Odrabianie zajęć
14.04.2021
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów II roku specjalności Dziennikarstwo audiowizualne, że w dniu 29.04. (czwartek) w godz. 11.50-15.00 zaplanowano odrabianie zajęć z przedmiotu Dziennikarstwo śledcze z red. Tomaszem Patorą.
Odwołane zajęcia
13.04.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że zaplanowane na dzień 15.04 (czwartek) zajęcia z przedmiotu Trening spikerski z red. Tomaszem Dudą zostają odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach (29.04).
Odrabianie zajęć
13.04.2021
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów I roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, że w piątek 30.04. zostaną odrobione zajęcia z przedmiotu Dziennikarskie źródła informacji z red. Tomaszem Patorą, które nie odbyły się w dniu 09.04. Jednocześnie ważność traci ogłoszenie z dnia 26.03, w którym zaplanowano przełożenie zajęć na dzień 16.04.
Odwołane zajęcia
09.04.2021
Szanowni Państwo,
II rok KW, branding, studia niestacjonarne
Zaplanowane na 11 kwietnia zajęcia z przedmiotu Customer experience z dr. Tomaszem Nowakiem nie odbędą się z powodu zwolnienia lekarskiego prowadzącego. Zajęcia zostaną zrealizowane w terminie późniejszym.
Odwołane zajęcia
08.04.2021
Szanowni Państwo,
zajęcia z przedmiotu Muzyka w Internecie dla III roku lic. o specjalności Dziennikarstwo muzyczne w dniu 9.04.2021 zostają odwołane. Zajęcia będą odrabiane w terminie ustalonym z grupą.
Odrabianie zajęć
08.04.2021
Szanowni Państwo,
na poniedziałek, 19 kwietnia w godz. 16.50-20.00, zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami, zaplanowano odpracowanie zajęć pt. „PR w administracji” z mgr Stefanem Augustynem dla studentów II roku lic. Komunikacji Wizerunkowej.
Odwołane zajęcia
08.04.2021
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów III roku Dziennikarstwa muzycznego o odwołaniu zajęć PR i promocja w muzyce z mgr Filipem Mecnerem w dniu 09.04.2021r. godz. 15.10 - 16.40. Zajęcia zostaną odrobione w ustalonym ze studentami terminie.
Odwołane zajęcia
06.04.2021
Szanowni Państwo,
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne o odwołaniu pierwszych zajęć z przedmiotu Dziennikarstwo muzyczne w radiu z red. Piotrem Bartysiem w dniu 09.04. (piątek) godz. 10.10 - 13.20, które zostaną odrobione w ustalonym ze studentami terminie.
Przeniesione zajęcia
26.03.2021
Informujemy studentów I roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, że zajęcia z przedmiotu Dziennikarskie źródła informacji z red. Tomaszem Patorą z dnia 09.04.2021r. zostają odwołane i przeniesione na dzień 16.04.2021r. (piątek).
Termin zmiany przedmiotów opcyjnych
12.03.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że 14 marca mija termin składania wniosków o zmianę przedmiotów opcyjnych. Wnioski składane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Przypominamy również, że student może zostać przypisany tylko do grupy, w której pozostały jeszcze wolne miejsca.
Odwołane zajęcia i konsultacje
03.03.2021
Drodzy Państwo, z dniach 3.03-12.03 wszelkie zajęcia i konsultacje dra hab. Jacka Grębowca zostają odwołane z powodu choroby i zwolnienia lekarskiego.
Zapisy na seminaria magisterskie
12.02.2021
Zapisy na seminaria magisterskie odbędą się od godz. 10.00 dnia 18.02.2021r. do godz. 23.59 dnia 19.02.2021 r. przez system USOS.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium magisterskie KOD: 21-DKS-KW-S2-E2-SE
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 16.02.2021 r. od godz. 10:00 do dnia 17.02.2021 r. do godz. 12.00
Zapisy na seminarium magisterskie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 15 prowadzących - limit 11 osób.
W załączniku znajduje się lista promotorów wraz z opisem seminariów.
