekańskie
12.04.2022
Szanowni Państwo,
W najbliższy czwartek (14.04) od godziny 12:00 obowiązują godziny dziekańskie. W związku na tym wszystkie zajęcia od tej godziny zostają odwołane.
Odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską
07.04.2022
Szanowni Państwo,
W dniu 8 kwietnia odwołane zostają konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską.
Odwołane zajęcia z prof. Leszkiem Pułką
04.04.2022
Informujemy studentów, że wszystkie zaplanowane zajęcia z prof. Leszkiem Pułką w dniach 06.04 - 07.04.2022 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Odwołane seminarium z profesorem Woźnym
31.03.2022
Szanowni Państwo,
W dniu 31 marca zostaje odwołane seminarium magisterskie z prof. Aleksandrem Woźnym.
Zmiana godziny zapisów na seminarium magisterskie
22.02.2022
Informujemy studentów I roku II stopnia specjalności Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja wizualna o zmianie godziny zapisów na seminaria magisterskie, które rozpoczną się o godzinie 11.00 w dniu 23.02.2022r. Zapisy zakończą się w dniu 24.02.2022r o godzinie 23.59.
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu
16.02.2022
Szanowni Państwo,
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu – obowiązują studentów III roku pierwszego stopnia kierunku Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru dwóch prowadzących: prof. Leszek Pułka, dr Ewa Baszak - limit 20 osób
Termin zapisów: od dnia 23.02.2022r od godz.10.00 - do dnia 24.02.2022r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 21.02.2022r. godz. 12.00 do dnia 22.02.2022r. godz. 13.00
Zapisy na seminaria magisterskie
16.02.2022
Szanowni Państwo,
Zapisy na seminaria magisterskie odbędą się w dniu 23.02.2022r. od godz. 10.00 do dnia 24.02.2022 r. do godz. 23.59 przez system USOS.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium magisterskie KOD: 21-DKS-KW-S2-E2-SE
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie: nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 21.02.2022 r. od godz. 12:00 do dnia 22.02.2021 r. do godz. 13.00
Zapisy na seminarium magisterskie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 16 prowadzących - limit 9 osób.
W załączniku znajduje się lista promotorów wraz z opisem seminariów.
Zapisy na przedmioty opcyjne
16.02.2022
Zapisy na opcje – odbędą się przez system USOS w dniach 23.02.2022r. od godz.10.00 do 24.02.2022r. do godz. 23.59 i dotyczą studentów:
kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I roku I stopnia specjalności Dziennikarstwo audiowizualne oraz I roku II stopnia specjalności Media relations.
kierunku Komunikacja Wizerunkowa specjalności Braning.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmioty opcyjne.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 21.02.2022r. od godz. 12:00 do dnia 22.02.2022 r. do godz. 13.00
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania, i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Dziennikarstwo audiowizualne
Opcja A
Media audiowizualne - krytyka
Warsztaty publicystyczne
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów I roku studiów drugiego stopnia specjalność: Media relations
Opcja A
Zaawansowane badania eyetrackingowe
Storytelling
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Analiza zawartości mediów
Influencer marketing
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Branding kulturowy
Kształtowanie wizerunku na rynku książki
opcja B
Niestandardowe metody badań
Planowanie mediów
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
On line marketing
Fotografia wizerunkowa
Opcja B
Wizerunek osób
Kicz w kulturze współczesnej
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów I roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Kampanie społeczne
Komunikacja internetowa i social media
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Marketing relacyjny
Metody jakościowe w badaniach problemów indywidualnych i społecznych
Kampanie społeczne
Opcja B
Zaawansowane techniki eyetrackingowe
Kultura popularna i alternatywna
Wizerunek miast i regionów
Opcja C
Niestandardowe narzędzie komunikacji marki
Odpowiedzialności w obszarach komunikacji, projektu i biznesu
Branding - doradztwo
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B i jeden z bloku C
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Istnieją następujące możliwości zaliczenia przedmiotu opcyjnego (spoza oferty Instytutu dla danej specjalności):
• Przepisanie oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - na Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
• Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia. O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
• pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
• obejmować 30 godzin zajęć;
• kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
• mieć wartość dwóch punktów ECTS;
• w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Odwołane zajęcia z prof. Woźnym
02.02.2022
Szanowni Państwo w dniach 02.02 do 03.02.2022r. zajęcia oraz seminarium magisterskie z Prof. Aleksandrem Woźnym zostają odwołane.
Odwołanie zajęć
24.01.2022
Szanowni Państwo,
informujemy studentów I roku Dziennikarstwa i komunikacji społecznej, iż wykład z przedmiotu Nauka o komunikowaniu z prof. Jerzym Biniewiczem z powodów zdrowotnych zostaje odwołany w dniu 25 stycznia i zostaje przeniesiony na dzień 28 stycznia (piątek) na godz. 10.15.
Odwołane zajęcia - mgr Kaja Wójcik
11.01.2022
Szanowni Państwo,
W dniach 12-13 stycznia 2022 roku zajęcia z mgr Kają Wójcik zostają odwołane.
Seminarium magisterskie - prof. dr hab. Aleksander Woźny
08.12.2021
Szanowni Państwo,
9 XII konsultacje w godz. 9.15 -10.15 oraz seminarium magisterskie w godz. 10.15 - 11.45 z prof. Aleksandrem Woźnym odbędą się w trybie zdalnym.
Tryb zdalny - DKS I rok II stopień, grupa 2
07.12.2021
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia dzisiejszego (07.12) studenci I roku studiów magisterskich Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (grupa 2) przechodzą na 7 dni na pracę w trybie zdalnym.
Odwołane zajęcia z mgr Zofią Nauką
06.12.2021
Szanowni Państwo,
w dniu 7 grudnia odwołane zostają wszystkie zajęcia i konsultacje z mgr Zofią Nauką.
