Termin dodatkowy testów kwalifikacyjnych
Dodatkowy test kwalifikacyjny dla studentów pierwszego roku, którzy nie mogli do niego przystąpić w terminie wyznaczonym dla ich kierunku oraz studentów przeniesionych z innych uczelni odbędzie się w następującym terminie:
15.01.2021
Testy odbywają się zdalnie.
Testy zostaną otwarte 15.01.2021 o godz. 9.00 a zamknięte 15.01.2021 o godz. 21.00
Studenci powinni skończyć rozwiązywać test najpóźniej 15.01.2021 o godz. 21.00.
Test przeznaczony jest JEDYNIE dla OKREŚLONEJ grupy studentów.
Do testu MOGĄ przystąpić:
- studenci przeniesieni z innych uczelni;
- studenci ze starszych lat, którzy nie rozpoczęli nauki (nie są zapisani do grup i nie zdawali egzaminu) a chcieliby rozpocząć naukę języka obcego;
- studenci, którzy nie podeszli (przeoczyli termin) do testu wraz ze swoim rokiem
i kierunkiem w wyznaczonym dla nich terminie w listopadzie i grudniu 2020;
- studenci, których test kwalifikacyjny stracił ważność.
Do testu NIE MOGĄ przystąpić:
- studenci, którzy już go pisali a test jest nadal ważny (test traci ważność po 3 semestrach);
- studenci, którzy rozpoczęli już naukę w grupach.
Jeśli student przystąpi do testu drugi raz, to wynik drugiego testu zostanie anulowany.
Student rozwiązuje i przesyła test online, bez konieczności uprzedniej rejestracji
i zapisów.
Student otwiera test korzystając z podanego linku – linki są umieszczone na stronie SPNJO i pozostają aktywne jedynie w godzinach otwarcia testu:
https://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/93-harmonogram-zapis%C3%B3w-na-testy#linki
Test trwa 100 minut i składa się ze 120 zadań. Student ma jedno podejście do testu.
Student ma obowiązek wypełnić test samodzielnie.
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie
z programem rozpoczynają lektorat w drugim semestrze ukażą się na stronie SPNJO
w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim w roku akademickim 2020/2021.
Informujemy studentów I roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej z grupy nr 3 oraz grupy nr 4, że w dniu 14.01 (czwartek) zajęcia: Projektowanie graficzne dla branży kreatywnej z mgr Tomaszem Koskiem odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4.
Odwołane zajęcia
Informujemy studentów, iż zajęcia z przedmiotu „Wystąpienia przed kamerą” z mgr Ewą Wroną, w dniu 11 stycznia 2021 zostają odwołane, i zostaną odrobione w dniu 25 stycznia, o godzinie 15:10, (przed planowymi zajęciami).
Odrabianie zajęć
Szanowni Państwo,
informujemy studentów I roku II stopnia Komunikacji Wizerunkowej, że na wtorek 12 stycznia 2021r. o godz. 18.30. zaplanowano odpracowanie zajęć z przedmiotu Osobowość medialna marki z mgr Anetą Mackiewicz-Żurakowską.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
informujemy studentów I roku II stopnia Komunikacji Wizerunkowej, że w dniu 22.12.2020r. (wtorek) zostają odwołane zajęcia z przedmiotu Osobowość medialna marki z mgr Anetą Mackiewicz-Żurakowską, i zostaną odrobione w dniu 19.01.2021r. (wtorek) o godz. 18.30.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo, w związku z obowiązkami zawodowymi jestem zmuszona zmienić dwa terminy zajęć z przedmiotu Prezenter Radiowy. 17 grudnia (czwartek) w godzinach 8:30-13:30 odbędą się zajęcia zaplanowane na 21 grudnia. 14 stycznia (czwartek) w godzinach 8:30 - 13:30 odbędą się natomiast zajęcia zaplanowane na 11 stycznia. Obydwa bloki zajęciowe odbędą się w systemie zdalnym. Proszę o wyrozumiałość. Z poważaniem, Marta Malinowska
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
w piątek 04.12.2020r. zostaje odwołany wykład dla studentów I roku Komunikacji Wizerunkowej z dr Aleksandrą Hulewską Psychologia społeczna z powodu choroby.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo informujemy o odwołaniu wszystkich zajęć w dniach 30.11 - 03.12.2020r. z dr Annette Siemes z powodu choroby.
Odrabianie zajęć
Szanowni Państwo,
na czwartek, 26 listopada w godz. 16.50-20.00 zaplanowano odpracowanie zajęć pt. "Rodzaje i sposoby prowadzenia konferencji prasowych" z mgr Stefanem Augustynem dla studentów II roku mgr Komunikacji Wizerunkowej.
Odwołanie zajęć
Informujemy o odwołaniu wszystkich zajęć w dniach 23.11 - 24.11.2020 z dr Annette Siemes. Terminy odrobienia zostaną ustalone ze studentami.
Zajęcia zdalne
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne, że w dniu 12.11 (czwartek) o godz. 08.30 - 10.00 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w formie zdalnej.
Zajęcia zdalne
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo RTV, że w
dniu 12.11 (czwartek) o godz. 10.10 - 11.40 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w formie zdalnej.
Zajęcia zdalne
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo sportowe, że w dniu 12.11 (czwartek) o godz. 11.50 - 13.20 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w formie zdalnej.
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Branding, że w dniu 10.11 (wtorek) o godz. 15.10 - 16.40 grupa nr 1, o godz. 16.50 - 18.20 grupa nr 2, oraz 18.30 - 20.00 grupa nr 3, zajęcia: Copywriting z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4.
