Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Piotr Fąka

| Współpracownik

Kontakt

Konsultacje

O mnie

Zajmuję się komunikacją. Pracuję w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Ciekawość determinuje moje zainteresowania i tematy, nad którymi prowadzę badania. Projektuję również komunikacje firm, konsultuję design i estetykę, jestem trenerem umiejętności komunikacyjnych. W wolnym czasie wyciągam farby, szkicownik, pastele i znikam.

Publikacje

  • Piotr Fąka, 2005, Komunikacyjnie o dowcipie [w:] Język trzeciego tysiąclecia III, t. 3: Język polski i języki obce – kontakty, kultura, dydaktyka, red. M. Dąbrowska, Tertium, s. 169-180., Kraków,

  • Piotr Fąka, 2007, Dialog – koncepcje, problemy badawcze, kontrowersje, „Językoznawstwo” 1, 2007, s. 7-18., ,

  • Piotr Fąka, 2008, Wiarygodność w komunikacji werbalnej – wstępne obserwacje i hipotezy, „Rozmowy o komunikacji” 2, red. G. Habrajska, s. 31-40., Łódź,

  • Piotr Fąka, 2008, Parametr „abstrakcyjność-rubaszność” w humorze językowym, „Odcienie humoru”, red. A. Kwiatkowska, S. Dżereń-Głowacka, t. 1, s. 83-91., Piotrków Trybunalski,

  • Piotr Fąka, 2009, Styles in Communicative Approach [w:] On Press Journalism and Communication – Selected Issues, red. P. Fąka, J. Mikosz, s. 107-112., Łódź,

  • Piotr Fąka, 2009, The Fundamentals of Axiological Argumentation [w:] On Press Journalism and Communication – Selected Issues, red. P. Fąka, J. Mikosz, s. 113-122., Łódź,

  • Piotr Fąka, 2009, Television Market in Poland [w:] Media Market in Poland, red. P. Fąka, J. Mikosz, s. 45-50., Łódź,

  • Piotr Fąka, 2009, The Radio Market in Poland [w:] Media Market in Poland, red. P. Fąka, J. Mikosz, s. 51-54. , Łódź,

  • Piotr Fąka, 2009, Mapa sytuacji krytycznych [w:] Dyskursy o kulturze, red. J. Ślósarska, s. 71-76., Łódź,

  • Piotr Fąka, 2010, Technology of creating advertisements: briefing [w:] Advertising. Trends and Production, red. P. Fąka, J. Mikosz, s. 96-101., Łódź,

  • Piotr Fąka, 2010, Intercultural advertising: challenges and barriers [w:] Advertising. Trends and Production, red. P. Fąka, J. Mikosz, s. 102-108., Łódź,

  • Piotr Fąka, , Wiarygodność stron internetowych – determinanty zaufania [w:] Dziennikarstwo internetowe – teoria i praktyka (w druku), ,