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu
12.02.2021
Zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu – obowiązują studentów III roku pierwszego stopnia kierunku Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru trzech prowadzących: prof. Leszek Pułka, dr Wojciech Sitek, mgr Ewa Baszak - limit 22 osób
Termin zapisów: od dnia 18.02.2021r od godz.10.00 - do dnia 19.02.2021r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmiot Przygotowanie i prezentacja projektu.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 16.02.2021r. godz. 10.00 do dnia 17.02.2021r. godz. 12.00
Zapisy na opcje
12.02.2021
Zapisy na opcje – odbędą się przez system USOS w dniach 18.02.2021r. od godz.10.00 do 19.02.2021 r. do godz. 23.59 i dotyczą studentów kierunku Komunikacja Wizerunkowa.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmioty opcyjne.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 16.02.2021r. od godz. 10:00 do dnia 17.02.2021 r. do godz. 12.00
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania, i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Analiza zawartości mediów
Influencer marketing
opcja B
Zarządzanie czasem i stresem
Metody pracy z klientem
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Branding kulturowy
Kształtowanie wizerunku na rynku książki
opcja B
Niestandardowe metody badań
Planowanie mediów
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Communication design
Opcja A
User experience
Technologia w branży kreatywnej
Opcja B
Design informacji
DTP - technologia produkcji i druku
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Influencer marketing
Layouty
On line marketing
Opcja B
Wizerunek osób
Użyteczne interfejsy
Fotografia wizerunkowa
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden zbloku B
Studentów I roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Kampanie społeczne
Badania w brandingu
Analiza tekstów reklamowych i wizualnych
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Marketing relacyjny
Historia sztuki
Opcja B
Zarządzanie zespołem
Kultura popularna i alternatywna
Opcja C
Design informacji
Projekty e-commerce
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B i jeden z bloku C
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Communication design
Opcja A
Mapowanie procesów komunikacyjnych
UX writing
Opcja B
Praktyki zarządzania projektem
Autoprezentacja
Opcja C
Trening uważności w komunikacji
Fotografia wizerunkowa
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B i jeden z bloku C
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Istnieją następujące możliwości zaliczenia przedmiotu opcyjnego (spoza oferty Instytutu dla danej specjalności):
• Przepisanie oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - na Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
• Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia. O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
• pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
• obejmować 30 godzin zajęć;
• kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
• mieć wartość dwóch punktów ECTS;
• w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Odrabianie zajęć
24.01.2021
Informujemy studentów II roku I stopnia Komunikacji wizerunkowej, że na dzień 02 lutego 2021r. (wtorek), o godz. 16:50 zaplanowano odrabianie zajęć z przedmiotu Projektowanie Usług z mgr Krzysztofem Waraksą.
Odrabianie zajęć
24.01.2021
Informujemy studentów II roku II stopnia Komunikacji wizerunkowej, że w dniu 28 stycznia 2021r. (czwartek), o godz. 15:10 zaplanowano odrabianie zajęć z przedmiotu Projektowanie Innowacji z mgr Krzysztofem Waraksą.
Termin dodatkowy testów kwalifikacyjnych
12.01.2021
Dodatkowy test kwalifikacyjny dla studentów pierwszego roku, którzy nie mogli do niego przystąpić w terminie wyznaczonym dla ich kierunku oraz studentów przeniesionych z innych uczelni odbędzie się w następującym terminie:
15.01.2021
Testy odbywają się zdalnie.
Testy zostaną otwarte 15.01.2021 o godz. 9.00 a zamknięte 15.01.2021 o godz. 21.00
Studenci powinni skończyć rozwiązywać test najpóźniej 15.01.2021 o godz. 21.00.
Test przeznaczony jest JEDYNIE dla OKREŚLONEJ grupy studentów.
Do testu MOGĄ przystąpić:
- studenci przeniesieni z innych uczelni;
- studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
- studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem
i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020;
- studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
- studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
- studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Jeśli student przystąpi do testu drugi raz, to wynik drugiego testu zostanie anulowany.
Student rozwiązuje i przesyła test online, bez konieczności uprzedniej rejestracji
i zapisów.
Student otwiera test korzystając z podanego linku – linki są umieszczone na stronie SPNJO i pozostają aktywne jedynie w godzinach otwarcia testu:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/93-harmonogram-zapis%C3%B3w-na-testy#linki
Test trwa 100 minut i składa się ze 120 zadań. Student ma jedno podejście do testu.
Student ma obowiązek wypełnić test samodzielnie.
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie
z programem rozpoczynają lektorat w drugim semestrze ukażą się na stronie SPNJO
w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021.
Informujemy studentów I roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej z grupy nr 3 oraz grupy nr 4, że w dniu 14.01 (czwartek) zajęcia: Projektowanie graficzne dla branży kreatywnej z mgr Tomaszem Koskiem odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4.
Odwołane zajęcia
11.01.2021
Informujemy studentów, iż zajęcia z przedmiotu „Wystąpienia przed kamerą” z mgr Ewą Wroną, w dniu 11 stycznia 2021 zostają odwołane, i zostaną odrobione w dniu 25 stycznia, o godzinie 15:10, (przed planowymi zajęciami).
Odrabianie zajęć
06.01.2021
Szanowni Państwo,
informujemy studentów I roku II stopnia Komunikacji Wizerunkowej, że na wtorek 12 stycznia 2021r. o godz. 18.30. zaplanowano odpracowanie zajęć z przedmiotu Osobowość medialna marki z mgr Anetą Mackiewicz-Żurakowską.