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Branding, że w dniu 10.11 (wtorek) o godz. 15.10 - 16.40 oraz o godz. 16.50 - 18.20 zajęcia: Metody prezentacji osobistej z Panią dr Moniką Braun, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej, specjalności Communication design, że w dniu 09.11 (poniedziałek) o godz. 08.30 - 11.40 oraz o godz. 11.50 - 15.00 zajęcia: Projektowanie graficzne - techniki zaawansowane, z mgr Magdaleną Walkowiak, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia Komunikacji wizerunkowej, specjalności Communication design, że w dniu 09.11 (poniedziałek) o godz. 16.50 - 20.00 zajęcia: Projektowanie graficzne - podstawy, z mgr Magdaleną Walkowiak, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo sportowe, że w dniu 06.11 (piątek) o godz. 08.30 - 11.40 zajęcia: Dziennikarstwo telewizyjne z red. Moniką Włodarczyk, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów I roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 08.30 - 11.40 oraz o godz. 11.50 - 15.00 zajęcia: Projektowanie graficzne dla branży kreatywnej z mgr Tomaszem Kosek, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 08.30 - 10.00 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo RTV, że w
dniu 05.11 (czwartek) o godz. 10.10 - 11.40 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo sportowe, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 11.50 - 13.20 zajęcia: Emisja głosu z dr Izabelą Witkowską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 16, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Informujemy studentów I roku drugiego stopnia Komunikacji wizerunkowej, grupa nr 4, że w dniu 05.11 (czwartek) zajęcia: Ekonomia i rynek z mgr Ingą Kowalewską, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się o godz. 15.30 do 17.00, w sali nr 3, w Bibliotece UWr przy ul. Joliot Curie 12
Informujemy studentów II roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne, że w dniu 05.11 (czwartek) o godz. 10.10 - 13.20 zajęcia: Rynek muzyczny w Polsce i na świecie z red. Piotrem Bartysiem, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 17, przy ul. Św. Jadwigi 3/4
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo
Informujemy studentów III roku pierwszego stopnia specjalności Dziennikarstwo muzyczne o odwołaniu zajęć z red. Piotrem Bartysiem w dniu 06.11. (piątek) godz. 8.30 - 10.00 z powodu awarii prądu, które zostaną odrobione w dniu 11.12.2020r.
Szanowni Państwo
Informujemy studentów II roku drugiego stopnia specjalności Dziennikarstwo audiowizualne, iż w dniu 04.11 (środa) o godz. 08.30 - 11.40 zajęcia: Trening spikerski z red. Tomaszem Dudą, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3 w Bibliotece UWr, ul. Joliot Curie 12
Szanowni Państwo
Informujemy studentów III roku specjalności Dziennikarstwo sportowe, iż w dniu 04.11 (środa) o godz. 11.50 - 15.00 zajęcia: Techniki pracy dziennikarza radiowego z red. Tomaszem Dudą, z powodu awarii prądu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, odbędą się w sali nr 3 w Bibliotece UWr, ul. Joliot Curie 12
Odrabianie zajęć z prof. Woźnym
Szanowni Państwo,
Odrabianie odwołanych zajęć dla drugiego roku II stopnia Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej z przedmiotu Antropologia i komunikacja mediów odbędzie się dnia 30 października o godz. 10.10 - 11.40 dla grupy o specjalności Fotografia i Film, oraz 11.50 - 13.20 dla grupy Media Relations.
Natomiast Seminarium magisterskie odbędzie się w dniu 27 listopada o godz. 10.10.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
informujemy o odwołaniu zajęć z red. Markiem Dudzińskim w dniu 29 października dla studentów II roku Dziennikarstwa Sportowego.
O odrobieniu zajęć zostaną Państwo poinformowani w późniejszym terminie.
Odwołane zajęcia
Szanowni Studenci,
Z przykrością informuję, że z powodu choroby muszę odwołać wtorkowe zajęcia z Copywritingu (27.10.2020) dla wszystkich grup trzeciego roku Komunikacji Wizerunkowej.
Termin odrabiania zaległych zajęć uzgodnimy na najbliższych zajęciach online.
Pozdrawiam serdecznie,
Damian Kołodziej
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
w czwartek, 22 października odwołane zostają zajęcia z mgr Stefanem Augustynem dla studentów II roku mgr Komunikacji Wizerunkowej. O terminie odrabiania zajęć pt. "Rodzaje i sposoby prowadzenia konferencji prasowych" zostaniecie Państwo poinformowani.
Odwołane zajęcia z prof. Bartoszem Jastrzębskim
Szanowni Państwo
w środę 21 października odwołane zostają zajęcia z prof. Bartoszem Jastrzębskim z dla studentów I roku lic. Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. O terminie odrabiania zajęć zostaniecie Państwo poinformowani.
Odwołane zajęcia z Moniką Włodarczyk
Szanowni Państwo,
w dniu 16 października zostają odwołane zajęcia z Moniką Włodarczyk. Zajęcia zostaną odrobione w następujących terminach:
II Dz - z 16 października na 4 grudnia (godz. 8.20 -11.40)
III KW - z 16 października na 18 grudnia (godz.11.50- 15.00)
Zajęcia zdalne z red. Grzegorzem Chojnowskim
Szanowni Państwo,
14.10 zajęcia red. Grzegorzem Chojnowskim na III roku dziennikarstwa odbędą się w formie zdalnej.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
zajęcia z prof. Aleksandrem Woźnym w środę i czwartek zostają odwołane. O terminie odrabiania zajęć zostaniecie Państwo poinformowani.
Odwołanie zajęć z mgr Krzysztofem Waraksą
Dzisiejsze zajęcia (12.10.2020) z projektowania usług z mgr Krzysztofem Waraksą zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w późniejszym terminie.
Odwołane zajęcia z mgr Ewą Baszak
Szanowni Państwo,
Dnia 8.10 (czwartek) odwołane zostają wszystkie zajęcia z mgr Ewą Baszak (Wystąpienia publiczne x2 ora Event jako narzędzie PR). O terminie odrabiania zostaną Państwo poinformowani w późniejszym terminie.
