Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

IG | YT | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Iga Pękala

| Zakład Sztuk Audiowizualnych

Kontakt

Konsultacje

Studia stacjonarne:

Poniedziałki: 10.30-11.30, gab. 212
Czwartki: 8.30-9.30, TEAMS

Studia niestacjonarne:

6.10.2024 (niedziela), 15.05-16.05, gab, 212
17.11.2024 (niedziela), 15.05-16.05, gab. 212
15.12.2024 (niedziela), 10.15-11.15, gab. 212
19.01.2025 (niedziela), 15.05-16.05, gab. 212
2.02.2025 (niedziela), 9.00-10.00, gab. 212

Proszę o wcześniejszy kontakt mailowy :)

Studentów Komunikacji Wizerunkowej, którzy chcieliby realizować praktyki zawodowe, proszę o kontakt poprzez adres mailowy - praktyki.kw@uwr.edu.pl

Publikacje

Pękala I., Witkowicz M., Multisensual Representations of Isolation versus Intimacy Crisis in Polish FIlms about Youth: Love Tasting, Sweat and All These Sleepless Nights, [w:] "Roczniki Kulturoznawcze", s. 51-69. (2024)

Gach A., Pękala I., Reprezentacje niepełnosprawności w kinie polskim – film jako narzędzie odwzorowujące doświadczenie, [w:] „Dziennikarstwo i media” (2022)

Pękala I., Walka ze stereotypem roli kobiety w kinie współczesnym, [w:] „Studia filmoznawcze” (2022)

Pękala I., Ucieleśniona percepcja filmowych gier umysłowych (Mind-game films. Gry z narracją i widzem), [w:] „Literatura i Kultura Popularna”, s. 514-518. (2021)

Pękala I., Taniec jako przestrzeń transgresji w wybranych dziełach Yorgosa Lanthimosa, [w:] Taniec, kobiety i śpiew w literaturze oraz sztukach audiowizualnych, s. 167-184. (2021)

Pękala I., Przewrotność dźwięku i fotografii pośród nieuniknionego odwetu: Pan Zemsta i Pani Zemsta Chan-wook Parka, [w:] „Studia filmoznawcze”, s. 59-69. (2020)

Pękala I., Doświadczenie filmu a doświadczenie traumy – o sensualnym oddziaływaniu filmu Jutro idziemy do kina i serialu Polskie drogi; opublikowany na stronie: https://fina.gov.pl/badania/doswiadczenie-filmu-a-doswiadczenie-traumy-o-sensualnym-oddzialywaniu-filmu-jutro-idziemy-do-kina-i-serialu-polskie-drogi/ (2020)

Pękala I., Przestrzeń poza kadrem – o sensualnym wymiarze zdjęć filmowych Emmanuela Lubezkiego, [w:] „Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication”, s. 143-156. (2020)

Pękala I., Zmysłowość tanecznej ekspresji na przykładzie filmów „Suspiria” i „Climax”, [w:] Marginesy głównych nurtów, s. 97-114. (2020)

Pękala I., Władcy spojrzenia i ulotnych wrażeń: Oldboy i Służąca, [w:] „Znaczenia. Kultura – komunikacja – społeczeństwo”, s. 43-51. (2018)