Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Aldona Mioduszewska

mgr |

Kontakt

Konsultacje

do ustalenia drogą mailową

O mnie

Wieloletnia dyrektor strategiczna w agencjach reklamowych, specjalizująca się w komunikacji marketingowej. Tworzyła i koordynowała strategie promocyjne, PR i CSR dla największych firm polskich i zagranicznych m.in.: Ikea Polska, eBay, Pfizer, Bridgestone Europe, Volvo Polska, Media Markt Polska, Banque BP Paribas, Toyota Poland, Lexus Poland, Jeronimo Martins i wielu innych

Specjalizuje się w branży wnętrzarskiej, samochodowej, medycznej. Szczególnie bliskie są jej projekty profilaktyczne i szeroko pojęty CSR. Odpowiadała za strategię, komunikację i promocję ogólnopolskich kampanii społecznych: Rak.To się leczy!, Rodzina w Formie i Zdrowi Wiekowi

Jest laureatką prestiżowych nagród branżowych m. in. Nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Crackfilm za kampanię margaryny Kama („Serce Jak dzwon”) czy Nagrody Mobile Trend Awards 2014 za Najlepszy Projekt Mobilny 2013 w kategorii Sport i Zdrowie dla aplikacji mobilnej PiersiBadacze.

Jako doświadczony trener zajmowała się także doradztwem strategicznym oraz szkoleniami m.in. dla branży samochodowej, medycznej i farmaceutycznej, w tym na Międzynarodowym Forum Zdrowia i Profilaktyki Zdrowotnej Know Health. Jest współautorką wydawnictwa: Zdrowe relacje z pracownikami. Dobre praktyki CSR w Twojej firmie, a także dwóch edycji wydawnictwa Rak.To się leczy!

Obecnie Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar we Wrocławiu i koordynator jednego z największych wydarzeń branżowych – Nocy z Designem, podczas których współpracowała z uznanymi projektantami międzynarodowego m. in. z Dorotą Koziarą, Małgorzatą i Tomkiem Rygalikami, Oskarem Ziętą, Agnieszką Bar.