Badania w brandingu
Szanowni Studenci,
wszystkie osoby z kierunku Komunikacji wizerunkowej specjalności Branding, które w ubiegłym semestrze letnim roku akademickiego 2019/2020 były zapisane na zajęcia z przedmiotu opcyjnego Badania w brandingu u mgr Agnieszki Łebkowskiej proszę o wysłanie informacji wraz z numerami indeksu na adres agata.targowicz@uwr.edu.pl
Przeniesione zajęcia z mgr Dominiką Ziętek
Szanowni Państwo,
Z powodu choroby jutrzejsze zajęcia z Dominiką Ziętek zostają przeniesione na prztszły tydzień. Oznacza to, że we wtorek 13.10 zajęcia odbędą się w dwóch blokach od 13.30-16:40.
Odwołane zajęcia
Szanowni Państwo,
w dniu dzisiejszym (06.10) odwołane zostają zajęcia z mgr Joanną Morawiecką. O terminie odrabiania zajęć zostaniecie Państwo poinformowani.
Zmiana terminu zapisów
Szanowni Państwo,
z powodu awarii systemu USOSWeb, termin zapisów na seminaria zostaje przeniesiony na jutro (29.09.2020) na godzinę 8:00
Zapisy - seminarium licencjackie
Uwaga - Zapisy na seminaria licencjackie odbędą się od godz. 13.00 dnia 28.09.2020r. do godz. 23.59 dnia 29.09.2019 r. przez system USOS
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na seminarium licencjackie KOD: 21-DKS-KW-S1-E5-SLIC
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 24.09.2020 r. od godz. 10:00 do dnia 25.09.2020 r. do godz. 12.00
Zapisy na seminarium licencjackie - obowiązują studentów kierunków: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Komunikacja wizerunkowa - wszyscy studenci do konkretnych wykładowców - 15 prowadzących - limit 11 osób.
W załączniku szczegółowe informacje na temat poszczególnych seminariów
Zapisy - projekt specjalnościowy
Zapisy na Projekt specjalnościowy – obowiązują studentów II roku drugiego stopnia kierunku: Komunikacja wizerunkowa, specjalność Branding - do wyboru dwóch prowadzących: dr Patrycja Rozbicka, dr Paweł Baranowski - limit 24 osób
Termin zapisów: od dnia 28.09.2020r od godz.10.00 - do dnia 29.09.2020 do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na projekt specjalnościowy.
Jeżeli przedmiot nie będzie widoczny proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Weryfikacja USOS-a w dniach: 24.09.2020 godz. 10.00 do dnia 25.09.2020r. godz. 12.00
W załączniku szczegółowe informacje na temat poszczególnych grup
Zapisy - przedmioty opcyjne
Zapisy na opcje – odbędą się przez system USOS w dniach 28.09.2020r. od godz.10.00 do 29.09.2020 r. do godz. 23.59
Proszę o sprawdzenie na swoich indywidualnych kontach w USOS dostępu na zapisy na przedmioty opcyjne.
Jeżeli przedmioty nie będą widoczne proszę o maila na adres rejestracja.dkskw@gmail.com
Proszę o podanie : nazwiska, specjalności i numeru albumu.!
Termin weryfikacji: 24.09.2020r. od godz. 10:00 do dnia 25.09.2020 r. do godz. 12.00
Przedmioty opcyjne przypisane są do określonej specjalności – uczęszczanie na zajęcia z przedmiotu opcyjnego innej specjalności wymaga pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania, i możliwe jest tylko wtedy, jeśli w danej grupie pozostają wolne miejsca.
Osoby, które w tych dniach nie zapiszą się na zajęcia opcyjne, nie będą już mogły dopisać się do listy, a tym samym – nie będą mogły zaliczyć przedmiotu opcyjnego!
Komunikacja Wizerunkowa:
Studentów II roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Projektowanie przestrzeni marki
Projektowanie usług
Opcja B
Researching i analiza rynku
Creative writing
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Branding
opcja A
Nation branding
Marki luksusowe
Social media
opcja B
PR branż trudnych
Event management
Marka osobista
Opcja C
Naming
Warsztat słowa i obrazu
Analiza dyskursu
Opcja D
Diagnostyka trendów
Wystąpienia przed kamerą
Warsztat videomarketingu
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B, jeden z bloku C i jeden z bloku D
Studentów III roku studiów pierwszego stopnia specjalność: Communication design (projektowanie komunikacji)
Opcja A
Kreowanie marki
Transformation design – podstawy
Opcja B
Creative writing
Webdesign
Opcja C
Gamifikacja
Warsztat kreatywnego pisania
Opcja D
Trener kompetencji komunikacyjnych
Corporate behaviour
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A, jeden z bloku B i jeden z bloku D
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Communication design (projektowanie komunikacji)
Opcja A
Content design
Semiotyka i systemy orietacyjne
Opcja B
Kampanie reklamowe
Analiza danych
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Studentów II roku studiów drugiego stopnia specjalność: Branding
Opcja A
Budowanie zespołu
Projektowanie innowacji
Opcja B
Analiza rynku
Branding w wybranych obszarach specyficznych i trudnych
* wybieramy jeden przedmiot z bloku A i jeden z bloku B
Uwaga:
Studenci pozostałych lat i specjalności, muszą zaliczyć obowiązkowo wszystkie proponowane przez Instytut opcje i nie zapisują się na zajęcia – przychodzą na pierwsze spotkanie tak, jak w przypadku innych zajęć przewidzianych programem studiów.
Istnieją następujące możliwości zaliczenia przedmiotu opcyjnego (spoza oferty Instytutu dla danej specjalności):
• Przepisanie oceny pozostającej w związku z programem studiów dziennikarskich uzyskanej na innym kierunku studiów - na Uniwersytecie Wrocławskim lub innej uczelni wyższej.
