Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Common

Common to koło naukowe stworzone dla osób, które chcą robić coś więcej, niż tylko studiować. Zrzesza ono ludzi zainteresowanych szeroko rozumianą branżą kreatywną, a szczególnie brandingiem, projektowaniem komunikacji i badaniami. Działacze koła wychodzą z założenia, że wiedza teoretyczna to dla nich za mało, więc lubią ją trenować w praktyce.

Trudno jest dookreślić członków i członkinie tego koła. Co prawda większość z nich studiuje komunikację wizerunkową, jednak nie znajdziecie tam dwóch takich samych studentów. W ich szeregach można więc spotkać: początkujących strategów, badaczy, projektantów, copywriterów czy grafików. Wszystkich ich łączy jedna cecha — są zaangażowani w to, co robią.

Co robią na co dzień? Działają. Rozwiązują briefy, dyskutują o bieżących newsach ze świata marketingu i zajmują się organizacją eventów — zarówno tych, które odbywają się w murach uniwersyteckich, jak i poza nimi. W tym wszystkim nie zapominają o edukacji — uczestniczą w różnych warsztatach, a nierzadko sami je organizują. Nieustannie poszerzają horyzonty, między innymi dzięki spotkaniom z inspirującymi ludźmi z branży.

Lubią wyzwania i to, co nowe, dlatego nie boją się współpracy z innymi kołami naukowymi czy organizacjami branżowymi. Common jest również autorem konkursu studenckiego Koncepty, który polega na rozwiązywaniu briefów. Co więcej, konceptowy projekt jest świetną okazją, aby posłuchać specjalistów z branży na tzw. „rozgrzewce” i sprawdzić się jako początkujący brandingowiec.

Co u nich aktualnie słychać? Mimo niesprzyjających warunków wcale nie zwalniają tempa. Cały czas zgłębiają tajniki branży kreatywnej i wychodzą z wiedzą oraz działaniem poza uniwersyteckie mury. Chodzą słuchy, że chętnie stworzą wspólnie z Wami coś wyjątkowego!

Informacje dodatkowe

  • Opiekun: dr Paweł Pawiński
  • Przewodnicząca: Martyna Picheta
  • Kontakt: e-mail
  • Facebook: link