Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

IG | YT | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Public Relations w Hydropolis

W ramach przedmiotu „PR Miast i Regionów” nasi Studenci i Studentki Komunikacji Wizerunkowej odwiedzili Hydropolis: Centrum nauki i wiedzy o wodzie.

Zasadniczym celem zajęć, prowadzonych przez mgr Dorotę Dyksik, jest bowiem wnikliwa analiza kondycji PR-owej polskich miast i regionów,
szczególnie w perspektywie porównawczej rodzimych praktyk względem tych międzynarodowych. Dlatego też w ramach przedmiotu Studentki i Studenci obserwują, analizują i (krytycznie!) interpretują wszelkie przejawy promocyjno-wizerunkowo-PRowe miast, zestawiając je z aktualnymi trendami w public relations i w promocji na przykładzie działań instytucji i wydarzeń z obszaru kultury, sztuki i sportu.

Serdecznie dziękujemy Panu Rafałowi Zagrobelnemu za wyczerpujący wykład na temat Hydropolis i – przede wszystkim – za gros informacji na temat promocji i public relations tego wyjątkowego miejsca. Dziękujemy również Pani Magdalenie Dyderskiej za pomoc w zorganizowaniu dzisiejszego spotkania!