Odwołane zajęcia z dr Zbigniewem Chmielewskim
01.12.2021
Informujemy studentów kierunku Komunikacji wizerunkowej, że wszystkie zaplanowane zajęcia z dr Zbigniewem Chmielewskim w dniach 02.12 - 03.12 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Seminarium magisterskie - prof. dr hab. Aleksander Woźny
01.12.2021
2 grudnia seminarium magisterskie i konsultacje prof. Aleksandra Woźnego odbędą się w trybie zdalnym
Informacja w sprawie przedmiotu: Social media w kreowaniu wizerunku, II rok mgr KW, PR + Branding
24.11.2021
Drodzy_gie Studenci_tki,
W związku ze zwolnieniem lekarskim, zajęcia w dniu 26.11 zostają odwołane i przeniesione na dzień 21.01.
Zajęcia w dniu 3.12 zostają przeniesione w tryb zdalny (Teams).
O szczegółach poinformuję Was mailowo.
Nieobecność mgr Magdaleny Nogaj
24.11.2021
Szanowni Państwo,
informujemy o nieobecności mgr Magdaleny Nogaj do dnia 28 listopada 2021r.
W przypadku problemów związanych ze sprzętem IDKS proszę skontaktować się z mgr Arturem Rogowskim w sali 102 w dniu 25 listopada (czwartek) w godz. od 10.00 do 12.00, oraz dr Łukaszem Śmiglem w dniu 26 listopada (piątek) w godz. od 09.00 do 11.00 w studiu radiowym IDKS.
Zajęcia i konsultacje w formie zdalnej
22.11.2021
Szanowni Państwo,
w dniu 23 listopada zajęcia i konsultacje z mgr Zofią Nauką odbędą się w formie zdalnej.
Zajęcia w formie zdalnej
15.11.2021
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów II roku mgr specjalności Media Relations, iż zajęcia w dniu 17 listopada 2021r.(środa) z przedmiotu Antropologia komunikacji mediów z Prof. Aleksandrem Woźnym odbędą się w formie zdalnej.
Odwołane zajęcia z mgr Zofią Nauką
09.11.2021
Szanowni Państwo,
w dniu 09.11 zostają odwołane zajęcia z mgr Zofią Nauką. Termin odrabiania zostanie ustalony na najbliższym spotkaniu.
Odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik
04.11.2021
Szanowni Państwo
informujemy, że zaplanowane na dzień 04.11.2021r. (czwartek) zajęcia opcyjnie Strategia promocji z mgr Kają Wójcik o godz. 15.30 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.
Szanowni Państwo,
w dniu 5 listopada (piątek) zajęcia Gatunki dziennikarskie z prof. Kazimierzem Wolnym-Zmorzyńskim z grupą nr 4 o godz. 12.00 - 13.30 zostaną przeniesione do sali nr 223.
Szanowni Państwo,
w dniu 05 listopada (piątek) zajęcia z przedmiotu Metody prezentacji osobistej z mgr Filipem Mecnerem z studentami III roku Komunikacji wizerunkowej o specjalności PR, o godz. 12.00 - 15.15 zostaną przeniesione do sali nr 41e.
Odwołane konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską
03.11.2021
Szanowni Państwo,
w dniu 04.11 zostają odwołanie konsultacje z dr Małgorzatą Kolankowską. Dodatkowy termin konsultacji online w piątek 05.11. o godz. 09.00 - 10.00.
Odwołanie zajęć opcyjnych z dr Dorotą Kokowicz - III rok Branding
26.10.2021
Szanowni Państwo,
W związku ze szczepieniem na grypę z przykrością odwołuję nasze zajęcia opcyjne z brandingu narodowego, które planowo mają się odbyć 27 października (środa). Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!
Dorota Kokowicz
Odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik
20.10.2021
Szanowni Państwo,
z powodu choroby w dniu 21.10. zostają odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik.
Odwołane zajęcia z dr Dawidem Szkołą
19.10.2021
Szanowni Państwo,
czwartkowe zajęcia z Małych form prozatorskich (II rok) oraz Warsztatu dziennikarstwa popularnonaukowego (III rok) są odwołane z powodu wyjazdu służbowego prowadzącego na konferencję naukową.
Odwołane zajęcia z dr hab. Michałem Grechem
19.10.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że zaplanowane na dzień 20.10.2021r.z dr hab Michałem Grechem zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach.
Odwołanie zajęć z dr Łukaszem Żukowskim
18.10.2021
Szanowni Państwo z powodu zwolnienia lekarskiego zostają odwołane wszystkie zajęcia i konsultacje z dr Łukaszem Żukowskim od dnia 18.10.2021r. do 05.11.2021r. Terminy zajęć zostały uaktualnione w planach zajęć.
Odwołane zajęcia - dr hab. Jacek Grębowiec
13.10.2021
Szanowni Państwo, z powodu pilnych spraw rodzinnych dr hab. Jacek Grębowiec zmuszony jest odwołać zajęcia z pragmatyki języka 14.10.2021. Termin i sposób odrobienia zajęć podany zostanie na najbliższym spotkaniu za tydzień.
Indywidualna organizacja studiów
13.10.2021
Indywidualna organizacja studiów – termin złożenia w Dziekanacie: 18.10.2021
Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o indywidualną organizację studiów powinny skorzystać ze wzoru, który jest na stronie Wydziału Filologicznego (zakładka ‘Dla studentów’ -> ‘Wzory podań’) i ma tytuł: „IOS_forma eksternistyczna”.
We wniosku można wpisać tylko trzy przedmioty. Prowadzący wypełnia kolumny 5-8 („Sposoby weryfikacji efektów uczenia się”, „Harmonogram prac”, „Data zaliczenia semestralnego/egzaminu”, „Podpis prowadzącego zajęcia”). W przypadku braku bezpośredniego kontaktu z prowadzącym, np. wykład prowadzony zdalnie, prowadzący może wypełnić formularz, który również jest wśród wzorów wniosków i podań i ma tytuł „IOS_zgoda prowadzącego” (należy jednak pamiętać, że tak wyrażona zgoda powinna być wklejona – a nie dołączona w formie załącznika – do maila i przekazana z konta służbowego).
