Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Szkolenie dla studentów III roku (I stopień) i II roku (II stopień) komunikacji wizerunkowej

Szanowni Państwo,

 

w ramach grantu otrzymanego z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju możemy Państwu zaproponować szkolenie zatytułowane „Reklama w Internecie - przekrój przez formaty reklam Google”. Szkolenie jest przeznaczone dla studentów III roku studiów licencjackich i II roku studiów magisterskich kierunku komunikacja wizerunkowa (obydwu trybów: stacjonarnego i niestacjonarnego).

 

Liczba miejsc jest ograniczona (30 osób). Liczy się kolejność zgłoszeń.

 

Zajęcia będą się odbywać zdalnie według poniższego terminarza.

Części z Państwa mogą wybrane bloki kolidować z zajęciami, niestety nie ma możliwości stworzenia harmonogramu szkolenia, który pasowałby potencjalnie wszystkim specjalnościom. Zakładamy, że osoby chcące wziąć udział w szkoleniu mogą wykorzystać w przypadku wybranych kolizji z zajęciami dopuszczalne nieobecności lub odpracować zajęcia z innymi grupami.

 

Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu proszone są o wypełnienie poniższego formularza do 29.10.2021 roku:

LINK

OPIS SZKOLENIA:

Reklama w Internecie - przekrój przez formaty reklam Google (15h)

Poruszane zagadnienia:

● Produkty Google (1h) (Dostępne Formaty Reklamowe; Jak to działa? Za co się płaci?)

● Google Search (3 h) (Jak zbudowana jest reklama; Jak działa Aukcja; Frazy - typy dopasowań, sposób działania, wykluczenia)

● Lejek Zakupowy (0,5 h)

● Reklama Google Shopping (2 h) (Jak zbudowana jest reklama; Jak działa reklama; Co można reklamować?)

● Reklama GDN (2 h) (Dostępne formaty reklamowe; Sposób rozliczania; Remarketing)

● Zasady Reklamowe (1h)

● Reklama YT (2 h) (Dostępne formaty reklamowe)

● Dobór formatów reklamowych (2 h)

● Tworzenie mediaplanu (2h)

O prowadzącym

Sławomir Węgliński - marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku, natomiast Google Ads od 2013 roku. W 2015 roku uzyskał certyfikaty Google Search, Mobile, Shopping, Video, Display Advertising Individual Qualification oraz Certyfikację Google Analytics. Obecnie, od 5 lat manager zespołu Performance Marketingu w EACTIVE #wiemyjak. Razem z zespołem zarządza budżetem miesięcznym około 2 mln zł. Wspólnie uzyskali dla firmy status Premium Google Partner, Preferowanego Partnera Facebook Ads oraz Partnera Allegro Ads. Kampanie reklamowe nominowane były do finałów takich wydarzeń, jak European Search Awards 2021, SEM KRK Awards 2020 i 2021.

Absolwent psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, ukończone studium mediacji w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii oraz Szkoła Trenerów Fundacji Cel.

Prywatnie szczęśliwy mąż, basista i miłośnik kubańskiej muzyki.

 

Terminy zajęć

Grupa I (15h):

· 08.11.2021 (poniedziałek) 16:30-18:45

· 16.11.2021 (wtorek) 16:30-18:45

· 22.11.2021 (poniedziałek) 16:30-18:45

· 29.11.2021 (poniedziałek) 16:30-18:45

· 06.12.2021 (poniedziałek) 16:30-18:45

 

Grupa II (15h)

· 09.11.2021 (wtorek) 16:30-18:45

· 19.11.2021 (piątek) 16:30-18:45

· 26.11.2021 (piątek) 16:30-18:45

· 30.11.2021 (wtorek) 16:30-18:45

· 03.12.2021 (piątek) 16:30-18:45

 

Zajęcia odbędą się w formie zdalnej