Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo. Uprzejmie informuję, że w dniach 23-24.04 zajęcia z Panem dr M. Pielużkiem zostają odwołane z powodu wyjazdu konferencyjnego. Termin odrobienia zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.
Seminarium prof. Leszka Pułki
Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że w dniu 25 kwietnia nie odbędzie się seminarium u prof. L. Pułki, osoby zainteresowane kontaktem z promotorem zapraszamy w najbliższą niedzielę tj. 29 kwietnia w godz. 8:00-10:15 s. 210.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo. Uprzejmie informuję, że w dniach 23-24.04 zajęcia z Panem mgr W. Jastrzębskim zostają odwołane z powodu wyjazdu konferencyjnego. Termin odrobienia zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.
zajęcia z dr Kopecką-Piech
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią zajęcia dr Katarzyny Kopeckiej-Piech Piech w dniach 18-19.04.2018 nie odbędą się // According to an earlier announcement, classes by dr Katarzyna Kopecka-Piech Piech on 18-19 April 2018 will not take place.
Odwołane konsultacje
Szanowni Państwo. Uprzejmie informuję, że w dniach 23-24. 04 konsultacje z Panią dr K. Lachowską zostają odwołane z powodu wyjazdu konferencyjnego.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo. Uprzejmie informuję, że 23.04 (poniedziałek) zajęcia z Panią dr D. Płuchowską zostają odwołane z powodu wyjazdu konferencyjnego. Termin ich odrobienia zostanie ustalony podczas kolejnych zajęć.
Zajęcia z dr Płuchowską
Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że zajęcia z Reklamy interkulturowej z dnia 12.04 zostają przełożone na 7.06. - zaliczenie. Zaczynamy o godz. 9.
Odwołane zajęcia z dr. hab. Jackiem Grębowcem
Szanowni Państwo, zajęcia z retoryki 12 kwietnia (czwartek) z powodu wyjazdu na konferencję nie odbędą się. O terminie odrabiania zajęć poinformuję Państwa wkrótce.
Komunikat JM Rektora UWr
Szanowni Państwo,
Rektor Uniwersytetu Wrocławskiego dzisiaj, tj. 29 marca 2018 roku, ogłosił komunikat, który wprowadza następujące zmiany w organizacji roku akademickiego:
1) zajęcia czwartkowe wyznaczone na 4 kwietnia 2018 r. (środa) zostają przeniesione na dzień 16 maja 2018 r. (środa),
2) dzień rektorski (Juwenalia) wyznaczony na 10 maja 2018 r. (czwartek) zostaje przeniesiony na dzień 17 maja 2018 r. (czwartek).
Na dzisiaj najistotniejsza jest zmiana, według której poświąteczna środa, 4 kwietnia, pozostaje środą (tzn. będą się wtedy odbywać środowe zajęcia, a nie czwartkowe).
Zajęcia z psychologii sportu
4 kwietnia odwołane zajęcia z Psychologii sportu z dr Katarzyną Siwek dla II roku dziennikarstwa sportowego
Zajęcia z prof. Beresiem
Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że z powodu wyjazdu konferencyjnego konsultacje prof. Beresia są odwołane.
Zajęcia z mgr B. Zielińską Mordarską - PR w administracji - II rok I stopnia KW
Zajęcia z 3.04. br. zostaną przeprowadzone w dniu 24.04.
Szkolenie bhp dla studentów i doktorantów
Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłamy informację wraz z instrukcją logowania do szkolenia bhp dla studentów, doktorantów, którzy nie brali udziału w szkoleniu w terminie 16.10.2017-30.1.2018r. oraz dla naboru między-semestralnego. Przedmiotowe szkolenie jest dostępne w okresie 15.03 - 30.06.2018r. na stronie (link poniżej).
Zobacz
Zmiany w przyznawaniu indywidualnej organizacji studiów
Zmiany w przyznawaniu indywidualnej organizacji studiów w semestrze letnim 2017/2018
W semestrze letnim tego roku akademickiego następują zmiany w przyznawaniu indywidualnej organizacji studiów. Najważniejsza z nich jest taka, że można uzyskać IOS tylko na trzy przedmioty. Zmianę tę uwzględnia już umieszczony na stronie Wydziału Filologicznego wzór pisma o przyznanie IOS.
Przypominam jednocześnie, że na złożenie podania o IOS są dwa pierwsze tygodnie semestru.
Dr Roman Wróblewski
zastępca ds. studenckich Dyrektora IDziKS
Zapisy na opcje, seminarium magisterskie dla I roku studiów II stopnia, przygotowanie i prezentacje projektu dla III rok
Studia stacjonarne semestr letni 2017/2018 zapisy na:
• przedmioty opcyjne,
• seminarium magisterskie dla I roku studiów II stopnia,
• przygotowanie i prezentację projektu dla III roku studiów I stopnia Komunikacji wizerunkowej sp. BRANDING
• Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
• Komunikacja wizerunkowa
Zapisy na opcje
W semestrze letnim w roku akademickiego 2017/18 do zaliczenia są następujące przedmioty opcyjne:
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
• rok I studia pierwszego stopnia - 2 przedmioty opcyjne
• rok II studia pierwszego stopnia - 4 przedmioty opcyjne
• rok III studia pierwszego stopnia - 3 przedmioty opcyjnie
• rok I studia drugiego stopnia - 1 przedmiot opcyjny
• rok II studia drugiego stopnia– 3 przedmioty opcyjnie
Komunikacja wizerunkowa
• rok I studia pierwszego stopnia - 2 przedmioty opcyjne
• rok II studia pierwszego stopnia - 2 przedmioty opcyjne
• rok III studia pierwszego stopnia - 2 przedmioty opcyjne
• rok I studia II stopnia - 1 przedmiot opcyjny
• rok II studia drugiego stopnia – 3 przedmioty opcyjne
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania, i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
UWAGA:
Zapisy na opcje odbędą się przez system USOS w dniach 12-14 lutego 2018r. od godziny 10.00.