Wniosek musi być zaopiniowany przez dr. Romana Wróblewskiego, zastępcę ds. studenckich Dyrektora IDziKS i złożony w Dziekanacie najpóźniej 18 października 2021. (Wypełniony wniosek można wysłać do dr. R. Wróblewskiego mailem najlepiej do 17.10.2021. Poprawnie wypełnione wnioski dr Wróblewski przekaże do Dziekanatu najpóźniej 18.10.2021).
Odwołane seminarium dr Doroty Kokowicz
12.10.2021
Szanowni Państwo.
W dniu 12.10 zostaje odwołane seminarium licencjackie dr Doroty Kokowicz. Pozostałe zajęcia pozostają bez zmian.
Odwołane zajęcia z dr hab. Jędrzejem Morawieckim
11.10.2021
Szanowni Państwo, w dniach od 12.10 do 15.10. 2021r. wszelkie zajęcia i konsultacje dra hab. Jędrzeja Morawieckiego zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone ze studentami na kolejnych zajęciach.
Odwołane zajęcia z mgr Joanną Morawiecką
11.10.2021
Szanowni Państwo, w dniach od 12.10 do 15.10. 2021r. wszelkie zajęcia i konsultacje mgr Joanny Morawieckiej zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone ze studentami na kolejnych zajęciach.
II rok, studia magisterskie, branding (studia stacjonarne)
11.10.2021
Z powodu zwolnienia lekarskiego mgr Anny Rakoczy zmuszeni jesteśmy zmienić Państwu przedmiot opcyjny Innowacyjny start-up na Praca w sektorze usług kreatywnych (przedmiot będzie miał zbliżoną tematykę). Kurs będzie prowadził mgr Krzysztof Rynkiewicz. Zajęcia jednak nie odbędą się 12 października, kurs rozpocznie się od wtorku 19 października
Odwołane zajęcia z dr Małgorzatą Czapigą-Klag
10.10.2021
Szanowni Państwo,
w dniu 11 października zostają odwołane zajęcia z dr Małgorzatą Czapigą-Klag
Odwołane zajęcia z mgr Moniką Włodarczyk
08.10.2021
Informujemy studentów o odwołaniu zajęć "Dziennikarstwo telewizyjne" zaplanowane na 11 października ( godz. 11.45 - 14.45) dla II roku Dziennikarstwa Sportowego. Nowy termin zajęć to 18 października (godziny i miejsce - bez zmian)
Odwołane zajęcia z dr hab. Tomaszem Manem
08.10.2021
Szanowni Państwo informujemy, że zaplanowane na dzień 11.10.2021r. (poniedziałek) zajęcia Warsztat dramaturga z dr hab. Tomaszem Manem o godz. 16.15 do 17.45 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach w dniu 18.10.2021r.
Odwołane zajęcia z mgr Anną Gillner
06.10.2021
Szanowni Państwo,
z powodu choroby jestem zmuszona odwołać pierwsze zajęcia z copywritingu w gr. 1. III roku komunikacji wizerunkowej, zaplanowane na dzień 7.10.2021r. Zajęcia zostaną odrobione w innym terminie.
Odwołane zajęcia z mgr Kubą Żołnowskim
05.10.2021
Szanowni Państwo informujemy, że zaplanowane na dzień 06.10.2021r. (środa) zajęcia Publiczności mediów z mgr Kubą Żołnowskim o godz. 8.30 zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach w dniu 13.10.2021
Lista zakwalifikowanych do złożenia dokumentów - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I stopnia
20.09.2023
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych do złożenia dokumentów w I turze naboru na kierunek: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w trybie niestacjonarnym I stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 21-23.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Lista zakwalifikowanych do złożenia dokumentów- Komunikacja wizerunkowa I stopnia
20.09.2023
Szanowni Państwo!
Publikujemy listę osób zakwalifikowanych do złożenia dokumentów w I turze naboru na kierunek: Komunikacja wizerunkowa w trybie niestacjonarnym I stopnia. Zakwalifikowanych prosimy o dostarczanie dokumentów w dniach 21-23.09 do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław) do sali nr 8.
Zmiana organizacji pracy sekretariatu
07.06.2023
Szanowni Państwo,
W dniach 10 i 17 czerwca możliwość kontaktu z sekretariatem tylko w formie zdalnej.
Odwołane zajęcia
12.05.2023
W dniach 13-14 mają zajęcia z mgr Zofią Nauką są odwołane z powodu choroby. Termin odrabiania zostanie ustalony że studentami.
Podpięcie przedmiotów w systemie USOS
14.04.2023
Szanowni Państwo,
przypominamy, że do 20 kwietnia 2023 konieczne jest podpięcie przedmiotów realizowanych w bieżącym roku akademickim pod właściwy program i etap studiów.
Sekretariat nieczynny
03.03.2023
Szanowni Państwo,
W dniu 04.03. sekretariat będzie nieczynny.
„Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” - obowiązkowy przedmiot dla studentów I roku studiów drugiego stopnia na wsz
22.02.2023
Zajęcia z przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” będą realizowane w semestrze letnim 2022/2023 wyłącznie w formie e-learningowej. Przedmioty pojawią się na Państwa koncie USOSweb 15 marca 2023 r. W drugiej połowie marca udostępnione zostaną nagrane wykłady oraz inne materiały e-learningowe. Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie. Link do materiałów zostanie przesłany drogą mailową na Państwa skrzynki uniwersyteckie. W dniach 2.06-5.06. zostanie przeprowadzone zaliczenie z przedmiotu w formie testu online. Informacja dotycząca zapisów na przedmiot – Studenci I roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych Weryfikacja przedmiotów na kontach USOSweb do dnia 20.04.2023 r. W przypadku braku zapisu na przedmiot „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.04.2022 r.) – Studenci II roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych W sprawach związanych z ponownym zaliczaniem tj. dopisaniem do grup, podpięciem przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.04. 2023 r.) Informacja dotycząca przepisywania ocen
W celu przepisania oceny przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” proszę przesłać poniższe dokumenty do koordynatora przedmiotu dr Ewy Baszak-Glebow: ewa.baszak@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (25.03.2022 r.) – wypełnione podanie o uznanie (przepisania) oceny, które jest dostępne na stronie Wydziału Filologicznego http://wfil.uni.wroc.pl/wzory-podan-dla-studentow/ – kartę przebiegu studiów (wygenerowana z USOSa), która wskazuje na zaliczenie przedmiotu z zakresu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – sylabus zaliczonego wcześniej przedmiotu z „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera”
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera będą udostępniane na stronie Wydziału Filologicznego (http://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/) oraz na stronach poszczególnych instytutów.
Info dot. weryfikacji zapisów na przedmioty opcyjne i seminaria
13.02.2023
Weryfikacja zapisów planowana na 13-15.02.2023 została przerwana z przyczyn technicznych.
Zapisy właściwe odbędą się według wcześniejszych założeń, tj. 17-18.02.2023.
UWAGA!
Wszystkie grupy, których dotyczy rejestracja zostaną opróżnione.
Osoby, które zapisały się do grup podczas weryfikacji zostaną z nich usunięte i będą musiały wziąć udział w zapisach właściwych.
Zapisy na seminaria, projekty i przedmioty opcyjne
08.02.2023
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie
Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania:
przedmiotów opcyjnych,
przygotowania i prezentacji projektu (dla komunikacji wizerunkowej)
seminarium magisterskiego
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w
załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane (w załączniku),
a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot
opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden
przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności,
dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym
staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Zapisy na przedmioty opcyjne mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane
konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia
systemu).
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na
opcje.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres
dkskw.rejestracja@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 13-15.02.2023 r.
Termin zapisów 17-18.02.2023 r. (od godz. 10.00 17 lutego do 18 lutego do godz. 23.59)
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby, nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, będą mogły dopisać się do list na których zostały
jeszcze wolne miejsca w sekretariacie Instytutu do 11 marca br.
Nie będzie też możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie
będzie zapisany w systemie.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje,
nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych
zajęć przewidzianych programem studiów.
Zmiany godzin pracy sekretariatu
05.01.2023
W ten weekend sekretariat będzie dostępny w niedzielę od 11:00-13:30.
Zapisy na lektorat (poziom B2+) na semestr letni 2022/2023
04.01.2023
Studenci studiów niestacjonarnych II stopnia:
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, II stopień, I rok
Komunikacja wizerunkowa, II stopień, I rok
Termin zapisów: 3.01.2023-31.01.2023
Szczegółowe informacje i formularz zapisu:
https://spnjo.uwr.edu.pl/zapisy-dla-poszczegolnych-kierunkow-studia-niestacjonarne-b2/
Sekretariat - praca zdalna
15.12.2022
Szanowni Państwo,
W dniu 17 grudnia sekretariat dla studentów zaocznych będzie pracował zdalnie.
Odwołane zajęcia
11.11.2022
Szanowni Państwo.
W dniu 12 listopada zostają odwołane zajęcia z mgr Kają Wójcik. Termin odrabiania zostanie ustalony na zajęciach.
Zmiany w planie
10.11.2022
Szanowni Państwo,
na prośbę starostów roku wprowadzamy korektę planu podczas najbliższego zjazdu 12-13 listopada:
II rok dziennikarstwa i komunikacji społecznej będzie realizował zajęcia zdalne zarówno w sobotę 12 listopada, jak i w niedzielę 13 listopada;
II rok komunikacji wizerunkowej będzie realizował zajęcia zdalnie w sobotę 12 listopada i stacjonarnie (w budynku) w niedzielę 13 listopada.
Plan III roku obydwu kierunków pozostaje bez zmian.
Zaktualizowane plany znajdują się na stronie Instytutu.
Zajęcia z przedmiotu „Rynek pracy” będą realizowane w semestrze zimowym 2022/2023 wyłącznie w formie e-learningowej.
Na Państwa uniwersyteckie skrzynki mailowe został wysłany link z nagranymi wykładami oraz inne materiały e-learningowe.
Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie.
W razie pytań dotyczących treści wykładów lub problemów z uzyskaniem dostępu do materiałów, proszę o kontakt mailowy: ewa.baszak@uwr.edu.pl
Zaliczenie z przedmiotu „Rynek pracy” odbędzie się między 17.01-23.01.2023 r. w formie testu w formsie, który zostanie Państwu wysłany mailowo 2 dni przed zaliczeniem.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Rynek pracy będą udostępniane na stronie Wydziały Filologicznego
https://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/
INFORMACJE O LEKTORATACH Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, I rok, I stopień, studia zaoczne Komunikacja wizerunk
04.10.2022
Informacje ogólne
Od roku akademickiego 2013/14 studenci studiów niestacjonarnych Uniwersytetu Wrocławskiego
zobowiązani są do ukończenia lektoratu i zdania egzaminu z wybranego języka obcego nowożytnego
(na studiach I stopnia na poziomie B2 II). Język wybrany staje się językiem obowiązkowym.
Studentom studiów niestacjonarnych na studiach I stopnia przysługuje następujący bezpłatny limit
godzin: 120 godzin.
Zajęcia z języka obowiązkowego prowadzone są przez lektorów Studium Praktycznej Nauki Języków
Obcych Uniwersytetu Wrocławskiego. Studium oferuje naukę następujących języków nowożytnych:
angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, rosyjskiego i włoskiego. Wyboru języka
dokonuje student w ramach możliwości organizacyjnych Studium.