Odwołane zajęcia
21.12.2020
Szanowni Państwo,
informujemy studentów I roku II stopnia Komunikacji Wizerunkowej, że w dniu 22.12.2020r. (wtorek) zostają odwołane zajęcia z przedmiotu Osobowość medialna marki z mgr Anetą Mackiewicz-Żurakowską, i zostaną odrobione w dniu 19.01.2021r. (wtorek) o godz. 18.30.
Odwołane zajęcia
14.12.2020
Szanowni Państwo, w związku z obowiązkami zawodowymi jestem zmuszona zmienić dwa terminy zajęć z przedmiotu Prezenter Radiowy. 17 grudnia (czwartek) w godzinach 8:30-13:30 odbędą się zajęcia zaplanowane na 21 grudnia. 14 stycznia (czwartek) w godzinach 8:30 - 13:30 odbędą się natomiast zajęcia zaplanowane na 11 stycznia. Obydwa bloki zajęciowe odbędą się w systemie zdalnym. Proszę o wyrozumiałość. Z poważaniem, Marta Malinowska
Odwołane zajęcia
04.12.2020
Szanowni Państwo,
w piątek 04.12.2020r. zostaje odwołany wykład dla studentów I roku Komunikacji Wizerunkowej z dr Aleksandrą Hulewską Psychologia społeczna z powodu choroby.
Odwołane zajęcia
27.11.2020
Szanowni Państwo informujemy o odwołaniu wszystkich zajęć w dniach 30.11 - 03.12.2020r. z dr Annette Siemes z powodu choroby.
Odrabianie zajęć
25.11.2020
Szanowni Państwo,
na czwartek, 26 listopada w godz. 16.50-20.00 zaplanowano odpracowanie zajęć pt. "Rodzaje i sposoby prowadzenia konferencji prasowych" z mgr Stefanem Augustynem dla studentów II roku mgr Komunikacji Wizerunkowej.
Odwołanie zajęć
20.11.2020
Informujemy o odwołaniu wszystkich zajęć w dniach 23.11 - 24.11.2020 z dr Annette Siemes. Terminy odrobienia zostaną ustalone ze studentami.
Zajęcia zdalne
10.11.2020
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne, że w dniu 12.11 (czwartek) o godz. 08.30 - 10.00 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w formie zdalnej.
Zajęcia zdalne
10.11.2020
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo RTV, że w
dniu 12.11 (czwartek) o godz. 10.10 - 11.40 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w formie zdalnej.
Zajęcia zdalne
10.11.2020
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo sportowe, że w dniu 12.11 (czwartek) o godz. 11.50 - 13.20 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w formie zdalnej.
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Branding, że w dniu 10.11 (wtorek) o godz. 15.10 - 16.40 grupa nr 1, o godz. 16.50 - 18.20 grupa nr 2, oraz 18.30 - 20.00 grupa nr 3, zajęcia: Copywriting z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4.
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Branding, że w dniu 10.11 (wtorek) o godz. 15.10 - 16.40 oraz o godz. 16.50 - 18.20 zajęcia: Metody prezentacji osobistej z Panią dr Moniką Braun, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej, specjalności Communication design, że w dniu 09.11 (poniedziałek) o godz. 08.30 - 11.40 oraz o godz. 11.50 - 15.00 zajęcia: Projektowanie graficzne - techniki zaawansowane, z mgr Magdaleną Walkowiak, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia Komunikacji wizerunkowej, specjalności Communication design, że w dniu 09.11 (poniedziałek) o godz. 16.50 - 20.00 zajęcia: Projektowanie graficzne - podstawy, z mgr Magdaleną Walkowiak, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo sportowe, że w dniu 06.11 (piątek) o godz. 08.30 - 11.40 zajęcia: Dziennikarstwo telewizyjne z red. Moniką Włodarczyk, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów I roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 08.30 - 11.40 oraz o godz. 11.50 - 15.00 zajęcia: Projektowanie graficzne dla branży kreatywnej z mgr Tomaszem Kosek, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 08.30 - 10.00 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo RTV, że w
dniu 05.11 (czwartek) o godz. 10.10 - 11.40 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo sportowe, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 11.50 - 13.20 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów I roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej, grupa nr 4, że w dniu 05.11 (czwartek) zajęcia: Ekonomia i rynek z mgr Ingą Kowalewską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się o godz. 15.30 do 17.00, w sali nr 3, w Bibliotece UWr przy ul. Joliot Curie 12
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 10.10 - 13.20 zajęcia: Rynek muzyczny w Polsce i na świecie z red. Piotrem Bartysiem, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 17, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Odwołane zajęcia
03.11.2020
Szanowni Państwo
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne o odwołaniu zajęć z red. Piotrem Bartysiem w dniu 06.11. (piątek) godz. 8.30 - 10.00 z powodu awarii prądu, które zostaną odrobione w dniu 11.12.2020r.
