Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

|

Kontakt

Konsultacje

Ważne info

Szanowni Państwo. Uprzejmie informuję, że jutrzejsze seminarium (31.01.2017) odbędzie się wyjątkowo o godz. 15:00 w s.205 (zapraszam).

O mnie

projektant i wykładowca. ukończyłem studia licencjackie na specjalności corporate identity&public relations w szkole wyższej psychologii społecznej. tytuł magistra uzyskałem w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uwr (specjalność: communication design). w 2015 ukończyłem studia doktoranckie na wydziale filologicznym uwr i uzyskałem tytuł doktora nauk humanistycznych. temat rozprawy doktorskiej: dyferencje rynkowe w reklamie – perspektywa komunikacyjna.

zawodowo współpracowałem m.in. z media marktem, anotis, uniwersytetem wrocławskim, noti, ministerstwem nauki i szkolnictwa wyższego, eurobankiem, smava poland, merc, fundacją krzyżowa, galerią wnętrz domar, szkołą wyższą psychologii społecznej, polskim związkiem wędkarskim, rrcc, orłem len, huta julia, hicron, bizlab, libet, esk 2016, villa welschen, viadrina universitat.

na co dzień pracuję w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego, gdzie prowadzę zajęcia z projektowania komunikacji, pracy kreatywnej, design thinking i strategic design. dodatkowo współpracuję z instytutem grafiki uniwersytetu swps.

naukowo zajmuję się metodologią pracy kreatywnej i pracy projektowej, communication design, corporate identity, design thinking, human centered design, badaniami komunikacji, dyferencjami rynkowymi w reklamie oraz dyskursami wizualnymi.

jestem redaktorem serii wydawniczej „communication design” w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. dotychczas opublikowałem: zmiana przez design (przekład i redakcja naukowa), komunikacje w rozmowie 1,2,3,4, reklama – operacjonalizacja pojęcia, communication design – badanie i projektowanie komunikacji, manual reklamy.

zainteresowania projektowe: reklama, corporate identity, projektowanie graficzne, web design, design consulting, strategia komunikacji, design thinking, projektowanie komunikacji.



scientist and designer. researcher and lecturer at the institute of journalism and communication science of university of wroclaw and institute of graphic design university of social science and humanities.

study fields:  advertisement, creativity, differential market in the advertising, communication design, design thinking, human centered design, visual discourse and communication and society theory.

classes: communication design, theory and practice of design, corporate design, web design, package design, information design, creation and data design, design thinking, corporate identity

editor of the series „communication design” at the institute of journalism and communication science of university of wroclaw. publish: zmiana przez design, komunikacje w rozmowie 1, 2, 3, 4, reklama – operacjonalizacja pojęcia, communication design – badanie i projektowanie komunikacji, manual reklamy.

cooperation market: media markt, anotis, uniwersytet wrocławski, noti, ministerstwo nauki i szkolnictwa wyższego, eurobank, smava poland, merc, fundacja krzyżowa, galeria wnętrz domar, uniwersytet swps, polski związek wędkarski, rrcc, orzeł len, huta julia, hicron, bizlab, libet, esk 2016, villa welschen, viadrina universitat.

design fields: commercial, corporate identity, graphic design, web design, design consulting, communication strategy, design thinking, communication design.

Monografie i redakcja

Artykuły

Obszary badawcze

  • design thinking
  • communication design
  • corporate identity
  • reklama 
  • style życia 
  • komunikacja społeczna
  • dyferencje rynkowe
  • dyskursy wizualne

Doświadczenie

Wiadomości