• Uwaga! Na studiach pierwszego stopnia przepisujemy oceny wyłącznie ze studiów pierwszego stopnia, na studiach drugiego stopnia– wyłącznie ze studiów drugiego stopnia. O przepisaniu oceny decyduje Prodziekan ds. dydaktycznych (podanie skierowane do Prodziekana opiniuje Zastępca Dyrektora Instytutu ds. studenckich i nauczania).
Aby dany przedmiot mógł być zaliczony jako przedmiot opcyjny, musi spełniać następujące kryteria:
• pozostawać w merytorycznym związku ze studiami humanistycznymi w zakresie komunikowania społecznego;
• obejmować 30 godzin zajęć;
• kończyć się zaliczeniem z oceną lub egzaminem;
• mieć wartość dwóch punktów ECTS;
• w przypadku przepisania oceny – dodatkowo pochodzić z tego samego stopnia studiów (pierwszego lub drugiego).
W załączniku opisy przedmiotów opcyjnych.
Lista zakwalifikowanych - Dziennikarstwo i Komuniikacja Społeczna II stopień
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Lista zakwalifikowanych - Komunikacja Wizerunkowa II stopień
Szanowni Państwo,
w załączeniu dostępna lista osób zakwalifikowanych na studia II stopnia Komunikacja Wizerunkowa.
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
Dziennikarstwo – wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna ogłasza listę osób zakwalifikowanych do przyjęcia na I rok studiów stacjonarnych licencjackich na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Lista osób znajduje się w załączniku. Warunkiem przyjęcia na I rok studiów jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów (głównie świadectw maturalnych i podań z systemu IRK) w terminach: 21, 24, 25, 26 sierpnia. Dokumenty można przynosić osobiście do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej przy ul. Joliot-Curie 15 (pok. nr 8) w godzinach 10-14 lub wysłać na adres Instytutu. Należy jednak pamiętać, że dokumenty muszą dotrzeć do komisji rekrutacyjnej do 26 sierpnia do godziny 14.00. Kopia świadectwa maturalnego musi być potwierdzona notarialnie, a wydruk z IRK podpisany przez kandydata. W przypadku niewypełnienia limitu w I turze Komisja ogłosi II turę 27 sierpnia.
Komunikacja Wizerunkowa – wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
Komunikacja Wizerunkowa – wyniki kwalifikacji na I rok studiów stacjonarnych
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna ogłasza listę osób zakwalifikowanych do przyjęcia na I rok studiów stacjonarnych licencjackich na kierunku Komunikacja Wizerunkowa. Lista osób znajduje się w załączniku. Warunkiem przyjęcia na I rok studiów jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów (głównie świadectw maturalnych i podań z systemu IRK) w terminach: 21, 24, 25, 26 sierpnia. Dokumenty można przynosić osobiście do Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej przy ul. Joliot-Curie 15 (pok. nr 8) w godzinach 10-14 lub wysłać na adres Instytutu. Należy jednak pamiętać, że dokumenty muszą dotrzeć do Komisji Rekrutacyjnej do 26 sierpnia do godziny 14.00. Kopia świadectwa maturalnego musi być potwierdzona notarialnie, a wydruk z IRK podpisany przez kandydata. W przypadku niewypełnienia limitu w I turze Komisja ogłosi II turę 27 sierpnia.
Informacje o terminach testów kwalifikacyjnych z języków obcych
Szanowni Państwo
w załączeniu przesyłamy informacje o terminach testów kwalifikacyjnych dla studentów przyjętych na I rok studiów stacjonarnych I stopnia oraz II stopnia w roku akademickim 2020/2021.
Ogólne komunikaty i linki do stron SPNJO zostały przekazane do systemu IRK oraz zostały zamieszczone na stronie Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
http://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/67
Informacje o terminach testów kwalifikacyjnych z języków obcych
Szanowni Państwo
w załączeniu przesyłamy informacje o terminach testów kwalifikacyjnych dla studentów przyjętych na I rok studiów stacjonarnych I stopnia oraz II stopnia w roku akademickim 2020/2021.
Informacje o zapisach na testy i na lektorat B2+
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłamy informacje o zapisach na testy i na lektorat B2+ dla studentów studiów stacjonarnych przyjętych na I rok studiów stacjonarnych II stopnia w roku akademickim 2020/2021 na kierunkach Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Komunikacja Wizerunkowa
Informacje o zapisach na testy i na lektorat B2+
Polscy studenci Communication Management oraz Journalism and Social Communication
przyjęci na I rok studiów stacjonarnych II stopnia w roku 2020/2021 zgodnie z programem studiów zobowiązani są uczęszczać na lektorat języka obcego w pierwszym semestrze (semestr zimowy 2020/2021).
Studenci zobowiązani są do zaliczenia jednego semestru lektoratu języka obcego na dowolnym poziomie oraz zdania egzaminu na tym poziomie.
Studenci mogą zapisać się na lektorat na poziomie A1 I w terminie podanym na stronie SPNJO
http://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/75-zapisy-uzupe%C5%82niaj%C4%85ce-na-lektoraty
lub przystąpić do testu kwalifikacyjnego z języka innego niż angielski.
W celu sprawdzenia poziomu biegłości językowej studenci zobowiązani są do przystąpienia do testu kwalifikacyjnego online w dniu 29.09.2020 do godz.23.59. Student ma obowiązek wypełnić test SAMODZIELNIE.
Testy odbywają się bez uprzednich zapisów i konieczności rejestracji konta w SPNJO. Linki do formularzy z testami zostaną umieszczone na stronie SPNJO.