Osoby, które w tych dniach nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, nie będą już mogły dopisać się do listy, a tym samym – nie będą mogły zaliczyć przedmiotu opcyjnego!
Zapisy obowiązują:
Dziennikarstwo i komunikacja Społeczna:
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalności dziennikarstwo radiowo-telewizyjne.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C (NA OPCJE C NIE ZAPISUJECIE SIĘ PAŃSTWO, NA ZAJĘCIA Z ZARZĄDZANIA MUZYKĄ UCZĘSZCZACIE PAŃSTWO Z GODNIE Z PODZIAŁEM NA GRUPY), Przedmiot opcyjny IV – wybieramy jeden przedmiot z bloku D.
UWAGA OSOBY, KTÓR UCZĘSZCZAŁY NA OPCJE LABORATORIUM DOKUMENTU W SEMESTRZE ZIMOWYM NIE ZAPISUJĄ SIĘ NA OPCJE B, CHODZĄ OBOWIĄZKOWO ZGODNIE Z PODZIAŁEM NA GRUPY
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalności dziennikarstwo radiowo-telewizyjne.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Media relations
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Komunikacja Wizerunkowa:
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Communication design (projektowanie komunikacji)
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B.
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Communication design (projektowanie komunikacji)
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B.
Studentów I roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Brandnig
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B.
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B.
Studentów III rok studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B.
Studentów I roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Należy wybierać jeden przedmiot z bloku A (przedmioty w załączniku).
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Communication design (projektowanie komunikacji)
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, które zostały zgrupowane
(w załączniku), a więc: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Istnieją następujące możliwości zaliczenia przedmiotu opcyjnego (spoza oferty Instytutu dla danej specjalności):
• Przepisanie oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - na Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
• Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia. O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
• pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
• obejmować 30 godzin zajęć;
• kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
• mieć wartość dwóch punktów ECTS;
• w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
Uwaga! Istnieje możliwość zaliczenia przedmiotu opcyjnego (dla studentów wszystkich lat studiów i specjalności) poprzez uczestnictwo:
w warsztatach: Międzyuczelniane Warsztaty Słowa i Obrazu VI
Zajęcia prowadzą:
prof. Wiesław Gołuch z Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta,
prof. Leszek Pułka z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Tegoroczna edycja Międzyuczelnianych Warsztatów Słowa i Obrazu jest przeznaczona dla studentów, którzy chcą przełamać konwencjonalne i konformistyczne myślenie o komunikowaniu w przestrzeni publicznej.
10-osobowa grupa studentów z każdej uczelni podzieli się na 5 duetów, które podejmą próbę odpowiedzi na zadawane pytania 5 duetom z uczelni partnerskiej.
Podczas 10 spotkań będziemy pracować nad realizacją kolejnych etapów zadania.
Pracujemy wymieniając etapowe efekty pracy na platformach cyfrowych (w mediach społecznościowych).
Tematem zdarzenia jest „Wrocław – pytania i odpowiedzi”.
Efektem pracy ma być performance lub instalacja realizująca odpowiedź teamu z UWr. na zadane przez adwersarzy z ASP pytanie – i vice versa.
Efekt finalny to wspólny przegląd prac obu grup – czyli dziesięciu wydarzeń artystyczno-intelektualnych.
Zajęcia w środy 15.10 - 16.40 - s. 222
Zapisy do 20 lutego 2018r. w sekretariacie Instytutu.
• Zapisy na seminarium magisterskie dla I roku studiów II stopnia
Zapisy odbędą się przez system USOS w dniach 12-14 lutego br.
W załączeniu wykaz tematów seminaryjnych wraz z krótką charakterystyką.
• Zapisy na przedmiot: przygotowanie i prezentacja projektu dla III roku studiów i stopnia Komunikacji wizerunkowej specjalność: Branding
Zapisy odbędą się przez system USOS w dniach 12-14 lutego br.
W załączeniu wykaz tematów wraz z krótką charakterystyką.
Zmiana godziny zajęć w semestrze letnim z mgr Patrycją Kochanek dla III rok brandingu
Szczegóły w planie.
Zmiana wyboru zajęć opcyjnych na studiach stacjonarnych
Zmiana wyboru zajęć opcyjnych na studiach stacjonarnych
Podania o zmianę wyboru zajęć opcyjnych na studiach stacjonarnych można składać między 19 lutego a 23 lutego (do godziny 12.00) na półce na korespondencję (zielona teczka – „Sprawy do rozpatrzenia”) dr. Romana Wróblewskiego, zastępcy do spraw studenckich dyrektora Instytutu, lub osobiście w godzinach konsultacji. Wzór podania można pobrać w formacie pdf z profilu pracowniczego dr. R. Wróblewskiego na stronie instytutowej.
Informacja o decyzjach pozytywnych lub negatywnych zostanie opublikowana 23 lutego na profilu pracowniczym dr. R. Wróblewskiego w plikach do pobrania. Podstawowym kryterium przy rozpatrywaniu podań jest wypełnienie limitu miejsc w grupie.
Ankiety ewaluacyjne
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że podczas najbliższej sesji egzaminacyjnej wszyscy Studenci, z którymi mieli Państwo zajęcia (na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, pierwszego, drugiego, trzeciego stopnia oraz na studiach podyplomowych), będą mogli wziąć udział w ankiecie ewaluacyjnej. Zostanie ona po raz kolejny przeprowadzona w formie elektronicznej w systemie USOS. Studenci uzyskają do niej dostęp w terminach: 24 stycznia – 16 lutego 2018 r. Treść ankiety studenckiej jest dostępna na stronie internetowej Wydziału Filologicznego. Bardzo proszę o zapoznanie się z pytaniami, na które będą odpowiadać Studenci. Ankieta jest dla Studentów dobrowolna i anonimowa, udział w niej w żaden sposób nie wiąże się z uzyskaniem zaliczenia zajęć.
