Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Zamiany grup i zajęć opcyjnych, reaktywacje, powtarzanie przedmiotów etc.

Szanowne Studentki, Szanowni Studenci!

 

W celu uniknięcia niejasności i niepotrzebnego trudu, a także w związku z koniecznością zapewnienia stosownych warunków sanitarnych w nadchodzącym semestrze, informuję, że:

 

- wszelkie podania w sprawach studenckich (podpisane i zeskanowane) przyjmuję e-mailem (jacek.grebowiec@uwr.edu.pl; sprawystudenckieDZKS@uwr.edu.pl) i e-mailem na nie odpowiadam; te konwencjonalne proszę składać na mojej półce w holu IDKS (tam też je wtedy odłożę po rozpoznaniu sprawy);

- Państwa bardzo liczne podania w sprawach nabycia jakichkolwiek praw studenckich: reaktywacji, powrotów z urlopów dziekańskich, uznania ocen, zmiany kierunku/specjalności, wyznaczenia różnic programowych powinny – zgodnie z Regulaminem Studiów – zostać złożone do 31.08.2020; w ostatnim komunikacie na FB IDKS i na stronie IDKS poprosiłem – wychodząc naprzeciw studenckim potrzebom – o złożenie tych podań najpóźniej do 18.09.2020, po to, bym zdążył je rozpatrzyć przez rozpoczęciem roku akademickiego; z powodu ogromnej ilości podań te, które wpłynęły do 18.09.2020, rozpatrzę w kolejności ich wpływania do 01.10.2020, pozostałe zapewne później;

- w większości spraw, o których piszę wyżej, do podania (zaadresowanego do właściwej Pani prodziekan, choć wysłanego do mnie) powinna zostać dołączona Karta Przebiegu Studiów; w podaniu proszę nie zapominać o nazwie kierunku, specjalności, o trybie studiów, roku i semestrze zakończenia/reaktywacji/przeniesienia;

- po uzyskaniu zgody od Pani prodziekan na reaktywację/ powrót po urlopie dziekańskim/ uznanie ocen/ zmianę kierunku czy specjalności/ powtarzanie przedmiotu itp. proszę zawsze zgłaszać się do sekretariatu w celu dostosowania planu i sposobu zrealizowania nałożonych na studenta zoobowiązań – z kopią podania/ wyliczeniem różnic programowych potwierdzonymi przez Panią prodziekan;

- proszę śledzić terminy moich konsultacji na stronie IDKS i w USOS, by w razie bardzo pilnej potrzeby z nich skorzystać – z zachowaniem dystansu społecznego i w maseczce;

- wszelkie prośby o zamianę grup zajęciowych i przedmiotów opcyjnych będą rozpatrywane na początku roku akademickiego i tylko na zasadzie wzajemności (dwóch studentów/ dwie studentki/ dwoje studentów zgłasza się do sekretariatu z prośbą o zamianę 1:1 w ramach pierwotnie przypisanych im grup); powodem przyjęcia takiej zasady jest konieczność zachowania określonej liczebności grup, dostosowanej do ograniczonej pojemności sal w warunkach pandemicznych.

 

dr hab. Jacek Grębowiec

z-ca dyr. IDKS ds. studenckich