Lista kierunków i termin testów podane są na stronie SPNJO (patrz punkt 7 –zob. informacje dla poszczególnych kierunków) :
http://spnjo.uni.wroc.pl/pl/strony/67#info
Po napisaniu testu kwalifikacyjnego studenci zostaną przydzieleni do grup na odpowiednim poziomie. Listy studentów i wykaz grup dla kierunków, które zgodnie z programem rozpoczynają lektorat w pierwszym semestrze ukażą się na stronie SPNJO w kafelku WYKAZ GRUP przed rozpoczęciem zajęć w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021.”
Sekretariat w okresie świątecznym
Szanowni Studenci,
w okresie między 19.12.2020 r. a 31.12.2020 r. pracownicy sekretariatu
IDKS pracują zdalnie.
Kontakt możliwy drogą mailową
Problemy techniczne
Szanowni Państwo,
Z przyczyn technicznych, w środę 28 października będzie pracował tylko zdalnie.
Komunikat z-cy dyrektora ds. studenckich
Wnioski o zmianę promotora i zamianę przedmiotów opcyjnych
Uprzejmie informuję, że nie przyjmuję już i nie opiniuję żadnych podań w sprawie zmiany promotora i zamiany przedmiotów opcyjnych - na studiach dziennych od 23.10.2020 r., na studiach zaocznych od 27.10.2020 r.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Jacek Grębowiec
z-ca dyr. IDiKS ds. studenckich
Nabór do programu Młodych Badaczy 2020-2025
Szanowni Państwo,
Poniżej dostępny jest link do informacji o programie stypendialnym dla Młodych Badaczy:
https://uni.wroc.pl/wsparcie/mlody-badacz-2020-2025-granty-i-stypendia-dla-studentow-i-doktorantow-uwr/
IDiKS współorganizatorem "The 4th Pillar of Democracy: Free Media and Media Self-regulation in Poland"
Miło nam poinformować, że Instytut Dziennikarstw i Komunikacji Społecznej jest współorganizatorem "The 4th Pillar of Democracy: Free Media and Media Self-regulation in Poland".
W ostatnich latach polityka medialna w Polsce stała się jednym z kluczowych i najbardziej dyskutowanych zagadnień. W związku z istotnymi zmianami, jakie dokonały się w zakresie publicznych środków przekazu w Polsce, pojawiło się wiele inicjatyw, zwłaszcza w odniesieniu do własności mediów, poziomu ich profesjonalizmu i edukacji dziennikarskiej.
Konferencja "The 4th Pillar of Democracy: Free Media and Media Self-regulation in Poland", zorganizowana wspólnie przez Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Wrocławski oraz Uniwersytet Techniczny w Dortmundzie (Erich Broch Institute for International Journalism), podejmuje kwestię wolności mediów w Polsce. Stawia przed uczestnikami ważkie pytanie: w jaki sposób dziennikarze i organizacje medialne mogą stworzyć efektywny system autoregulacji w celu uniknięcia ingerencji ze strony rządu? Media są czwartym filarem demokracji i składową procesu podejmowania decyzji, w którym może uczestniczyć każdy obywatel. Z drugiej strony, autoregulacja mediów jest istotnym narzędziem bezpłatnego i szybkiego pozasądowego postępowania, które pozwala na sprawną korektę w przypadku naruszenia przez konkretne medium zasad etyki. Negatywnym przykładem z ostatnich lat było ustanowienie przez rząd węgierski Rady Mediów, co wyraźnie pokazało, jak powołana przez polityków instytucja może fatalnie wpływać na poziom wolności mediów. Proces ten był mocno krytykowany przez Komisję Europejską.
Nadchodząca konferencja próbuje zaangażować przedsiębiorstwa medialne, decydentów oraz międzynarodowych ekspertów jak i polskich dziennikarzy oraz wykładowców i wciągnąć ich do dyskusji nad powołaniem do życia niezależnej instytucji regulującej funkcjonowanie mediów w Polsce. Jednym z głównych mówców będzie Mirosław Wróblewski, Dyrektor Zespołu Prawa Konstytucyjnego, Międzynarodowego i Europejskiego w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. W swoim wystąpieniu przedstawi najważniejsze wyzwania, przed jakimi stawały media w ostatnim czasie z perspektywy Biura RPO. Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, dostarczy pogłębionej analizy tego, co dzieje się obecnie w polskich mediach drukowanych i określi zagrożenia, na jakie prasa w Polsce jest narażona.
Celem konferencji jest także zapoznanie jej uczestników z obecnym stanem badań nad autoregulacją mediów, polityczną polaryzacją i wpływem mediów społecznych na wybory w Polsce. Eksperci reprezentujący Radę Europy w Strasburgu podzielą się wiedzą na temat standardów związanych z powoływaniem do życia niezależnych instytucji regulujących funkcjonowanie mediów. Specjaliści z Bośni i Hercegowiny oraz z Niemiec dostarczą przykładów na udane adaptacje takich instytucji.
Akademie filmowe - informacja
Akademie filmowe
Klasyczne i kultowe filmy w nowej odsłonie: w ramach Akademii filmowych w Kinie Nowe Horyzonty zapraszamy na pokazy arcydzieł światowej i polskiej kinematografii, każdorazowo poprzedzone wykładami cenionych filmoznawców czy krytyków.
Akademie filmowe to propozycja zarówno dla studentów, jak i miłośników kina, którzy chcą wiedzieć więcej: poznać kulisy powstawania, kontekst kulturowy, historyczny czy społeczny.
Akademia Kina Światowego – to nasze autorskie przedsięwzięcie, w ramach którego prezentujemy rozwój kina na świecie. Każdy z seansów poprzedzony jest wykładem przygotowanym przez specjalistki i specjalistów związanych ze światem filmu (m.in. prof. Monika Talarczyk, Diana Dąbrowska czy Piotr Czerkawski). Dzięki wykładom słuchacze mają okazję zapoznać się z najważniejszymi zagadnieniami historii filmu na tle kulturowym, społecznym, politycznym i artystycznym – w duchu tzw. Nowej Historii Kina. Tym samym kinematografia staje się soczewką, przez którą obserwujemy, jak zmieniał się świat w ciągu ostatniego stulecia.