Procedura ankietowania została opisana w uchwale Rady Wydziału Filologicznego, która jest dostępna na stronie internetowej Wydziału. Dane dotyczące wyników ankiet studentów odnoszące się do poszczególnych zajęć, które prowadzili Państwo w semestrze zimowym r. akad. 2017/2018, będą dostępne po zamknięciu i wstępnym opracowaniu ankiet, to jest po 25 lutego: zestawienia pojawią się w Państwa kontach w systemie USOS. W ewaluacji zajęć po semestrze letnim roku akad. 2016/2017 po poważnym i starannym rozważeniu wszystkich argumentów podjąłem decyzję o udostępnieniu treści komentarzy wpisywanych przez respondentów nie na kontach Prowadzących w USOS, ale przez pośrednictwo zastępców dyrektorów ds. dydaktyki Państwa jednostek. W obecnym procesie ewaluacji zajęć komentarze, które będą umieszczać ankietowani, będą dostępne na Państwa kontach w USOS. Studenci zostali poinformowani, że wpisywane komentarze będą udostępniane Prowadzącym (wcześniej takiej informacji nie otrzymywali). Bardzo dziękuję za wszystkie głosy związane z przeprowadzanymi zmianami w tym zakresie.
Studenci otrzymają wyłącznie zbiorczą informację dotyczącą wyników oceny tych zajęć, w których brali udział. Zastępcy dyrektorów ds. dydaktyki Państwa jednostek będą mieli dostęp do danych zbiorczych obejmujących oceny uzyskane przez Pracowników tych jednostek; zobowiązani są oni do zachowania w tym zakresie zasad dotyczących postępowania z informacjami poufnymi o charakterze służbowym. W formie danych zbiorczych wyniki otrzyma Wydziałowy Zespół ds. Oceny Jakości Kształcenia oraz władze dziekańskie.
Bardzo uprzejmie proszę o potraktowanie wyników ankiet jako elementu istotnej wiedzy i informacji związanej z naszą pracą dydaktyczną. Proszę także o kolejne uwagi odnoszące się do narzędzia badania, jakim jest ankieta w formie elektronicznej. Wszelkie trudności i problemy, które mogą się pojawić, będą analizowane i w miarę możliwości korygowane.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Igor Borkowski prof. UWr
prodziekan Wydziału Filologicznego
ds. studiów niestacjonarnych i jakości kształcenia
Stypendia dla studentów i doktorantów
Oto najnowsze wiadomości ze strony Biura Współpracy Międzynarodowej:
Stypendia rządowe we Francji: Ambasada Francji informuje, że aplikacje na stypendia rządu francuskiego Master 2 lub Doktorat są już otwarte i wnioski można składać do 7 marca 2018 roku.
Stypendia Master 2 to program stypendialny przyznawany na okres od 1 do 10 miesięcy, skierowany do polskich studentów, którzy chcieliby kontynuować naukę we Francji na ostatnim roku studiów magisterskich (2-gi rok Master). 767€ na każdy miesiąc pobytu we Francji. Stypendia BGF Master 2 przeznaczone są też dla studentów programów podwójnych dyplomów polsko-francuskich, które realizowane są również na Pana/Pani uczelni.
Stypendia Doktorat to stypendium na trzy pięciomiesięczne pobyty we Francji w celu realizacji doktoratu cotutelle albo codirection. Stypendysta otrzymuje ok. 1060€ na każdy miesiąc pobytu we Francji.
Więcej informacji znajduje się na stronie institutfrancais.pl
Zobacz
Uwaga: Studencie sprawdź dostępność na zapisy.
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na opcje, seminaria, projekt.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie :nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin od 8.02. do 9.02 do godziny 13.00
Szczegółowe informacje o zapisach znajdują się w aktualnościach : Zapisy na opcje, seminarium magisterskie dla I roku studiów II stopnia, przygotowanie i prezentacje projektu dla III roku
Zajęcia z dr. Wszołkiem
Szanowni Państwo. Uprzejmie informuję, że 19.02 zajęcia z dr. Wszołkiem zostają odwołane. Termin ich odrobienia zostanie ustalony podczas kolejnych zajęć.
Zajęcia z mgr Martyną Gliniecką
Informuję, ze pierwsze zajęcia odbędą się 20.03.2018r. o odrabianiu zajęć zostaniecie Państwo poinformowani.
Laboratorium dokumentu - II rok sp. RTV
Szanowni Państwo, w związku ze specyfiką zajęć w semestrze letnim podzielono Państwa na dwie grupy. Informacje znajdują się w systemie USOS.
Podział na grupy w ramach specjalności na I roku studiów I stopnia sp. Branding
Podział na grupy w ramach specjalności na I roku studiów I stopnia sp. Communication design
Podział na grupy w ramach specjalności na I roku studiów II stopnia sp. Branding
Spotkanie informacyjne Erasmus
Informujemy, że spotkanie informacyjne dotyczące procesu rekrutacji w ramach programu Erasmus w 2018 roku odbędzie się 10.01.2018 roku o godz. 17.00 w sali Wielkiej Zachodniej.
Przed spotkaniem należy zapoznać się z całością dokumentacji dostępnej na stronie: http://dziennikarstwo.uni.wroc.pl/studenci/stypendia/erasmus/ w formie 9 załączników.
Zobacz
USOS - studia stacjonarne
Szanowni Państwo, uprzejmie proszę o sprawdzenie przedmiotów w systemie USOS. W razie nieścisłości proszę o kontakt z sekretariatem.
Lektoraty dla II roku studiów licencjackich - zmiany w salach
Szanowni Państwo,
w dniach 21-22 kwietnia w Instytucie Dziennikarstwa będą organizowanie Zawody Programistyczne PIZZA, w związku z tym , niektóre lektoraty odbędą się w Instytucie Matematyki.
Proszę o zapoznanie się z nowym rozkładem.