Szanowni Państwo
Informujemy studentów II roku drugiego stopnia specjalności Dziennikarstwo audiowizualne, iż w dniu 04.11 (środa) o godz. 08.30 - 11.40 zajęcia: Trening spikerski z red. Tomaszem Dudą, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3 w Bibliotece UWr, ul. Joliot Curie 12
Szanowni Państwo
Informujemy studentów III roku specjalności Dziennikarstwo sportowe, iż w dniu 04.11 (środa) o godz. 11.50 - 15.00 zajęcia: Techniki pracy dziennikarza radiowego z red. Tomaszem Dudą, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3 w Bibliotece UWr, ul. Joliot Curie 12
Odrabianie zajęć z prof. Woźnym
27.10.2020
Szanowni Państwo,
Odrabianie odwołanych zajęć dla drugiego roku II stopnia Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej z przedmiotu Antropologia i komunikacja mediów odbędzie się dnia 30 października o godz. 10.10 - 11.40 dla grupy o specjalności Fotografia i Film, oraz 11.50 - 13.20 dla grupy Media Relations.
Natomiast Seminarium magisterskie odbędzie się w dniu 27 listopada o godz. 10.10.
Odwołane zajęcia
27.10.2020
Szanowni Państwo,
informujemy o odwołaniu zajęć z red. Markiem Dudzińskim w dniu 29 października dla studentów II roku Dziennikarstwa Sportowego.
O odrobieniu zajęć zostaną Państwo poinformowani w późniejszym terminie.
Odwołane zajęcia
26.10.2020
Szanowni Studenci,
Z przykrością informuję, że z powodu choroby muszę odwołać wtorkowe zajęcia z Copywritingu (27.10.2020) dla wszystkich grup trzeciego roku Komunikacji Wizerunkowej.
Termin odrabiania zaległych zajęć uzgodnimy na najbliższych zajęciach online.
Pozdrawiam serdecznie,
Damian Kołodziej
Odwołane zajęcia
22.10.2020
Szanowni Państwo,
w czwartek, 22 października odwołane zostają zajęcia z mgr Stefanem Augustynem dla studentów II roku mgr Komunikacji Wizerunkowej. O terminie odrabiania zajęć pt. "Rodzaje i sposoby prowadzenia konferencji prasowych" zostaniecie Państwo poinformowani.
Odwołane zajęcia z prof. Bartoszem Jastrzębskim
16.10.2020
Szanowni Państwo
w środę 21 października odwołane zostają zajęcia z prof. Bartoszem Jastrzębskim z dla studentów I roku lic. Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. O terminie odrabiania zajęć zostaniecie Państwo poinformowani.
Odwołane zajęcia z Moniką Włodarczyk
15.10.2020
Szanowni Państwo,
w dniu 16 października zostają odwołane zajęcia z Moniką Włodarczyk. Zajęcia zostaną odrobione w następujących terminach:
II Dz - z 16 października na 4 grudnia (godz. 8.20 -11.40)
III KW - z 16 października na 18 grudnia (godz.11.50- 15.00)
Zajęcia zdalne z red. Grzegorzem Chojnowskim
13.10.2020
Szanowni Państwo,
14.10 zajęcia red. Grzegorzem Chojnowskim na III roku dziennikarstwa odbędą się w formie zdalnej.
Odwołane zajęcia
13.10.2020
Szanowni Państwo,
zajęcia z prof. Aleksandrem Woźnym w środę i czwartek zostają odwołane. O terminie odrabiania zajęć zostaniecie Państwo poinformowani.
Odwołanie zajęć z mgr Krzysztofem Waraksą
12.10.2020
Dzisiejsze zajęcia (12.10.2020) z projektowania usług z mgr Krzysztofem Waraksą zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w późniejszym terminie.
Odwołane zajęcia z mgr Ewą Baszak
08.10.2020
Szanowni Państwo,
Dnia 8.10 (czwartek) odwołane zostają wszystkie zajęcia z mgr Ewą Baszak (Wystąpienia publiczne x2 ora Event jako narzędzie PR). O terminie odrabiania zostaną Państwo poinformowani w późniejszym terminie.
Badania w brandingu
07.10.2020
Szanowni Studenci,
wszystkie osoby z kierunku Komunikacji wizerunkowej specjalności Branding, które w ubiegłym semestrze letnim roku akademickiego 2019/2020 były zapisane na zajęcia z przedmiotu opcyjnego Badania w brandingu u mgr Agnieszki Łebkowskiej proszę o wysłanie informacji wraz z numerami indeksu na adres agata.targowicz@uwr.edu.pl
Przeniesione zajęcia z mgr Dominiką Ziętek
06.10.2020
Szanowni Państwo,
Z powodu choroby jutrzejsze zajęcia z Dominiką Ziętek zostają przeniesione na prztszły tydzień. Oznacza to, że we wtorek 13.10 zajęcia odbędą się w dwóch blokach od 13.30-16:40.