Uczęszczanie na lektorat języka obcego jest obowiązkowe. Student powinien wybrać z oferty
Studium język, który zna najlepiej, ponieważ lektoraty języka obowiązkowego rozpoczynają się na
poziomie B1. Student jest zobowiązany do kontynuowania nauki języka, który wybrał. Zmiana języka
w trakcie nauki nie jest możliwa.
Testy kwalifikacyjne
W celu określenia poziomu znajomości języka, studenci zobowiązani są do napisania testu
kwalifikacyjnego. Testy kwalifikacyjne odbywają się zdalnie. Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniach
od 8 do 10 października 2022. Link do testu będzie umieszczony na stronie SPNJO:
https://spnjo.uwr.edu.pl/harmonogram-testow-wybrane-kierunki-studia-niestacjonarne/
Jeżeli student zakwalifikuje się niżej niż początkowy poziom lektoratu, czyli niżej niż poziom B1,
rozpoczyna lektorat od poziomu B1 i jest zobowiązany do uzupełnienia wiadomości we własnym
zakresie. Jeżeli student zakwalifikuje się na poziom wyższy niż poziom B1 (B2 I lub B2 II), zaczyna
lektorat od poziomu, na który się zakwalifikował. Student, który zakwalifikuje się na poziom C1 I
może być zwolniony z uczestnictwa w lektoracie, ale jest zobowiązany do zdania egzaminu
końcowego na wymaganym poziomie (B2 II). UWAGA: wynik testu kwalifikacyjnego jest ważny trzy
semestry.
Zwolnienie z lektoratu
Student, który posiada dokument zwalniający z lektoratu, honorowany przez SPNJO, powinien wysłać
skan dokumentu do zastępcy kierownika SPNJO ds. studiów niestacjonarnych
(marcin.orszulak@uwr.edu.pl) przed przystąpieniem do testu. Skan dokumentu przysłany po
napisaniu testu nie będzie rozpatrywany. Wykaz honorowanych dokumentów:
https://spnjo.uwr.edu.pl/studenci-studiow-stacjonarnych/zwolnienia-z-lektoratu/
Harmonogramy i grupy
Na podstawie wyniku testu kwalifikacyjnego student jest przypisywany do grupy. Listy grup zostaną
umieszczane na stronie SPNJO do piątku 14 października 2022 w następującej zakładce:
https://spnjo.uwr.edu.pl/wykaz-grup-studia-niestacjonarne/
Komunikat - sprawy studenckie
01.10.2022
Szanowni Państwo,
do końca października podania w sprawach studenckich prosimy kierować do Dyrektora Instytutu, tj. do dr hab. Katarzyny Konarskiej (mail: katarzyna.konarska@uwr.edu.pl).
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu 6 maja sekretariat dla studiów zaocznych będzie nieczynny
Informacje na temat szkolenia wstępnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej studentó
14.09.2023
Szanowni Państwo
Podobnie jak w ubiegłym roku akademickim zajęcia z szkolenia wstępnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla studentów oraz doktorantów Uniwersytetu Wrocławskiego w roku akademickim 2023/24 będą organizowane oraz przeprowadzane przez Dział Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej.
1. Materiał szkoleniowy i test, którego zaliczenie jest warunkiem ukończenia szkolenia znajdować się będzie na uniwersyteckiej platformie kształcenia na odległość E-EDU, prowadzonej przez Centrum Kształcenia na Odległość w Uniwersytecie Wrocławskim. Szkolenie jest dostępne pod adresem
https://e-edu.cko.uni.wroc.pl
2. Po wypełnieniu karty zgłoszeniowej student, doktorant otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych i testów zaliczeniowych w CKO UWr. Wyniki testu w Centrum Kształcenia na Odległość w Uniwersytecie Wrocławskim przenoszone są do bazy USOS w postaci zaliczony lub niezaliczony. Protokół z odbytego szkolenia stanowi podstawę zaliczenia szkolenia.
Terminy udostępnienia szkoleń Centrum Kształcenia na Odległość w Uniwersytecie Wrocławskim:
Termin I - od 1 października do 30 listopada 2023 r.,
Termin dodatkowy - od 1 lutego do 5 marca 2024 r.- dla osób, które z uzasadnionych przyczyn nie odbyły szkolenia w I terminie
Nabór międzysemestralny Termin I - od 15 marca do 30 marca 2024 r.
Termin dodatkowy (Nabór międzysemestralny) – od 1 września do 12 września 2024 r. - dla osób, które z uzasadnionych przyczyn nie odbyły szkolenia w I terminie
Zapisy na lektoraty dla studentów II stopnia
13.06.2023
Dzisiaj, 12.06.2023 rozpoczynają się zapisy na lektoraty B2+ przez system USOS:
Dla studentów kontynuujących studia II stopnia / jednolite mgr
POCZĄTEK
KONIEC
12.06.2023
30.06.2023
Dla studentów rozpoczynających studia II stopnia w roku 2023/24
POCZĄTEK
KONIEC
12.09.2023
26.09.2023
https://spnjo.uwr.edu.pl/zapisy-b2-wybrane-kierunki/
UWAGA! Studenci nie przystępują do testów kwalifikacyjnych (Nie dotyczy studentów filologii obcej, którzy ukończyli studia I stopnia na innej uczelni. Mogą przystąpić do testu kwalifikacyjnego i rozpocząć lektorat od niższego poziomu -min. B2I).
Studenci filologii obcych, którzy na I stopniu ukończyli lektorat j. obcego na poziomie B1 lub B2I, zapisują się na lektorat na poziom wyższy – B2I lub B2II przez Formularz.