Akademia Polskiego Filmu – w tym roku zmienia swój charakter, skupiając się przede wszystkim na polskim kinie współczesnym. To ważny krok: jak do tej pory, kursy edukacyjne prezentowały przede wszystkim dawną historię rodzimego kina, zaniedbując zjawiska z czasu po 1989 roku. W ostatnich latach polska kinematografia przeżywa swój nowy renesans, o czym świadczą nagrody i wyróżnienia dla polskich twórców przyznawane na prestiżowych wydarzeniach (m.in. Oscar dla Idy Pawła Pawlikowskiego i nagroda w Cannes za Zimną wojnę, nominacja dla Bożego Ciała Jana Komasy, szereg nagród dla Małgorzaty Szumowskiej), znakomite recenzje międzynarodowych krytyków i coraz większa frekwencja na pokazach – nie tylko w Polsce, ale też w Europie i Stanach Zjednoczonych. W tym roku program APF skupi się na prezentacji dorobku najważniejszych twórczyń i twórców, mających największy wpływ na współczesne polskie kino (m.in. Agnieszka Smoczyńska, Wojciech Smarzowski, Andrzej Jakimowski, Jan Komasa, Paweł Pawlikowski czy Małgorzata Szumowska).
Na zajęcia Akademii Kina Światowego zapraszamy od 6 października 2020 r. - we wtorki o godz. 17:00, na zajęcia Akademii Polskiego Filmu od 7 października 2020 r., w środy o godz. 17:00.
Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny i Uniwersytet SWPS honorują zajęcia obu akademii jako przedmioty ponadprogramowe i/lub fakultatywne - studenci mogą zdobywać zaliczenia przedmiotów na ocenę (w tym punkty ECTS).
W załączniku zasady reżimu sanitarnego w czasie Akademii
Konkurs dla studentów dziennikarstwa i młodych dziennikarzy poświęcony polityce regionalnej UE
Youth4Regions to program Komisji Europejskiej, który pomaga studentkom i studentom dziennikarstwa oraz młodym dziennikarkom i dziennikarzom odkryć, co UE robi w ich regionie.
Rekrutacja do tegorocznej edycji programu już trwa. Studenci dziennikarstwa i młodzi dziennikarze mogą przesyłać na konkurs swoje najlepsze artykuły lub nagrania video, poświęcone projektom współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (w tym Interreg) lub Funduszu Spójności.
Aby wziąć udział w konkursie, należy w terminie do 13 lipca br. wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: https://youth4regions.tw.events/en/registration-form.
Do aplikacji należy załączyć krótki artykuł (2500 do 6250 słów) lub krótki reportaż wideo (2-3 minut) przedstawiający projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (w tym Interreg) lub Funduszu Spójności.
Nagrodą w konkursie będzie wyjazd do Brukseli w terminie 11-16 października 2020r., na Europejski Tydzień Regionów i Miast – najważniejsze europejskie wydarzenie poświęcone polityce spójności, w którym co roku udział bierze wielu europejskich, krajowych i lokalnych polityków oraz dziennikarzy z całej Europy.
Zwycięzcy będą mogli także wziąć udział w szkoleniach z zakresu dziennikarstwa i polityki regionalnej UE w Brukseli, będą mieli szansę współpracować z renomowanymi dziennikarzami podczas Tygodnia Regionów oraz będą mieli okazję zwiedzić unijne instytucje. Otrzymają również niepowtarzalną okazję do wzięcia udziału jako dziennikarz w wizytach prasowych Komisji Europejskiej do państw członkowskich.
Więcej informacji na stronie konkursu: https://ec.europa.eu/regional_policy/en/policy/communication/youth4regions
PRAKTYKANT W DZIALE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZEJ
Szanowni Państwo,
przekazujemy ofertę praktyk w Volkswagen Motor Polska sp. z o.o. - jednej z fabryk największego koncernu motoryzacyjnego na świecie.
Oferty zawierające CV i list motywacyjny, prosimy kierować na adres mailowy: komunikacja-wewnetrzna@vwmp.pl z dopiskiem „Praktykant w dziale komunikacji wewnętrznej” do dnia 25.06.2020 r.
Informacja o zakwaterowaniu w domach studenckich
Szanowni Państwo,
przekazujemy informację od JM Rektora UWr dot. zakwaterowania w domach studenckich na czas zajęć w okresie czerwiec-wrzesień 2020 r.
VIII edycja Stypendium im. Leopolda Ungera
Szanowni Państwo,
ruszyła VIII edycja Stypendium im. Leopolda Ungera.
Stypendium przeznaczone jest dla młodych dziennikarzy/dziennikarek i adeptów/adeptek dziennikarstwa – studentów/studentek wszystkich kierunków i stopni kształcenia.
Do zdobycia:
- stypendium w formie nagrody pieniężnej w wysokości 5 tys. złotych za utwór publicystyczny spełniający kryteria dziennikarstwa poważnego (dot. prac opublikowanych jak również ukończonych, ale wcześniej niepublikowanych),
- stypendium w formie dwutygodniowego stażu w redakcji belgijskiego dziennika „Le Soir” w Brukseli,
- stypendium w formie miesięcznego stażu w redakcji dziennika „Gazeta Wyborcza” w Warszawie,
- stypendium w formie miesięcznego stażu w redakcji tygodnika „Polityka” w Warszawie,
- stypendium dla 2-3 pracowników obsługi prasowej w trakcie Forum Ekonomicznego w Krynicy.