Odwołane zajęcia
06.10.2020
Szanowni Państwo,
w dniu dzisiejszym (06.10) odwołane zostają zajęcia z mgr Joanną Morawiecką. O terminie odrabiania zajęć zostaniecie Państwo poinformowani.
Zmiana terminu zapisów
28.09.2020
Szanowni Państwo,
z powodu awarii systemu USOSWeb, termin zapisów na seminaria zostaje przeniesiony na jutro (29.09.2020) na godzinę 8:00
Zapisy - seminarium licencjackie
22.09.2020
Uwaga - Zapisy na seminaria licencjackie odbędą się od godz. 13.00 dnia 28.09.2020r. do godz. 23.59 dnia 29.09.2019 r. przez system USOS
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium licencjackie KOD: 21-DKS-KW-S1-E5-SLIC
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 24.09.2020 r. od godz. 10:00 do dnia 25.09.2020 r. do godz. 12.00
Zapisy na seminarium licencjackie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 15 prowadzących - limit 11 osób.
W załączniku szczegółowe informacje na temat poszczególnych seminariów
Zapisy - projekt specjalnościowy
22.09.2020
Zapisy na Projekt specjalnościowy – obowiązują studentów II roku drugiego stopnia kierunku: Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru dwóch prowadzących: dr Patrycja Rozbicka, dr Paweł Baranowski - limit 24 osób
Termin zapisów: od dnia 28.09.2020r od godz.10.00 - do dnia 29.09.2020 do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na projekt specjalnościowy.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 24.09.2020 godz. 10.00 do dnia 25.09.2020r. godz. 12.00
W załączniku szczegółowe informacje na temat poszczególnych grup
Zapisy - przedmioty opcyjne
22.09.2020
Zapisy na opcje – odbędą się przez system USOS w dniach 28.09.2020r. od godz.10.00 do 29.09.2020 r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmioty opcyjne.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 24.09.2020r. od godz. 10:00 do dnia 25.09.2020 r. do godz. 12.00
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania, i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Osoby, które w tych dniach nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, nie będą już mogły dopisać się do listy, a tym samym – nie będą mogły zaliczyć przedmiotu opcyjnego!
Komunikacja Wizerunkowa:
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Projektowanie przestrzeni marki
Projektowanie usług
Opcja B
Researching i analiza rynku
Creative writing
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Nation branding
Marki luksusowe
Social media
opcja B
PR branż trudnych
Event management
Marka osobista
Opcja C
Naming
Warsztat słowa i obrazu
Analiza dyskursu
Opcja D
Diagnostyka trendów
Wystąpienia przed kamerą
Warsztat videomarketingu
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, jeden z bloku C i jeden z bloku D
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Communication design (projektowanie komunikacji)
Opcja A
Kreowanie marki
Transformation design – podstawy
Opcja B
Creative writing
Webdesign
Opcja C
Gamifikacja
Warsztat kreatywnego pisania
Opcja D
Trener kompetencji komunikacyjnych
Corporate behaviour
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B i jeden z bloku D
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Communication design (projektowanie komunikacji)
Opcja A
Content design
Semiotyka i systemy orietacyjne
Opcja B
Kampanie reklamowe
Analiza danych
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Budowanie zespołu
Projektowanie innowacji
Opcja B
Analiza rynku
Branding w wybranych obszarach specyficznych i trudnych
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Istnieją następujące możliwości zaliczenia przedmiotu opcyjnego (spoza oferty Instytutu dla danej specjalności):
• Przepisanie oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - na Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
• Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia. O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
• pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
• obejmować 30 godzin zajęć;
• kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
• mieć wartość dwóch punktów ECTS;
• w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
W załączniku opisy przedmiotów opcyjnych.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komuniikacja Społeczna II stopień
21.09.2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja Wizerunkowa II stopień
21.09.2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Komunikacja Wizerunkowa.
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
20.08.2020
Dziennikarstwo – wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna ogłasza listę osób zakwalifikowanych do przyjęcia na I rok studiów stacjonarnych licencjackich na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Lista osób znajduje się w załączniku. Warunkiem przyjęcia na I rok studiów jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów (głównie świadectw maturalnych i podań z systemu IRK) w terminach: 21, 24, 25, 26 sierpnia. Dokumenty można przynosić osobiście do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej przy ul. Joliot-Curie 15 (pok. nr 8) w godzinach 10-14 lub wysłać na adres Instytutu. Należy jednak pamiętać, że dokumenty muszą dotrzeć do komisji rekrutacyjnej do 26 sierpnia do godziny 14.00. Kopia świadectwa maturalnego musi być potwierdzona notarialnie, a wydruk z IRK podpisany przez kandydata. W przypadku niewypełnienia limitu w I turze Komisja ogłosi II turę 27 sierpnia.