Biblioteka IDiKS UWr
Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że w dniu 07.04.2018 (sobota) biblioteka będzie nieczynna.
Informacje o zapisach na lektoraty
Ankiety ewaluacyjne
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że podczas najbliższej sesji egzaminacyjnej wszyscy Studenci, z którymi mieli Państwo zajęcia (na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, pierwszego, drugiego, trzeciego stopnia oraz na studiach podyplomowych), będą mogli wziąć udział w ankiecie ewaluacyjnej. Zostanie ona po raz kolejny przeprowadzona w formie elektronicznej w systemie USOS. Studenci uzyskają do niej dostęp w terminach: 24 stycznia – 16 lutego 2018 r. Treść ankiety studenckiej jest dostępna na stronie internetowej Wydziału Filologicznego. Bardzo proszę o zapoznanie się z pytaniami, na które będą odpowiadać Studenci. Ankieta jest dla Studentów dobrowolna i anonimowa, udział w niej w żaden sposób nie wiąże się z uzyskaniem zaliczenia zajęć.
Procedura ankietowania została opisana w uchwale Rady Wydziału Filologicznego, która jest dostępna na stronie internetowej Wydziału. Dane dotyczące wyników ankiet studentów odnoszące się do poszczególnych zajęć, które prowadzili Państwo w semestrze zimowym r. akad. 2017/2018, będą dostępne po zamknięciu i wstępnym opracowaniu ankiet, to jest po 25 lutego: zestawienia pojawią się w Państwa kontach w systemie USOS. W ewaluacji zajęć po semestrze letnim roku akad. 2016/2017 po poważnym i starannym rozważeniu wszystkich argumentów podjąłem decyzję o udostępnieniu treści komentarzy wpisywanych przez respondentów nie na kontach Prowadzących w USOS, ale przez pośrednictwo zastępców dyrektorów ds. dydaktyki Państwa jednostek. W obecnym procesie ewaluacji zajęć komentarze, które będą umieszczać ankietowani, będą dostępne na Państwa kontach w USOS. Studenci zostali poinformowani, że wpisywane komentarze będą udostępniane Prowadzącym (wcześniej takiej informacji nie otrzymywali). Bardzo dziękuję za wszystkie głosy związane z przeprowadzanymi zmianami w tym zakresie.
Studenci otrzymają wyłącznie zbiorczą informację dotyczącą wyników oceny tych zajęć, w których brali udział. Zastępcy dyrektorów ds. dydaktyki Państwa jednostek będą mieli dostęp do danych zbiorczych obejmujących oceny uzyskane przez Pracowników tych jednostek; zobowiązani są oni do zachowania w tym zakresie zasad dotyczących postępowania z informacjami poufnymi o charakterze służbowym. W formie danych zbiorczych wyniki otrzyma Wydziałowy Zespół ds. Oceny Jakości Kształcenia oraz władze dziekańskie.
Bardzo uprzejmie proszę o potraktowanie wyników ankiet jako elementu istotnej wiedzy i informacji związanej z naszą pracą dydaktyczną. Proszę także o kolejne uwagi odnoszące się do narzędzia badania, jakim jest ankieta w formie elektronicznej. Wszelkie trudności i problemy, które mogą się pojawić, będą analizowane i w miarę możliwości korygowane.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Igor Borkowski prof. UWr
prodziekan Wydziału Filologicznego
ds. studiów niestacjonarnych i jakości kształcenia
Zmiana godzin pracy sekretariatu w dniu 24 lutego
Informuję, że w dniu 24 lutego sekretariat dla studentów zaocznych będzie czynny w godzinach 9.00-12.00
Zapisy na przedmioty opcyjne, seminaria i projekt specjalnościowy - informacja
Zgodnie z programem studiów studenci wszystkich specjalności studiujący w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zobowiązani są do zaliczania:
• przedmiotów opcyjnych,
• przygotowania i prezentacji projektu (dla komunikacji wizerunkowej)
W semestrze letnim roku akademickiego 2017/2018 do zaliczenia są następujące przedmioty opcyjnie oraz przygotowanie i prezentację projektu:
• Kierunek: komunikacja wizerunkowa
• rok I licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
• specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
• rok II licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
• specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
• rok III licencjacki – komunikacja wizerunkowa:
• specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
• specjalność communication management – dwa przedmioty opcyjne
• rok I studiów magisterskich – komunikacja wizerunkowa:
• specjalność branding – dwa przedmioty opcyjnie
• rok II magisterski – komunikacja wizerunkowa:
• specjalność branding – trzy przedmioty opcyjnie
Przygotowanie i prezentacja projektu – specjalność branding
Studenci dokonują wyboru przedmiotów opcyjnych z oferty Instytutu, która znajduje się w załączniku.
Przedmioty należy wybierać zgodnie z blokami, w które zostały zgrupowane (w załączniku), a więc na przykład: Przedmiot opcyjny I – wybieramy jeden przedmiot z bloku A, Przedmiot opcyjny II – wybieramy jeden przedmiot z bloku B, Przedmiot opcyjny III – wybieramy jeden przedmiot z bloku C.
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności
Uwaga!!! Liczba przedmiotów opcyjnych uzależniona jest od liczby grup danej specjalności, dlatego może zdarzyć się tak, że do wyboru jest jeden przedmiot opcyjny, który tym samym staje się przedmiotem obowiązkowym do zaliczenia.
Zapisy na przedmioty opcyjne mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
Termin rozpoczęcia zapisów: 26-28.02.2018 r. start godz. 10.00
W załączniku znajduje się oferta wraz z krótkim opisem.
Proszę o sprawdzenie (w dniach 21-23.02) indywidualnych kont w systemie, wszelkie problemy należy zgłaszać na adres: zapisy.opcyjne@gmail.com do dnia 23.02 lutego br.
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby, nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, będą mogły dopisać się do list na których zostały jeszcze wolne miejsca w sekretariacie Instytutu do 31.03. br.