Studenci filologii obcych, którzy studia licencjackie skończyli na innym kierunku mogą przystąpić do testu kwalifikacyjnego. Jeżeli ich poziom będzie poniżej C1, zostaną przydzieleni do grup B2-I lub B2-II przez kierownika zespołu.
Studenci proszeni są o zapoznanie się z informacjami na stronie:
https://spnjo.uwr.edu.pl/organizacja-lektoratow-studia-stacjonarne-ii-stopnia/
Instrukcja dla studenta studiów stacjonarnych II stopnia i jednolitych magisterskich określająca sposób zapisów na lektoraty na poziomie B2+:
Student sprawdza na wykazie kierunków zamieszczonym w instrukcji numer grupy dedykowany jego kierunkowi (wyjątkiem są języki nieangielskie, w przypadku których nie ma podziału na kierunki)
Student wchodzi na stronę USOS UL: https://zapisy.uni.wroc.pl (jest to jedyna możliwość zapisania się na lektorat B2+)
Loguje się na stronie – ten sam login i hasło co do USOSWeb [otwiera się okienko z widokiem ‘Twój koszyk’ – jest to tabela z informacją m.in. o wydanych dotąd żetonach, liczbą pozostałych żetonów, itd.]
Przechodzi do zakładki ‘Rejestracje’ (60 żetonów przypada dla poziomu B2+)
Student wybiera kolejno: turę > grupę przedmiotów > przedmiot > grupę, do której chce się zapisać (pomocniczy opis grupy pokaże się po najechaniu na nią kursorem myszki lub jako ‘Dodatkowa informacja” po kliknięciu na nią; będzie tam informacja o kierunku/kierunkach, z których studenci mogą się zapisać do danej grupy wraz z dniami i godzinami zajęć)
Student zapisuje się do wybranej grupy poprzez dodanie jej do ‘Koszyka’ [dodane do koszyka = zapisanie do grupy]
Po migracji danych student będzie widoczny w grupie w USOSWeb.
Numery grup z podziałem na wybrane kierunki studiów stacjonarnych II stopnia i jednolitych magisterskich, dla których przewidziane są zapisy na semestr zimowy 2023/24 z języka angielskiego na poziom B2+
Grupa 2-4 – Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna (DiKS)
Grupa 5-8 – Komunikacja Wizerunkowa
Grupa 32-33 i 35 – Filologia Polska
Grupa 34 – Filologia Polska, Judaistyka i East European Jewish Studies
Grupa 36 – Niderlandystyka
Grupa 37-38 – Publikowanie Cyfrowe i Sieciowe (PCiS) i Informacja Naukowa i Bibliotekoznawstwo (INiB)
Grupa 46-48 – Filologia Germańska
UWAGA: Liczba miejsc w grupie jest ograniczona! Dlatego, jeśli wyczerpie się limit miejsc w jednej grupie z danego kierunku, prosimy zapisywać się do kolejnej (z tego samego kierunku) – w miarę istnienia wolnych miejsc.
Z uwagi na dużą liczbę grup z języka angielskiego, są one rozmieszczone na kilku stronach. Między stronami można poruszać się za pomocą odnośnika na dole strony („Następna strona”).
Prosimy zwrócić szczególną uwagę przy zapisach na języki inne niż angielski (niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, rosyjski), że wszystkie zapisy (włącznie z językiem angielskim) w tej rejestracji są zapisami do grup o poziomie zaawansowania B2+ – nie jest to nauka języka od podstaw.
Godziny oraz dni zajęć, jak również numery grup, wskazane podczas rejestracji żetonowej, mogą ulec zmianie. Dlatego też, przed przybyciem na pierwsze zajęcia w sem. zimowym 2023/24, bardzo prosimy o sprawdzenie na stronie SPNJO w zakładce „WYKAZ GRUP” (LINK) aktualnych danych, jak również o sprawdzenie nazwiska prowadzącego lektorat oraz numeru sali i budynku, w których będą prowadzone zajęcia.
Grupy B2+ z innych języków poza angielskim ( niemiecki, rosyjski, francuski, hiszpański i włoski) nie mają podanych ani dni, ani godzin zajęć. SPNJO skontaktuje się bezpośrednio ze studentami, którzy zapiszą się na dany język.
Studenci studiów stacjonarnych II stopnia, którzy przedłożą międzynarodowy certyfikat językowy lub inny dokument potwierdzający kompetencje językowe na poziomie C1 lub C2 honorowany przez Studium nie muszą uczęszczać na lektoraty w Studium (→ wykaz dokumentów zwalniających) i nie zapisują się na lektorat na poziomie B2+.
Studenci proszeni są o zgłoszenie się z oryginałem certyfikatu do kierowników zespołów językowych (zob. konsultacje) zanim zapiszą się na lektorat na danym kierunku w celu przepisania oceny.
Studenci, którzy realizują lektorat w innym terminie, niż w programie, lub powtarzają, są proszeni o zapisanie się poprzez formularz na stronie SPNJO https://spnjo.uwr.edu.pl/zapisy-na-lektoraty/zapisy-uzupelniajace-lektoraty/
Spotkanie z firmą MediaHq
24.01.2023
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa zgłoszenia i okazane zainteresowanie, potwierdzamy, że spotkanie z firmą MediaHq odbędzie się 25.01 o godz. 15:30 w sali Kameralnej Zachodniej. Zapraszamy zarówno osoby, które odpowiedziały na zgłoszenie w formularzu, jak i pozostałych z Państwa. Więcej informacji na temat samej firmy, jak i możliwości współpracy, znajdziecie Państwo tu: https://docs.google.com/document/d/1fBftf1xf8-YZ0q4O8eLtDGoZx1bQw7uX/edit
Liczymy na Państwa obecność!
Termin dodatkowy wstępne szkolenie bhp dla studentów, doktorantów
16.01.2023
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuje, że zostanie uruchomiony :
Termin dodatkowy - od 1 lutego do 5 marca 2023 r. - dla osób, które z nie odbyły szkolenia wstępnego bhp w I terminie (od 1 października do 30 listopada 2022 r.)(studenci, doktoranci pierwszego semestru w roku akademickim 2022/23.