UWAGA! W tym roku z uwagi na szczególną sytuację związaną ze stanem epidemicznym, zgłoszenia wniosków przyjmowane są do 15 maja br. wyłącznie drogą mailową: stypendium.unger@umcs.lublin.pl
Szczegóły dotyczące przyznawania Stypendium w tym Regulamin i Wniosek znajdują Państwo pod załączonym linkiem: www.umcs.pl/pl/stypendium-leopolda-ungera.htm
Stypendium im. Leopolda Ungera to cykliczny program stypendialny, zainicjowany przez Rodzinę Patrona, który został uruchomiony w 2013 roku przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Wykład mistrzowski: prof. dr María Luengo
Serdecznie zapraszamy na wykład mistrzowski, który wygłosi prof. dr María Luengo z Uniwersytetu Karola III w Madrycie, pt. "Comparing the boundaries of free expression in various European countries".
2 marca 2020 r., godz. 11.50. Miejsce: Sala Kameralna Zachodnia. Wykład w języku angielskim.
_
María Luengo is Associate Professor in the Department of Communication at Carlos III University of Madrid (Spain). Her work focuses on journalism and the civil sphere. Recent book publications include The Crisis of Journalism Reconsidered: Democratic Culture, Professional Codes, Digital Future (co-edited with Alexander and Breese, Cambridge University Press, 2016) and News Media Innovation Reconsidered (co-edited with Susana Herrera Damas, Wiley, forthcoming). Her research has appeared in European Journal of Communication, Media, Culture & Society, Journalism, and Journalism Studies, among others.
Telewizja studencka Kampus Tv rekrutuje!
Kampus Tv to nie tylko kolejna organizacja. Jesteśmy grupą przyjaciół z pasją do robienia niezwykłych rzeczy! Działamy na wielu polach – od dziennikarstwa, przez PR aż po operatorkę i montaż. Możemy przeprowadzić Cię przez tę fascynującą drogę! Chcesz poznać tajniki funkcjonowania Kampus Tv? Rekrutuj, a być może zostaniesz jednym z nas!
Masz czas do 6 marca 2020 r. Link do formularza zgłoszeniowego znajdziesz tu:
kampustv.pl/rekrutacja
ZAPRASZAMY!
Seminarium w Strasburgu dla studentów dziennikarstwa i dziennikarzy mediów akademickkich
Szanowni Państwo,
Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce organizuje seminarium w Strasburgu dla studentek i studentów dziennikarstwa i dziennikarek/rzy mediów akademickich.
Seminarium odbędzie się podczas sesji plenarnej Parlamentu Europejskiego 31 marca i 1 kwietnia 2020 r.
Uczestniczki i uczestnicy seminarium będą mieli okazję dowiedzieć się, jak działa Parlament Europejski, poznać zasady funkcjonowania serwisu prasowego PE i sposoby pracy korespondentów oraz spotkać się z posłami do PE i dziennikarzami. Będą także mieli możliwość przygotowania własnych materiałów.
Parlament Europejski zwraca koszty podróży do Strasburga i pokrywa część kosztów pobytu na miejscu.
Osoby zainteresowane udziałem w seminarium prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do 28 lutego 2020. W polu "Notatki" prosze napisać o swoich dotychczasowych doświadczeniach dziennikarskich i pomysłach na materiały dziennikarskie, które mogłyby powstać w czasie wyjazdu. Wysłanie zgłoszenia nie gwarantuje udziału w seminarium.
Formularz znajdą Państwo na stronie: http://europarl.europa.eu/poland/pl/strona_glowna/informacje_dla_mediow/zgloszenia.html
Erasmus+ Traineeship - internship offer
Szanowne, Szanowni,
w zakładce: Studenci > Erasmus > Ogłoszenia
dodaliśmy informację dot. praktyk na Uniwersytecie Primorska w Koprze w Słowenii. Polecamy Państwa uwadze!
Ewaluacja: sem. zimowy r. akad. 2019/2020
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazujemy list od prof. Igora Borkowskiego, prodziekana Wydziału Filologicznego
ds. studiów niestacjonarnych i jakości kształcenia.
Prosimy o zapoznanie się z treścią załącznika. Jednocześnie zachęcamy Państwa do udziału w ewaluacji. Wyniki ankiet posłużą do kształtowania obsady zajęć, modyfikowania programów studiów oraz stopniowego rozwiązywania ujawniających się problemów w zakresie prowadzenia zajęć.
Uroczystości pogrzebowe (informacja)
Szanowni Państwo,
informujemy, że uroczystości pogrzebowe redaktora Daniela E. Groszewskiego odbędą się w piątek, 17 stycznia, o godz. 13.30, na Cmentarzu Nowofarnym przy ul. Artyleryjskiej 10 w Bydgoszczy. Wszystkich Studentów, którzy chcieliby wziąć udział w uroczystościach i byliby zainteresowani wspólnym wyjazdem z Wrocławia, prosimy o kontakt z panią Zuzanną Kuczyńską, nr tel. 668 370 145, w terminie do środy, 15 stycznia, do godz. 15.
Konkurs! Najlepsza praca magisterska z obszaru edukacji medialnej
Szanowni Państwo,
Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej ogłosiło konkurs na najlepszą pracę magisterską z obszaru edukacji medialnej różnych grup wiekowych i społecznych, w tym ich kompetencji medialnych, informacyjnych i cyfrowych związanych z użytkowaniem mediów.
Konkurs adresowany jest do absolwentek i absolwentów różnych kierunków studiów, którzy obronili się do 30 września 2019 roku.
Partnerem konkursu jest Polski Komitet ds. UNESCO.
Nagrodą główną jest publikacja pracy w wersji e-book w wydawnictwie punktowanym
Szczegóły i regulamin Konkursu znajdują się na stronie:
http://ptem.org.pl/…/konkurs-na-najlepsza-prace-magistersk…/
7. edycja konkursu Papaya Young Directors!
Szanowni Państwo!
7. edycja konkursu Papaya Young Directors wystartowała. Zasady są proste: Napisz scenariusz na film reklamowy lub teledysk, otrzymaj budżet na jego realizację i pokaż się światu!