Nie będzie też możliwości uzyskania zaliczenia z przedmiotu opcyjnego, na który student nie będzie zapisany w systemie.
Studenci, którzy muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje, nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Zapisy na seminarium magisterskie
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję że w dniach 26-28 lutego br. odbędą się zapisy na seminarium magisterskie dla I roku studiów magisterskich niestacjonarnych, dla następujących kierunków:
• Dziennikarstwo i komunikacja społeczna,
• Komunikacja wizerunkowa,
• Communication Management
Zapisy mają formę elektroniczną i odbywają się przez indywidulane konta w USOS –ie https://usosweb.uni.wroc.pl (zapisy będą aktywne w dniu otwarcia systemu).
W załączniku znajduje się oferta wraz z krótkim opisem.
Proszę o sprawdzenie (w dniach 21-23.02) indywidualnych kont w systemie, wszelkie problemy należy zgłaszać na adres: zapisy.opcyjne@gmail.com
Grafik zajęć na semestr letni.
W załączaniu plan zajęć na semestr letni 2017/2018 dla studiów niestacjonarnych.
Plan może jeszcze ulec drobnym modyfikacjom.
Podział na specjalnośći
Szanowni Państwo,
w załączeniu znajdują się podziały na specjalności dla:
I roku studiów licencjackich oraz I roku studiów magisterskich na dziennikarstwie i komunikacji wizerunkowej.
Zapisy na język angielski - poziom B+
Szanowni Państwo. W załączeniu udostępniamy Państwu informacje o zapisach na obowiązkowy kurs języka angielskiego.
Spotkanie informacyjne Erasmus
Informujemy, że spotkanie informacyjne dotyczące procesu rekrutacji w ramach programu Erasmus w 2018 roku odbędzie się 10.01.2018 roku o godz. 17.00 w sali Wielkiej Zachodniej.
Przed spotkaniem należy zapoznać się z całością dokumentacji dostępnej na stronie: http://dziennikarstwo.uni.wroc.pl/studenci/stypendia/erasmus/ w formie 9 załączników.
Zobacz
Informacja o powstałych specjalnościach
Szanowni Państwo,
Z zebranych deklaracji, które były przeprowadzone na ostatnim zjeździe, ostatecznie powstaną następujące specjalizacje:
I licencjat – dziennikarstwo i komunikacja społeczna, zostaną utworzone następujące specjalności:
• Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne,
• Dziennikarstwo sportowe,
• Dziennikarstwo prasowe z elementami Creative Writing
I licencjat komunikacja wizerunkowa:
• Branding,
• Communication design,
• Public relations.
I magisterski – dziennikarstwo i komunikacja społeczna:
• Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne
• Media relations.
I magisterski – komunikacja wizerunkowa
• Branding,
• Communication design,
• Public relations.
Proszę osoby, które dokonały innego wyboru, niż ten z listy powyżej, aby skontaktowały się z sekretariatem do 5 stycznia.
Wybory SPECJALNOŚCI !
Szanowni Państwo,
Informuję, że na ostatnim zjeździe studenci pierwszych lat studiów licencjackich i magisterskich wybierali specjalizacje. Osoby, które tego nie zrobiły, proszę o kontakt telefoniczny lub mejlowy z sekretariatem, do dnia 18 grudnia.
Osoba do kontaktu:
Dorota Pochwała
Tel. 71/375-79-00
Mejl: sekretariat@dziennikarstwo.uni.wroc.pl
Zmany w rozkładzie sal w dniach 9-10 grudnia
Uprzejmie informuję, że w dniach od 9-10.12 w Instytucie Informatyki odbędzie się druga edycja Sensei Game Jam. W związku z wydarzeniem, w trakcie jego trwania, niedostępne będą wszystkie sale ćwiczeniowe na I piętrze. Ograniczony zostanie dostęp do hall'u na 1. piętrze. Informacje o ograniczeniach dostępu zostaną wywieszone na drzwiach klatki schodowej.
Proszę o zapoznanie się z nowym rozkładem sal przeznaczonych na lektoraty (w załączeniu) oraz grafikami (w planach dla studiów niestacjonarnych)
Spotkanie specjalnościowe dla studentów studiów niestacjonarnych
Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że koło naukowe Touchpoint organizuje spotkania specjalnościowe dla studentów 1. roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Komunikacji Wizerunkowej.
komunikacja wizerunkowa – zaoczne
kiedy? 25.11.2017
o której? 14.55
gdzie? sala wielka zachodnia
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
kiedy? 27.11.2017
o której? 17.00
gdzie? sala wielka zachodnia
Zmiana sal: studia niestacjonarne
uprzejmie informuję, że w dniach od 17.11 (g.17:00) do 19.11 (g.20:00) w Instytucie Informatyki odbędzie się pierwsza edycja Akademii Free2Play zorganizowanej przez firmę Ten Square Games. W związku z wydarzeniem, w trakcie jego trwania, niedostępne będą wszystkie sale ćwiczeniowe na I piętrze oraz sala 118. Ograniczony zostanie dostęp do hall'u na 1. piętrze. Informacje o ograniczeniach dostępu zostaną wywieszone na drzwiach klatki schodowej.
Zapisy na przedmioty opcyjne
Szanowni Państwo, w załączeniu informacje o zapisach na przedmioty opcyjne, seminaria i projekt specjalnościowy.
I licencjat komunikacja - zaktualizowane podziały na grupy
W załączeniu zaktualizowane podziały na grupy.
I rok licencjat dziennikarstwo - zaktualizowane podziały na grupy
W załączeniu zaktualizowane podziały na grupy.