Materiał szkoleniowy i test, którego zaliczenie jest warunkiem ukończenia szkolenia znajdować się będzie na platformie e-learningowej Uniwersytetu Wrocławskiego, prowadzonej przez Centrum Kształcenia na Odległość w Uniwersytecie Wrocławskim. Szkolenie będzie dostępne w terminie od 1 lutego do 5 marca 2023 r. pod adresem https://e-edu.cko.uni.wroc.pl
Zapisy na egzamin końcowy dla studentów, którzy nie uczęszczają na zajęcia lektoratowe
16.01.2023
Szanowni Państwo,
Egzamin końcowy z języka obcego dla studentów zwolnionych z lektoratu, ale zobowiązanych do zdania egzaminu końcowego.
Zapisy 16.01.2023-26.01.2023
Komunikat dotyczy studentów studiów licencjackich i jednolitych magisterskich (lata I-III) którzy:
w wyniku testu kwalifikacyjnego osiągnęli poziom C1 I, zostali zwolnieni z zajęć, ale pozostał im jeszcze obowiązek zdania egzaminu B2-II.
nie zgłosili się na egzamin w wyznaczonym terminie do lektora, u którego uzyskali zaliczenie na poziomie B2-II,
uzyskali zaliczenie poziomu uprawniającego ich do przystąpienia do egzaminu na podstawie zaliczenia uzyskanego na innej uczelni,
zaliczenie zostało uznane przez SPNJO UWr (→ Zwolnienia)
Komunikat dotyczy studentów studiów II stopnia i jednolitych magisterskich (lata IV-V), którzy:
nie zgłosili się na egzamin w wyznaczonym terminie do lektora, u którego uzyskali zaliczenie na poziomie B2+,
uzyskali zaliczenie poziomu uprawniającego ich do przystąpienia do egzaminu na podstawie zaliczenia uzyskanego na innej uczelni,
zaliczenie zostało uznane przez SPNJO UWr. (→ Zwolnienia)
Więcej informacji na stronie SPNJO:
Egzamin końcowy z języka obcego dla pozostałych studentów - Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (uwr.edu.pl)
UWAGA : SZKOLENIE BHP STUDENCI
24.11.2022
Szanowni Państwo,
Uprzejmie przypominamy, że w dniu 30.11.2022 r. kończy się szkolenie wstępne bhp dla studentów i doktorantów UWR pierwszego semestru w roku akademickim 2022/23.
Szkolenie jest dostępne
https://usosweb.uni.wroc.pl/kontroler.php?_action=news/default&panel=DOMYSLNY&file=aktualnosci.html
RYNEK PRACY / PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ: PRACA – BIZNES – KARIERA
10.05.2022
Zajęcia z przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” będą realizowane w semestrze letnim 2021/2022 wyłącznie w formie e-learningowej.
W maju, na stronie wydziału, udostępnione zostaną nagrane wykłady oraz inne materiały e-learningowe. Studenci zapoznają się z materiałem samodzielnie. Na początku czerwca zostanie przeprowadzone zaliczenie z przedmiotu w formie testu online.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera będą udostępniane na stronie Wydziały Filologicznego (http://wfil.uni.wroc.pl/przedsiebiorczosc/) oraz na stronach poszczególnych instytutów.
Informacja dotycząca zapisów na przedmiot
– Studenci I roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych
Weryfikacja przedmiotów na kontach USOSweb do dnia 20.05.2022 r. W przypadku braku zapisu na przedmiot „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.05.2022 r.)
– Studenci II roku studiów magisterskich stacjonarnych i niestacjonarnych
W sprawach związanych z ponownym zaliczaniem tj. dopisaniem do grup, podpięciem przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” – proszę kontaktować się z Panią Beatą Wawer: beata.wawer@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.05.2022 r.)
Informacja dotycząca przepisywania ocen W celu przepisania oceny przedmiotu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera” proszę przesłać poniższe dokumenty na adres: ewa.baszak@uwr.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie (20.05.2022 r.)
– wypełnione podanie o uznanie (przepisania) oceny, które jest dostępne na stronie Wydziału Filologicznego http://wfil.uni.wroc.pl/wzory-podan-dla-studentow/ – kartę przebiegu studiów (wygenerowana z USOSa), która wskazuje na zaliczenie przedmiotu z zakresu „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera”
– sylabus zaliczonego wcześniej przedmiotu z „Przedsiębiorczość. Praca, biznes, kariera”
Poszukiwani uczestnicy do badania psycholingwistycznego!
08.03.2022
Poszukujemy osób chętnych do wzięcia udziału w badaniu organizowanym przez laboratorium psycholingwistyczne
Instytutu Filologii Angielskiej UWr. Badanie składa się z trzech części: eksperymentu EEG (pracownia badawcza IFA,
UWr), eksperymentu percepcyjnego (online) oraz kwestionariusza (online). Po wykonaniu eksperymentu EEG,
uczestnik otrzyma link do eksperymentu percepcyjnego oraz osobny link do kwestionariusza. Za wykonanie
wszystkich części badania przewidziana jest zapłata w wysokości 30 € (ok. 130 PLN).
Termin dodatkowy testów kwalifikacyjnych
20.04.2021
Szanowni Państwo,
Dodatkowy test kwalifikacyjny przeznaczony jest dla studentów, którzy nie mogli do niego przystąpić w terminie wyznaczonym dla ich kierunku.
Test jest JEDYNIE dla OKREŚLONEJ grupy studentów.
Do testu MOGĄ przystąpić:
studenci przeniesieni z innych uczelni;
studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem
i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020
oraz marcu 2021;
studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Jeśli student przystąpi do testu drugi raz, to wynik drugiego testu zostanie anulowany.