Komunikacja Wizerunkowa – wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
20.08.2020
Komunikacja Wizerunkowa – wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna ogłasza listę osób zakwalifikowanych do przyjęcia na I rok studiów stacjonarnych licencjackich na kierunku Komunikacja Wizerunkowa. Lista osób znajduje się w załączniku. Warunkiem przyjęcia na I rok studiów jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów (głównie świadectw maturalnych i podań z systemu IRK) w terminach: 21, 24, 25, 26 sierpnia. Dokumenty można przynosić osobiście do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej przy ul. Joliot-Curie 15 (pok. nr 8) w godzinach 10-14 lub wysłać na adres Instytutu. Należy jednak pamiętać, że dokumenty muszą dotrzeć do Komisji Rekrutacyjnej do 26 sierpnia do godziny 14.00. Kopia świadectwa maturalnego musi być potwierdzona notarialnie, a wydruk z IRK podpisany przez kandydata. W przypadku niewypełnienia limitu w I turze Komisja ogłosi II turę 27 sierpnia.
Informacje o terminach testów kwalifikacyjnych z języków obcych
19.08.2020
Szanowni Państwo
w załączeniu przesyłamy informacje o terminach testów kwalifikacyjnych dla studentów przyjętych na I rok studiów stacjonarnych I stopnia oraz II stopnia w roku akademickim 2020/2021.
Ogólne komunikaty i linki do stron SPNJO zostały przekazane do systemu IRK oraz zostały zamieszczone na stronie Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
http://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/67
Informacje o terminach testów kwalifikacyjnych z języków obcych
19.08.2020
Szanowni Państwo
w załączeniu przesyłamy informacje o terminach testów kwalifikacyjnych dla studentów przyjętych na I rok studiów stacjonarnych I stopnia oraz II stopnia w roku akademickim 2020/2021.
Informacje o zapisach na testy i na lektorat B2+
19.08.2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłamy informacje o zapisach na testy i na lektorat B2+ dla studentów studiów stacjonarnych przyjętych na I rok studiów stacjonarnych II stopnia w roku akademickim 2020/2021 na kierunkach Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja Wizerunkowa
Informacje o zapisach na testy i na lektorat B2+
19.08.2020
Polscy studenci Communication Management oraz Journalism and Social Communication
przyjęci na I rok studiów stacjonarnych II stopnia w roku 2020/2021 zgodnie z programem studiów zobowiązani są uczęszczać na lektorat języka obcego w pierwszym semestrze (semestr zimowy 2020/2021).
Studenci zobowiązani są do zaliczenia jednego semestru lektoratu języka obcego na dowolnym poziomie oraz zdania egzaminu na tym poziomie.
Studenci mogą zapisać się na lektorat na poziomie A1 I w terminie podanym na stronie SPNJO
http://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/75-zapisy-uzupe%C5%82niaj%C4%85ce-na-lektoraty
lub przystąpić do testu kwalifikacyjnego z języka innego niż angielski.
W celu sprawdzenia poziomu biegłości językowej studenci zobowiązani są do przystąpienia do testu kwalifikacyjnego online w dniu 29.09.2020 do godz.23.59. Student ma obowiązek wypełnić test SAMODZIELNIE.
Testy odbywają się bez uprzednich zapisów i konieczności rejestracji konta w SPNJO. Linki do formularzy z testami zostaną umieszczone na stronie SPNJO.
Lista kierunków i termin testów podane są na stronie SPNJO (patrz punkt 7 –zob. informacje dla poszczególnych kierunków) :
http://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/67#info
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie z programem rozpoczynają lektorat w pierwszym semestrze ukażą się na stronie SPNJO w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021.”
Termin zmiany przedmiotów opcyjnych
12.03.2021
Szanowni Państwo,
informujemy, że 31 marca mija termin składania wniosków o zmianę przedmiotów opcyjnych. Wnioski składane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Przypominamy również, że student może zostać przypisany tylko do grupy, w której pozostały jeszcze wolne miejsca.
Odwołane zajęcia i konsultacje
03.03.2021
Drodzy Państwo, z dniach 3.03-12.03 wszelkie zajęcia i konsultacje dra hab. Jacka Grębowca zostają odwołane z powodu choroby i zwolnienia lekarskiego.