Zmiana sal: studia niestacjonarne
Ze względu na Akademickie Mistrzostwa Polski w Programowaniu Zespołowym, które odbywać się będą w dniach 27-28 października 2017r. w salach przy ul. Joliot-Curie 15, bardzo proszę o odbycie zajęć 28.10.2017 (jednorazowo) w niżej wyszczególnionych salach:
Obowiązkowe szkolenie bhp oraz ppoż
Szanowni Państwo,
Obowiązkiem każdego studenta rozpoczynającego naukę na Uniwersytecie Wrocławskim jest udział w szkoleniu bhp oraz ppoż. Przedmiotowy kurs jest obowiązkowy i kończy się testem zaliczeniowym. Protokół z odbytego szkolenia stanowi podstawę zaliczenia szkolenia. Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej trwa od 16 października 2017 r. do 30 stycznia 2018 r.
Przedmiot obowiązkowy: Rynek pracy (2 i 3 rok)
Szanowni Państwo,
w załączeniu znajdują się informatory dotyczące przedmiotu ogólnowydziałowego "Rynek pracy" organizowanego w semestrze zimowym 2017/2018 dla studentów niestacjonarnych.
Języki obce - zapisy
Szanowni Państwo, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat lektoratów języków obcych w ramach właściwych Państwu kierunków studiów. Prosimy pamiętać, że lektoraty prowadzone są przez studium praktycznej nauki języków obcych UWr
Podział na grupy - I rok studiów magisterskich - dziennikarstwo
Podział na grupy - I rok studiów magisterskich - komunikacja wizerunkowa
Informacje organizacyjne dla I roku studiów licencjackich
Informacje dla osób, które zostaną przyjęte się na I rok studiów niestacjonarnych licencjackich dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz komunikacji wizerunkowej.
W dniu 7.10.2017 (sobota) o godz. 8.00 w sali Wielkiej Zachodniej odbędą się dla I roku studiów licencjackich dziennikarstwa i komunikacji wizerunkowej testy językowe.
O godz. 10.40 odbędzie się zebranie informacyjne z prodziekanem ds. studiów zaocznych prof. Igorem Borkowskim oraz dyrekcją Instytutu. Podczas tego spotkania będą podpisywane umowy.
• Płatność za pierwszy semestr studiów powinna być wniesiona w całości w terminie tygodnia od podpisania umowy na indywidualne konto podane w umowie;
Studia zaoczne (Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja Wizerunkowa: Branding, Communication Design, Public Relations).
I rok – 2600 zł (opłata za semestr)
• Legitymacje będą dostępne po uiszczeniu opłaty za studia. Z dowodem wpłaty należy zgłosić się do dziekanatu, pl. Nankiera 15 p. 15
Informacje organizacyjne dla I roku studiów magisterskich
Informacje dla osób, które zostaną przyjęte się na I rok studiów niestacjonarnych magisterskich dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz komunikacji wizerunkowej.
W dniu 7.10.2017 (sobota) o godz. 9.00 w sali Wielkiej Wschodniej odbędą się dla I roku studiów magisterskich dziennikarstwa i komunikacji wizerunkowej.
O godz. 9.00 odbędzie się zebranie informacyjne z prodziekanem ds. studiów zaocznych prof. Igorem Borkowskim oraz dyrekcją Instytutu. Podczas tego spotkania będą podpisywane umowy.
• Płatność za pierwszy semestr studiów powinna być wniesiona w całości w terminie tygodnia od podpisania umowy na indywidualne konto podane w umowie;
Studia zaoczne (Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja Wizerunkowa: Branding, Communication Design, Public Relations).
I rok – 2600 zł (opłata za semestr)
• Legitymacje będą dostępne po uiszczeniu opłaty za studia. Z dowodem wpłaty należy zgłosić się do dziekanatu, pl. Nankiera 15 p. 15
Zapisy na przedmioty opcyjne, seminaria i projekt specjalnościowy - informacja
Uprzejmie informuję, że zapisy dla studiów niestacjonarnych odbędą się 10-11 października br.
Szczegółowe informacje zostaną opublikowane 2 października br.
Podział na grupy - I rok studiów licencjackich - komunikacja wizerunkowa
Opłaty ratalne za usługi edukacyjne
Szanowni Państwo. Przekazujemy do Państwa wiadomości uchwałę Rady Wydziału Filologicznego w sprawie ustalenia terminów wnoszenia ratalnych opłat za świadczone usługi edukacyjne dla studentów i doktorantów WF w roku akademickim 2017/2018.
Uroczysta immatrykulacja
Szanowni Państwo. W załączeniu przesyłamy informację na temat planowanej na wrzesień immatrykulacji.
Przedłużony termin naboru na studia magisterskie w ramach programu Erasmus Mundus Global Studies
The 2018 application deadline for the international Master's course in 'Global Studies - A European Perspective' and the Erasmus Mundus scholarship has been extended to April 30th, 2018.
This Master's course combines approaches from Global History and International Studies. Cultural Studies, Area Studies, Social Sciences and other disciplines contribute to a wide ranging academic programme.
Zobacz
Seminarium w Strasburgu dla studentów dziennikarstwa i dziennikarzy mediów akademickich.
Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce organizuje seminarium w Strasburgu dla studentów dziennikarstwa i dziennikarzy mediów akademickich. Seminarium odbędzie się 18 kwietnia, podczas sesji plenarnej Parlamentu Europejskiego.
Uczestnicy seminarium będą mieli okazję dowiedzieć się jak działa Parlament Europejski, poznać zasady funkcjonowania serwisu prasowego PE, sposoby pracy korespondentów, spotkać się z posłami do PE i z dziennikarzami. Będą także mieli możliwość przygotowania własnych materiałów.
Parlament Europejski zwraca koszty podróży do Strasburga i pokrywa część kosztów pobytu na miejscu.
Osoby zainteresowane udziałem w seminarium prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres media-pl@europarl.europa.eu do 25 marca 2018. Wysłanie zgłoszenia nie gwarantuje udziału w seminarium.
