Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

"Teorie komunikacji i mediów 9" - nowa książka w ramach serii Projektowanie Komunikacji

header photo

Uprzejmie informujemy, że nakładem wydawnictwa Libron ukazała się kolejna książka z serii projektowanie komunikacji. Książka jest zbiorem tekstów powstałych jako wynik ogólnopolskiej konferencji naukowej „Teorie komunikacji i mediów 9”. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne dotyczące reklamy, komunikacji społecznej i mediów, jak i wyniki badań i analiz z zakresu projektowania komunikacji.

 

Od redakcji

Kolejny, dziewiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów wyróżnia się obfitością i różnorodnością tekstów. jako redaktorzy jesteśmy szczerze zadowoleni z takiego obrotu spraw. Niewykluczone, że jesteśmy przywiązani do jakichś szczególnych teorii czy przekonań, jednak nie oznacza to, że będziemy je jakoś zajadliwie bronić. Przeciwnie, owa różnorodność bardzo nas raduje, ponieważ świadczy ona o tym, że w zakresie wiedzy o komunikacji nie grozi nam, na razie przynajmniej, paradygmatyzacja. Jest tak również z powodu wewnętrznych dynamik systemów i podsystemów komunikacji. Mamy nadzieję, że tak zostanie. dziękujemy zatem wszystkim dotychczasowym autorom za współpracę, liczymy także na nowych.