Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Karolina Lachowska

| Zakład Projektowania Komunikacji

Kontakt

http://www.pk.uni.wroc.pl

Konsultacje

Terminy konsultacji w semestrze zimowym:
poniedziałki - godz. 12.30-13.30 s.205
wtorki - godz. 15.20-16.20 s.205

Terminy konsultacji dla studentów studiów niestacjonarnych:
28.10 godz. 10.10-11.10
17.11 godz. 12.40-13.40
9.12 godz. 10.10-11.10
13.01 godz. 10.10-11.10

O mnie

  • 2014 - obrona pracy doktorskiej
  • 2008 - 2012 studia doktoranckie wydział filologiczny uniwersytet wrocławski
  • 2006-2008  instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej, uniwersytet  wrocławski, specjalność public relations
  • 2003-2006 wyższa szkoła humanistyczno-ekonomiczna w łodzi, dziennikarstwo i komunikacja społeczna,  specjalność dziennikarz prasy, radia i telewizji.

Obszary zainteresowań

  • konstruktywizm
  • badania marketingowe
  • corporate identity
  • communication design
  • komunikacja społeczna
  • terroryzm jako zjawisko komunikacyjne 

Publikacje

  • Karolina Lachowska, 2018, Terroryzm. Definicje i ich funkcje, [w:] Badanie komunikacji vol.1, (red.) Annette Siemes, Michał Grech, Mariusz Wszołek, Kraków, Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner

  • Karolina Lachowska, 2017, Medialny obraz terroryzmu — projekt badania i wyniki badań pilotażo­wych, [w:] Dziennikarstwo i Media 8. Kody i strategie w komunikacji, (red.) Igor Borkowski, Wrocław, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

  • Karolina Lachowska, 2015, Kim jest terrorysta? Sposoby stereotypizacji terrorystów. Analiza wyników badań ankietowych, [w:] Badanie i projektowanie komunikacji 4, (red.) Michał Grech, Kraków, Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner

  • Karolina Lachowska, Marcin Pielużek, 2013, Are All Terrorists Muslim? Image of the Terrorism and Terrorist among the European Students [w:] It’s not all black and white: perspectives on otherness, red. Nika Skof, Tadej Pirc, Ljubljana, A Priori

  • Karolina Lachowska, 2013, Komunikacyjne aspekty terroryzmu w Hiszpanii i we Włoszech. Analiza porównawcza [w:] Teorie komunikacji i mediów 6, red. Marek Graszewicz, Wrocław, Oficyna Wydawnicza ATUT

  • Karolina Lachowska, Marcin Pielużek, 2012, „Lesby i pedały” – konteksty komunikacyjne związane ze środowiskami LGBT wśród użytkowników Internetu [w:] Badanie i projektowanie komunikacji 1, (red.) Michał Grech, Annette Siemes, Kraków, Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner

  • Karolina Lachowska, Marcin Pielużek, 2012, Jaki jest i jaki powinien być Uniwersytet Wrocławski? [w:] Wizerunek Uniwersytetu Wrocławskiego w oczach studentów studiów stacjonarnych, (red.) Maurycy Graszewicz, Dominik Lewiński, Karina Stasiuk-Krajewska, Wrocław, Oficyna Wydawnicza ATUT

  • Karolina Lachowska, Marcin Pielużek, 2012, Uniwersytet Wrocławski w perspektywie jego zalet i wad [w:] Wizerunek Uniwersytetu Wrocławskiego w oczach studentów studiów stacjonarnych, (red.) Maurycy Graszewicz,Dominik Lewiński, Karina Stasiuk-Krajewska, Wrocław, Oficyna Wydawnicza ATUT

  • Karolina Lachowska, Marcin Pielużek, 2012, Komunikacyjne aspekty terroryzmu w Hiszpanii [w:] Teorie komunikacji i mediów 5, red. Marek Graszewicz, Wrocław, Oficyna Wydawnicza ATUT

  • Karolina Lachowska, Marcin Pielużek, 2011, Indymedia - model mediów społecznie zaangażowanych, [w:] Przestrzenie komunikowania (red. I. Borkowski, K. Stasiuk-Krajewska), Wrocław, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

  • Karolina Lachowska, Maurycy Graszewicz, Marcin Pielużek, 2011, Wizerunek miejscowości turystycznej na przykładzie Dusznik-Zdroju. Wstępny raport z badań [w:] Teorie komunikacji i mediów 4, red. Marek Graszewicz i Jerzy Jastrzębski, Wrocław, Oficyna Wydawnicza ATUT

  • Karolina Lachowska, 2010, Terroryzm jako zjawisko komunikacyjne, [w:] Teorie komunikacji i mediów (red. M. Graszewicz, J. Jastrzębski), Wrocław, Oficyna Wydawnicza ATUT