Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Martyna Gliniecka

| Doktorant

Kontakt

http://www.pk.uni.wroc.pl

Konsultacje

do ustalenia drogą mailową

O mnie

absorbuję wszystko, bez wartościowania. wszystko może się kiedyś przydać, bo głowa nigdy nie śpi. lubię jak jest brzydko i za dużo, ale specjalnie.

Zainteresowania naukowe

  • kreatywność
  • reklama interkulturowa
  • recepcja reklamy
  • dyferencjacja
  • subwersja
  • nisza
  • copywriting
  • tekst w reklamie
  • koncept w reklamie

Publikacje

Gliniecka M., How do People Construct Communication about their Creative Process? Study on Future Creative Professionals, Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 12 (5), 1199-1204


Gliniecka M., Teorie reklamy, Dziennikarstwo i Media, tom 6, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 45-57

Gliniecka M., Japaneseness in Comme des Garçons Fashion Advertising, Graduate School Research Journal Transcommunication Vol. 3-1 Spring 2016, 69-96

Gliniecka, M. Kreatywność w reklamie, Manual - reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji, red. Mariusz Wszołek, Wydawnictwo Libron, 293-321, Kraków, ISBN: 978-83-65705-08-2

Gliniecka M., Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych, Teorie komunikacji i mediów 9, red. Marek Graszewicz, Mariusz Wszołek, Wydawnictwo Libron, 175-186, Kraków, ISBN: 978-83-65705-05-1

Gliniecka M., Kreatywność a konstruktywizm, Badanie i projektowanie komunikacji 4, red. Annette Siemes, Michał Grech, Wydawnictwo Libron, 195-204, Kraków, ISBN: 978-83-65148-38-4

Gliniecka M., Schematy asymilacyjne w procesie konstrukcji na przykładzie zapachu, Badanie i projektowanie komunikacji 3, red. Mariusz Wszołek, Wydawnictwo Libron, 299-312, Kraków, ISBN: 978-83-64275-85-2