Harmonogram lektoratów DKS 1 rok 2 stopień
23.02.2021
Szanowni Państwo,
W załączeniu harmonogram lektoratów dla studentów 1 roku 2 stopnia Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Harmonogram lektoratów DKS 1 rok 1 stopień
23.02.2021
Szanowni Państwo,
W załączeniu harmonogram lektoratów dla studentów 1 roku 1 stopnia Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Charakterystyka przygotowanie i prezentacja projektu
19.02.2021
Zapisy na przygotowanie i prezentacje projektu mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
PROSZĘ O SPRAWDZENIE SWOICH INDYWIDUALNYCH KONT (od dnia 25.02.2021 od godz.10:00 do dnia 26.02.2021 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 1,2,3 marca. br.
Charakterystyka seminarium magisterskie
19.02.2021
Zapisy na seminarium magisterskie mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
PROSZĘ O SPRAWDZENIE SWOICH INDYWIDUALNYCH KONT (od dnia 25.02.2021 od godz.10:00 do dnia 26.02.2021 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 1,2,3 marca. br.
Zapisy na przedmioty opcyjne i przygotowanie i prezentację projektu i seminarium magisterskie
18.02.2021
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania:
przedmiotów opcyjnych,
przygotowania i prezentacji projektu (dla komunikacji wizerunkowej) oraz seminarium magisterskiego (2. stopień)
W semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 do zaliczenia są następujące przedmioty opcyjnie oraz przygotowanie i prezentację projektu:
Kierunek: komunikacja wizerunkowa
rok I licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
rok I licencjacki – komunikacja wizerunkowa
specjalność communication design – dwa przedmioty opcyjnie
rok I licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność public relations – dwa przedmioty opcyjnie
rok II licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
rok II licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność public relations – dwa przedmioty opcyjnie
rok III licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
rok III licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
specjalność communication design – dwa przedmioty opcyjnie
rok I studiów magisterskich – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – jeden przedmiot opcyjny
rok I studiów magisterskich – komunikacja wizerunkowa:
specjalność communication design – jeden przedmiot opcyjny
rok II magisterski – komunikacja wizerunkowa:
specjalność branding – trzy przedmioty opcyjnie
rok II magisterski – komunikacja wizerunkowa:
specjalność communication design – trzy przedmioty opcyjnie
Kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna
rok I licencjacki:
specjalność dziennikarstwo audiowizualne – dwa przedmioty opcyjnie
rok III licencjacki:
specjalność dziennikarstwo radiowo-telewizyjne – trzy przedmioty opcyjnie
Przygotowanie i prezentacja projektu – specjalność branding (charakterystyka w załączeniu)
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane (w załączniku), a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności, dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Zapisy na przedmioty opcyjne mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
PROSZĘ O SPRAWDZENIE SWOICH INDYWIDUALNYCH KONT (od dnia 25.02.2021 od godz.10:00 do dnia 26.02.2021 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 1,2,3 marca. br.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby, nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, będą mogły dopisać się do list na których zostały jeszcze wolne miejsca w sekretariacie Instytutu do 31 marca br.
Nie będzie też możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie będzie zapisany w systemie.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje, nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Charakterystyka przedmiotów opcyjnych w załączniku
Lektorat STUDIA ZAOCZNE, II ROK I STOPNIA semestr letni 2020/2021
17.02.2021
Lektoraty języków nowożytnych w semestrze letnim 2020/2021 będą prowadzone zdalnie na platformie MS TEAMS lub za pomocą innych narzędzi dostępnych w pakiecie Office 365.
Harmonogram zajęć w załączniku
Termin dodatkowy testów kwalifikacyjnych
11.01.2021
Dodatkowy test kwalifikacyjny dla studentów pierwszego roku, którzy nie mogli do niego przystąpić w terminie wyznaczonym dla ich kierunku oraz studentów przeniesionych z innych uczelni odbędzie się w następującym terminie:
15.01.2021
Testy odbywają się zdalnie.
Testy zostaną otwarte 15.01.2021 o godz. 9.00 a zamknięte 15.01.2021 o godz. 21.00
Studenci powinni skończyć rozwiązywać test najpóźniej 15.01.2021 o godz. 21.00.
Test przeznaczony jest JEDYNIE dla OKREŚLONEJ grupy studentów.
Do testu MOGĄ przystąpić:
- studenci przeniesieni z innych uczelni;
- studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
- studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem
i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020;
- studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
- studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
- studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Jeśli student przystąpi do testu drugi raz, to wynik drugiego testu zostanie anulowany.
Student rozwiązuje i przesyła test online, bez konieczności uprzedniej rejestracji
i zapisów.
Student otwiera test korzystając z podanego linku – linki są umieszczone na stronie SPNJO i pozostają aktywne jedynie w godzinach otwarcia testu:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/93-harmonogram-zapis%C3%B3w-na-testy#linki
Test trwa 100 minut i składa się ze 120 zadań. Student ma jedno podejście do testu.
Student ma obowiązek wypełnić test samodzielnie.