Testy odbywają się zdalnie. Informacje można znaleźć na stronie SPNJO:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/152
Testy zostaną otwarte 07.05.2021 o godz. 9.00 a zamknięte 09.05.2021 o godz. 23.59
Studenci powinni skończyć rozwiązywać test najpóźniej 09.05.2021 o godz. 23.59.
Przed przystąpieniem do testu student jest zobowiązany zapisać się poprzez odpowiedni formularz dostępny na stronie SPNJO w dniach 26.04 - 4.05.2021 pod linkiem:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/152
Testy będą aktywne w dniach 7-9.05.2021 od godz. 9.00 (7.05.21) do godz. 23.59 (9.05.21).
Test trwa 100 minut i po tym czasie zamyka się automatycznie.
Linki do testów zostaną wysłane 6.05.2021 na adres „uwr.edu.pl” tylko tym studentom, którzy zapisali się przez formularz i mają prawo przystąpić do testu.
Do testu można przystąpić tylko raz.
Test trwa 100 minut i składa się ze 120 zadań. Student ma jedno podejście do testu.
Student ma obowiązek wypełnić test samodzielnie.
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie
z programem rozpoczynają lektorat w drugim semestrze ukażą się na stronie SPNJO
w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze zimowym w roku akademickim 2021/2022.
Oferta przedmiotu opcyjnego - Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa
26.02.2021
Szanowni Państwo,
w załączniku znajdziecie Państwo ofertę przedmiotu opcyjnego "Kształtowanie się rynku wydawniczego w Hiszpanii" w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Ankiety ewaluacyjne
26.01.2021
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że w systemie USOSweb dostępne są ankiety ewaluacyjne dotyczące jakości zajęć, w których brali Państwo udział w mijającym semestrze. Dla każdego przedmiotu wygenerowana została w systemie USOSweb osobna ankieta, wskazująca nazwę przedmiotu oraz imię i nazwisko Prowadzącego. Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie nie jest warunkiem zaliczenia przedmiotu.
W celu uruchomienia ankiety należy po zalogowaniu na konto USOSweb wybrać opcję „Mój USOS“ lub z bocznego menu: „Ankiety“ otworzyć ankietę, klikając w nazwę przedmiotu. Ankietę wypełnia się, wybierając z prawego menu odpowiadającą w Państwa ocenie opcję spośród możliwych odpowiedzi. Zachęcam Państwa do skorzystania także z dolnego okna, w którym można wpisać komentarz, jeśli chcieliby Państwo wskazać zalety lub wady konkretnych zajęć lub podzielić się innymi uwagami, które dotyczą sposobu prowadzenia zajęć. Zakończenie wypełniania ankiety następuje w momencie kliknięcia opcji ‘zakończ ankietę’ na dole okna.
Ankiety będą dostępne w systemie USOSweb do dnia 10 lutego 2021 r.
Po zamknięciu dostępu do ankiet i informatycznej obróbce danych na Państwa koncie USOSweb pojawią się zbiorcze wyniki odnoszące się do ocenionych przez Państwa zajęć. Wyniki ewaluacji będą także udostępnione (w formie zbiorczej, anonimowej) na odpowiednich kontach Prowadzących zajęcia. Prowadzący będzie mógł także zapoznać się z wpisanymi komentarzami. Do wyników będzie mieć również wgląd Zastępca Dyrektora/Kierownika ds. dydaktyki jednostki, w której zatrudniony jest Prowadzący zajęcia, a także (w formie danych zbiorczych) Wydziałowy Zespół ds. Oceny Jakości Kształcenia oraz władze dziekańskie.
Opinie Państwa będą brane pod uwagę w działaniach mających na celu osiągnięcie najwyższego poziomu dydaktyki oferowanej na naszym Wydziale. Państwa oczekiwania i propozycje będą ponadto istotnym elementem dyskusji dotyczących zmian w programach studiów. Biorąc udział w ankietyzacji, stają się Państwo aktywnymi uczestnikami kształtowania dydaktyki na naszym Wydziale i manifestują swoją autentyczność jako Studenci naszej Alma Mater. Uprzejmie Państwa proszę o skorzystanie z tej możliwości. Jednoczenie chciałabym zwrócić Państwa uwagę na Regulamin studiów obowiązujący na Uniwersytecie Wrocławskim, który udział w ewaluacji zajęć wskazuje jako etyczny obowiązek każdego Studenta.
Łączę wyrazy szacunku
dr hab. Anna Małgorzewicz, prof. UWr
prodziekan Wydziału Filologicznego
ds. jakości kształcenia i studiów niestacjonarnych
Sekretariat w okresie świątecznym
19.12.2020
Szanowni Studenci,
w okresie między 19.12.2020 r. a 31.12.2020 r. pracownicy sekretariatu
IDKS pracują zdalnie.
Kontakt możliwy drogą mailową
Problemy techniczne
27.10.2020
Szanowni Państwo,
Z przyczyn technicznych, w środę 28 października będzie pracował tylko zdalnie.
Komunikat z-cy dyrektora ds. studenckich
23.10.2020
Wnioski o zmianę promotora i zamianę przedmiotów opcyjnych
Uprzejmie informuję, że nie przyjmuję już i nie opiniuję żadnych podań w sprawie zmiany promotora i zamiany przedmiotów opcyjnych - na studiach dziennych od 23.10.2020 r., na studiach zaocznych od 27.10.2020 r.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Jacek Grębowiec
z-ca dyr. IDiKS ds. studenckich
Nabór do programu Młodych Badaczy 2020-2025
13.10.2020
Szanowni Państwo,
Poniżej dostępny jest link do informacji o programie stypendialnym dla Młodych Badaczy:
https://uni.wroc.pl/wsparcie/mlody-badacz-2020-2025-granty-i-stypendia-dla-studentow-i-doktorantow-uwr/