Kontakt:
Piotr Wolski (piotr.wolski@europarl.europa.eu)
Biuro Informacyjne PE w Polsce
Opłaty za powtarzanie szkolenia wstępnego bhp studenci/doktoranci
Zgodnie z pkt. 4 Załącznika Nr 13 do zarządzenia Nr 40/2017 z dnia 30 marca 2017 r. Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 30 marca 2017 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne świadczone w Uniwersytecie Wrocławskim dla cykli dydaktycznych rozpoczynających się w roku akademickim 2017/2018 oraz dla cykli, które rozpoczęły się w roku akademickim 2013/2014 lub wcześniej i są kontynuowane w roku akademickim 2017/2018. Wysokość opłaty za powtarzanie zajęć z przedmiotu bezpieczeństwo i higiena pracy w roku akademickim 2017/2018 wynosi 150,00 zł. (Dotyczy to również studentów wyższych lat, którzy do tej pory nie przystąpili do obowiązkowego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej). Za naliczenie należności za powtarzanie zajęć oraz jej windykację zgodnie z procedurą opisaną w Zarządzeniu nr 117/2016 Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie procedury naliczania oraz dochodzenia należności z tytułu opłat za świadczone usługi edukacyjne w Uniwersytecie Wrocławskim odpowiedzialny jest Dział Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej, który naliczy należną opłatę studentom w systemie USOS. Naliczona należność wraz z terminem płatności (uzgodnionym na 30.04.2018 r. za niezaliczone BHP z semestru zimowego roku akademickiego 2017/18) oraz indywidualnym kontem bankowym studenta, na które należy dokonać wpłaty prezentowana będzie studentowi w systemie USOSweb.
Wszelkich informacji w powyższej sprawie udziela Dział Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej – tel. (71) 375-24-89.
Warsztaty dla studentów IDiKS UWr
Warsztaty organizowane przez DXC.technology dla studentów całego Wydziału Filologicznego. Zapraszamy
Warsztaty Newsgathering & Digital Storytelling
Zapraszamy na warsztaty przeprowadzone przez reprezentanta Google News Lab, w trakcie których omówione zostaną m.in. zaawansowane narzędzia do wyszukiwania informacji (Advanced Search, Google Scholar), weryfikacji zdjęć i informacji, dziennikarstwo danych i wizualizacje danych. Zaprezentowane zostaną narzędzia, które mogą pomóc dziennikarzowi i specjaliście ds. komunikacji w researchu, a także prezentacji wyników swojej pracy. Podczas warsztatów pokazane zostaną przykłady najlepszych praktyk z newsroomów z całego świata oraz to, w jaki sposób redakcje używają darmowych narzędzi, takich jak Google Earth Pro,Google Maps, StreetView, Danych Publicznych czy Fusion Tables, w swojej pracy; Ważną częścią spotkanie będzie także omówienie, jak weryfikować kontent z social media zanim zdecydujemy się na publikacje. Dodatkowym elementem będzie omówienie jak działa narzędzie Google Trends.
Gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, sala Kameralna Zachodnia
Szkolenie bhp dla studentów i doktorantów
Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłamy informację wraz z instrukcją logowania do szkolenia bhp dla studentów, doktorantów, którzy nie brali udziału w szkoleniu w terminie 16.10.2017-30.1.2018r. oraz dla naboru między-semestralnego. Przedmiotowe szkolenie jest dostępne w okresie 15.03 - 30.06.2018r. na stronie (link poniżej).
Zobacz
Stypendia dla studentów i doktorantów
Oto najnowsze wiadomości ze strony Biura Współpracy Międzynarodowej:
Stypendia rządowe we Francji: Ambasada Francji informuje, że aplikacje na stypendia rządu francuskiego Master 2 lub Doktorat są już otwarte i wnioski można składać do 7 marca 2018 roku.
Stypendia Master 2 to program stypendialny przyznawany na okres od 1 do 10 miesięcy, skierowany do polskich studentów, którzy chcieliby kontynuować naukę we Francji na ostatnim roku studiów magisterskich (2-gi rok Master). 767€ na każdy miesiąc pobytu we Francji. Stypendia BGF Master 2 przeznaczone są też dla studentów programów podwójnych dyplomów polsko-francuskich, które realizowane są również na Pana/Pani uczelni.
Stypendia Doktorat to stypendium na trzy pięciomiesięczne pobyty we Francji w celu realizacji doktoratu cotutelle albo codirection. Stypendysta otrzymuje ok. 1060€ na każdy miesiąc pobytu we Francji.
Więcej informacji znajduje się na stronie institutfrancais.pl
Zobacz
Program młoda redakcja
Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej rozpisała w dniu dzisiejszym konkurs na nabór do programu Młoda Redakcja 2018. W ramach stażu uczestnicy:
odwiedzą redakcje mediów w Warszawie, spotkają się z osobami ze środowisk opiniotwórczych, korespondentami niemieckimi w Polsce i przedstawicielami instytucji partnerskich Fundacji. Do tej pory gośćmi programu byli politycy, dziennikarze znani z pierwszych stron gazet, aktywiści, przedstawiciele NGOsów i multiplikatorzy relacji polsko-niemieckich.
wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez zawodowych dziennikarzy. Dwa dwudniowe warsztaty (w piątki i soboty, ok. lutego - marca 2018) odbywać się będą w siedzibie Fundacji w Warszawie. Warsztaty pozwolą poznać warsztat dziennikarski oraz sprawdzić się w typowo dziennikarskich wyzwaniach.
wyjadą na XI Polsko-Niemieckie Dni Mediów do Meklemburgii - Pomorza Przedniego w dniach 6-7 czerwca 2018 i wezmą udział w profesjonalnym forum przedstawicieli świata mediów (więcej informacji: http://dnimediow.org/). Różne zadania podczas konferencji pozwolą poznać kulisy świata dziennikarstwa, ale także podstawy organizacji wydarzeń w wykonaniu FWPN.
