Institute of Journalism and Social Communication

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocławski

Briefly.

Koło. Okrągłe takie. Promienie ma i z jakimś tam wzorem można nawet obwód policzyć. Każde jest jednak takie samo, bez przestrzeni do swobodnej interpretacji. A gdyby… wynaleźć je na nowo? Kartezjusz nakreślił figurę chiliagonu – wielokąta o tysiącu boków. Z pozoru koło, jednak spajające ogrom pozornie niezauważalnych, choć równie istotnych elementów.

 

Tak też i nas z kołem łączy niewiele. briefly. tworzą ludzie – w praktyce bardzo różne osoby, których nie jesteśmy w stanie zaklasyfikować rzeczownikiem, z dookreślającym go przymiotnikiem. Jesteśmy plastyczną masą, która może zmieniać charakter, dzielić się, ale przede wszystkim łączyć – wchłaniać to, co jest poza nią. 

 

Ciekawość świata popchnęła nas, garstkę studentów komunikacji wizerunkowej do założenia Koła Naukowego briefly. Wiemy, że z każdej strony otaczają nas pytania, które czekają na odpowiedzi. Dlatego badamy. Badamy, poznajemy i odkrywamy, zdobywając wiedzę i wzajemnie ją sobie przekazując. O wyrokach boskich mówią, że są niezbadane. Za nie też się kiedyś zabierzemy!

Przewodnicząca: Katarzyna Janik

Opiekun: dr Patrycja Rozbicka

Specjalność: branding

Facebook: LINK

Kontakt: MAIL