Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Dawid Tymiński

| współpracownik | Współpracownik

Kontakt

https://dandycore.pl/

Konsultacje

O mnie

Niedoszły upadły prawnik, ocalony ostatecznie przez PR. Twóca internetowy, który nadal wierzy, że zajmowanie się tematem mody męskiej w Polsce to dobry pomysł na życie. Wreszcie człowiek, który do dziś szuka sposobu jak wytłumaczyć babci, czym tak naprawdę się zajmuje.

CEO & founder działającego od 2012 roku projektu influencerskiego Dandycore. W ramach dekady działań zrealizował kilkadziesiąt współprac komercyjnych z największymi markami polskimi i zagranicznymi (m.in. Rolls Royce, Zalando, Vistula, Panasonic, Zeiss, Peek & Cloppenburg). Jest współautorem i wydawcą dwóch książek: „Męska szafa – Instrukcja Obsługi” oraz „Męska Szafa na Cztery Pory Roku”, które do tej pory sprzedały się w ponad 4500 egzemplarzy. Z sukcesem zrealizował dwa projekty crowdfundingowe na platformie wspieram.to, pozyskując 150% zakładanych środków. Tworzone przez niego treści docierają miesięcznie do setek tysięcy odbiorców zainteresowanych poprawą swojego stylu życia.

Posiada doświadczenie w planowaniu strategicznych kampanii contentowych, wizerunkowych i marketingowych z wykorzystaniem social mediów oraz innych kanałów dotarcia, zarządzaniu zespołem projektowym, logistyką przedsięwzięć i procesów, organizacji projektów crowdfundingowych, czy eventów promocyjnych.

Prowadzi zajęcia z influencer marketingu, social mediów oraz e-commerce. Jego dydaktyczną misją jest odczarowanie dwóch kwestii: wizerunku influencerów jako przepłaconych nierobów oraz sprzedaży jako kwestii niegodnej zainteresowania prawdziwego specjalisty od komunikacji.

Obszary zainteresowań

  • Tworzenie treści w Internecie
  • Influencer marketing
  • PR i Branding
  • Social Media
  • E-commerce
  • Moda męska & lifestyle
  • Crowdfunding i crowdsourcing
  • Autoprezentacja, wystąpienia publiczne