Zobacz
Laboratorium Dokumentu
Ruszamy z cyklem zajęć opcyjnych przeznaczonych tylko dla tych, którzy naprawdę kochają kino! Ich efektem będzie stworzenie przez studentów własnych etiud dokumentalnych na profesjonalnym sprzęcie i przy wsparciu zawodowych operatorów i montażystów filmowych. Laboratorium Dokumentu realizujemy we współpracy ze CeTA (Centrum Technologii Audiowizualnych, dawna Wytwórnia Filmów Fabularnych), więc większość zajęć będzie się odbywać na terenie studia filmowego i z wykorzystaniem sprzętu CeTA.
Wspólnie ze specjalnie zaproszonymi operatorami filmowymi, dźwiękowcami i montażystami oraz koordynatorem projektu, dr Agnieszką Zwiefką, studenci rozpoczną prace nad scenariuszem, zdjęciami i montażem własnego filmu (krótkometrażowego, 30 minut, realizowanego w grupach).
1 semestr - Laboratorium Dokumentu: próby operatorskie
2 semestr - Laboratorium Dokumentu: próby montażowe
3 semestr – Laboratorium Dokumentu: próby reżyserskie.
Uwaga! Zapis na jedne zajęcia oznacza zapis na wszystkie pozostałe oraz deklarację realizacji etiudy dokumentalnej!
Dodatkowa rekrutacja na program ERASMUS+
Erasmus + studia - wyjazdy w semestrze letnim 2017/2018
Dodatkowa rekrutacja do 25.10.2017. Komplet dokumentów (szczegóły w załącznikach w zakładce Erasmus) należy składać u koordynatora programu Erasmus+ dr Katarzyny Konarskiej.
Poszukiwany/ Poszukiwana
Osoba z lekkim piórem, błyskotliwa o ciekawej formie pisania do korekty/upiększenia tekstu/książki o tematyce końskiej. Osoby zainteresowane proszę o kontakt tel. 660387784 lub blankasatora@gmail.com . Oferta płatna, warunki do uzgodnienia.
Projekt polsko-niemiecki Europejskiego Obserwatorium Dziennikarskiego - zaproszenie do udziału
Drodzy Studenci! Jeśli macie ochotę na praktyczne ćwiczenia w zakresie warsztatu dziennikarskiego, odbywające się w środowisku międzynarodowym, to nasza propozycja powinna Was zainteresować. Zapraszamy do udziału w organizowanym przez konsorcjum Europejskiego Obserwatorium Dziennikarskiego tygodniowym warsztacie. W jego trakcie dwuosobowe zespoły, składające się ze studentów z Polski (Uniwersytet Wrocławski) i Niemiec (Uniwersytet Techniczny w Dortmundzie), będą pracować wspólnie nad opracowaniem wybranego zagadnienia i przygotowaniem artykułu problemowego z tego zakresu. Artykuły dotyczyć będą tematów związanych z mediami, dziennikarstwem i komunikacją społeczną. Ostateczny zakres prac każdego zespołu będzie ustalany przez samych uczestników, we współpracy z organizatorami.
Oferta skierowana jest do osób dyspozycyjnych w opisanym niżej terminie oraz znających język angielski (opcjonalnie niemiecki).
Szczegóły:
1. Czas: 3-10.07.2017
2. Miejsce: Wrocław
3. Termin zgłaszania uczestnictwa: 26.05.2017
4. Kontakt i szczegółowe informacje: michal.kus2@uwr.edu.pl
Google Ad Camp
We've got some exciting news, Google Adcamp is coming to Poland and we'd like to invite
you to apply! During this event, you’ll have the chance to get a rare 360-degree look
behind the scenes at Google, develop your professional network and gain new skills. You’ll
have some fun, experience our culture and learn even more about our Global Business
Organisation. Excited? We sure hope so! Please, find the attachment!
Konkurs na recenzję przekładu "Tłumaczenie Świata"
Wydział Polonistyki UJ oraz Centrum Badań i Edukacji im. Ryszarda Kapuścińskiego – fundacja działająca przy Wydziale Dziennikarstwa UW zapraszają studentów i doktorantów do udziału w drugiej edycji konkursu „Tłumacze świata” na recenzję przekładu książki nominowanej do Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za Reportaż Literacki.
Konkurs Literacki
Drodzy Doktoranci i Studenci, już wkrótce na Uniwersytecie Wrocławskim odbędą się Dni Wielokulturowości. Imprezie towarzyszy konkurs literacki, na który należy nadsyłać opowiadania z przedstawicielami mniejszości narodowych lub etnicznych w Polsce (wg Ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym z 2005 roku) w roli głównej. Konkurs objęty został patronatem Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wojewody Dolnośląskiego. Zwycięzca otrzyma czytnik e-booków. Ostateczny termin nadsyłania prac to 18 kwietnia.
Wierzymy w Wasze talenty literackie i pragniemy Was ośmielić i zaktywizować. Wszystkie szczegółowe informacje zawiera regulamin konkursu. Pozostałe informacje dostępne są na fanpage’u L.A.S. – Literacka Aktywność Studencka.
Guest lecture by dr. marc jan eumann „current challenges to european integration: insights from north rhine-westphalia“
Tak, jesteśmy Europejczykami! W swoim gościnnym wykładzie dr Marc Jan Eumann, Sekretarz Stanu ds. Europy i Mediów Landu Nadrenia Północna-Westfalia, omówi aktualne wyzwania stojące przed Unią Europejską i przedstawi propozycje niezbędnych reform. Warto zaznaczyć, że mająca 18 milionów mieszkańców i granicząca z Belgią i Holandią Nadrenia Północna-Westfalia jest miejscem zlokalizowanym w centrum Europy. Będąc potęgą niemieckiej gospodarki land ten należy do najbardziej dynamicznych regionów naszego kontynentu, którego władze w pełni popierają ideę zjednoczonej Europy.
Na spotkanie zapraszamy 2 marca 2017 (czwartek) o godz. 12:00 do sali nr 13 CSNE (ul.Strażnicza 1-3). Wykład odbędzie się w języku angielskim a dyskusję poprowadzi prof. J. Roose (CSNE)
Zobacz