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie
z programem rozpoczynają lektorat w drugim semestrze ukażą się na stronie SPNJO
w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021.
Informacje na temat zjazdu 14-15 listopada
12.11.2020
Szanowni Państwo,
bardzo prosimy o sprawdzenie planu na najbliższy zjazd 14-15 listopada. Uległ on korekcie, głównie w odpowiedzi na Państwa prośby. Cały zjazd będzie realizowany zdalnie. Taką wolę wyraziła zdecydowana większość roku w ankiecie przesłanej do Państwa. Na razie nie podejmujemy decyzji odnośnie kolejnych zjazdów. Liczymy, że będziemy mieli szansę realizacji pojedynczych zajęć warsztatowych w trybie tradycyjnym, w sali, i że będziemy mieli możliwość utrzymania tzw. trybu mieszanego. Ewentualne zmiany będziemy wprowadzać na kilka dni przed kolejnymi zjazdami.
Zapisy na przedmioty opcyjne
15.10.2020
Szanowni Państwo,
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania przedmiotów opcyjnych.
W semestrze zimowym roku akademickiego 2020/21 do zaliczenia:
• rok II licencjacki: komunikacja wizerunkowa - dwa przedmioty opcyjne (sp. Branding)
• rok II licencjacki: komunikacja wizerunkowa - dwa przedmioty opcyjne (sp. PR)
• rok III licencjacki: komunikacja wizerunkowa – cztery przedmioty opcyjnie (sp. Branding)
• rok III licencjacki: komunikacja wizerunkowa – trzy przedmioty opcyjnie (sp. Communication design)
• rok II magisterski: komunikacja wizerunkowa (sp. Branding) – dwa przedmioty opcyjne
• rok II magisterski: komunikacja wizerunkowa (sp. communication design) – dwa przedmioty opcyjne
• rok III licencjacki: dziennikarstwo i komunikacja społeczna (sp. RTV – pięć przedmiotów opcyjnych
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane, a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. dydaktyki i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności, dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje, nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Zapisy na przedmioty opcyjne mają formę elektroniczną i odbywają się za pośrednictwem strony: https://usosweb.uni.wroc.pl
PROSZĘ O SPRAWDZENIE PRZEDMIOTÓW NA SWOICH INDYWIDUALNYCH KONTACH ( W DNIACH od 16 PAŹDZIERNIKA godz. 12.00 do 19 października do godz. 12.00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 20-21 października br.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Nie będzie możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie będzie zapisany w systemie.
W załącznikach znajdują się szczegółowe informacje na temat przedmiotów opcyjnych (tematy i krótka charakterystyka), tematy z opisem dla seminariów (III rok studiów licencjackich kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, komunikacja wizerunkowa) i projektu specjalnościowego (komunikacja wizerunkowa specjalność: branding).
I rok studiów licencjackich oraz I rok studiów magisterskich nie wybiera w tym semestrze przedmiotów opcyjnych.
Podpisywanie umów
13.10.2020
Szanowni Państwo,
studenci I roku II stopnia mogą podpisywać umowy w dziekanacie do 26 października.
Informacja na temat lektoratów
12.10.2020
W załączniku informacja dla studentów I roku I stopnia na temat lektoratów.
Informacja na temat lektoratów
09.10.2020
W załączniku informacja dla studentów II roku II stopnia na temat lektoratów.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna II stopień
25.09.2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja Wizerunkowa II stopień
25.09.2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Komunikacja Wizerunkowa.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna I stopień
21.09.2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia I stopnia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja Wizerunkowa I stopień
21.09.2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia I stopnia Komunikacja Wizerunkowa.
Zapisy na seminarium licencjackie
16.09.2020
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania seminarium.
Zapisy na seminarium mają formę elektroniczną i odbywają się za pośrednictwem strony: https://usosweb.uni.wroc.pl
PROSZĘ O SPRAWDZENIE CZY OPCJA WYBORU SEMINARIUM POJAWIA SIĘ NA SWOICH INDYWIDUALNYCH KONTACH (od dnia 23.10 od godz.12:00 do dnia 25.10 do godz. 12:00), WSZELKIE UWAGI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES MEJLOWY: zapisy.dkskw@gmail.com
Zapisy odbywają się w terminach: 29-30 września br.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
W załączniku znajdują się tematy z opisem dla seminariów (III rok studiów licencjackich kierunek: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, komunikacja wizerunkowa)
Zapisy na zajęcia opcyjne
16.09.2020
Informujemy, że zapisy na przedmioty opcyjne dla studentów zaocznych odbędą się w dniach 20-21 października.
Szczegóły pojawią się na stronie 9 października.
Terminy zjazdów w roku akad. 2020/21
22.07.2020
Szanowni Państwo,
terminy zjazdów dostępne są w załączniku oraz w zakładce "Organizacja roku".