Zgłoszenia przyjmowane są do 19 stycznia 2020 r.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: https://www.papayayoungdirectors.com/
Staż w Fundacji Small World Trip
Szanowni Państwo,
Fundacja Small World Trip poszukuje osoby na staż praktykancki z bardzo dobrą znajomością angielskiego i rosyjskiego, która wsparłaby prace Fundacji oraz zajęłaby się promocją organizowanej wyprawy do Azji.
Osoba ta odpowiedzialna byłaby za kontakt z mediami oraz międzynarodowymi podmiotami.
Chętne osoby proszone są o kontakt z Silvio Divina poprzez maila: silvio@smallworldtrip.eu
lub telefonicznie: +48 534 544 016
Projekt See&Say – ZGŁOSZENIA
Szanowni Państwo,
do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
See&Say to wydarzenie dedykowane przede wszystkim przeglądowi talentów z branży kreatywnej (See&Say: Creators), ale także warsztaty, spotkania i konsultacje z najlepszymi ekspertami i praktykami w swoich dziedzinach.
Wystarczy zgłosić swoje prace, zaprezentowane w dowolnej formie w jednej z 14 kategorii.
Formularz zgłoszeniowy, lista ekspertów i kategorii na www.seesay.pl
Choreograf, mim, pisarz – Henryk Tomaszewski (spotkanie)
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na spotkanie "Choreograf, mim, pisarz – Henryk Tomaszewski", w trakcie którego o książce Leszka Czarnoty opowie autor wstępu i redaktor publikacji "Książka o Mistrzu. Subiektywna historia teatru pantomimy Henryka Tomaszewskiego (1959–1974)" nasz profesor Leszek Pułka oraz żona autora Ewa Kamas-Czarnota.
Spotkanie odbędzie się 7 grudnia
w godz. 14.00–15.00
w Sali Niebieskiej.
Serdecznie zapraszamy!
Program MOST – rekrutacja
Szanowni Państwo,
ruszyła kolejna rekrutacja w ramach Programu MOST. Tym razem na semestr letni 2019/2020.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie:
https://most.uka.uw.edu.pl/
IX edycja Programu Mentoring dla Studentów UWr
Program opiera się na nieformalnej relacji jaką Mentor nawiązuje z Mentee. Mentorem jest doświadczony pracownik, specjalista o wysokich kompetencjach zawodowych, który chce podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Mentee to studentka / student Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy są gotowi na rozwijanie swoich zainteresowań zawodowych i podnoszenie kompetencji interpersonalnych.
W tej edycji mamy ponad 50 Mentorów z takich branż jak: administracja, consulting, edukacja, finanse i ekonomia, handel, HR, informatyka /IT, marketing, media, PR, prawo, zarządzanie,…
Wszystkich zainteresowanych taką formą współpracy z Pracodawcą zapraszamy do zapoznania się
z profilami Mentorów i Mentorek https://careers.uni.wroc.pl/pl/informacje/x/
Rekrutacja trwa do 8 grudnia 2019 r.
Chcesz spędzić wakacje w USA? To nic trudnego! – SPOTKANIE
Ambasada Stanów Zjednoczonych oraz Camp Leaders Poland sp. z o.o, partner Departamentu Stanu zapraszają na spotkanie z Konsulem USA.
Wydarzenie odbędzie się 19 listopada 2019 r. (najbliższy wtorek) o godz. 17:00 w Instytucie Filologii Angielskiej UWr (ul. Kuźnicza 22, sala 208).
Podczas prelekcji Konsul opowie o wakacyjnych wyjazdach do Stanów Zjednoczonych, wyjaśni zasady rekrutacji, podpowie, na co zwrócić uwagę podczas wybierania firmy, z którą wyjeżdża się do Ameryki i wytłumaczy, jak wygląda rozmowa wizowa.
W spotkaniu wezmą także udział studentki i studenci, którzy uczestniczyli w poprzednich latach w programach wymiany ze Stanami Zjednoczonymi i którzy podzielą się swoimi doświadczeniami! Będzie szansa na zadanie pytań!
Dołącz do nas!
Seminarium w Strasburgu dla studentów dziennikarstwa i dziennikarzy mediów akademickich
Szanowni Państwo, poniżej przekazujemy komunikat Biura Informacyjnego Parlamentu Europejskiego w Polsce:
Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce organizuje seminarium w Strasburgu dla studentów dziennikarstwa i dziennikarzy mediów akademickich. Seminarium odbędzie się 25-27 listopada, podczas sesji plenarnej Parlamentu Europejskiego.
Uczestnicy seminarium będą mieli okazję dowiedzieć się jak działa Parlament Europejski, poznać zasady funkcjonowania serwisu prasowego PE, sposoby pracy korespondentów, spotkać się z posłami do PE i dziennikarzami. Będą także mieli możliwość przygotowania własnych materiałów.
Parlament Europejski zwraca koszty podróży do Strasburga i pokrywa część kosztów pobytu na miejscu.
Osoby zainteresowane udziałem w seminarium prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do 30 października. W polu "Notatki" prosze napisać o swoich dotychczasowych doświadczeniach dziennikarskich i pomysłach na materiały dziennikarskie, które mogłyby powstać w czasie wyjazdu. Wysłanie zgłoszenia nie gwarantuje udziału w seminarium.
LINK do formularza:
http://europarl.europa.eu/poland/pl/strona_glowna/informacje_dla_mediow/zgloszenia.html
Meeting with history The Depot History Centre
Jesteś tu nowy? Chcesz poznać historię miasta,
w którym mieszkasz? Ciekawi Cię, jak wyglądało kiedyś? Odwiedź nas, po- rozmawiajmy o Wrocławiu!
Najbliższe spotkanie odbędzie się 29 października (wtorek) o godz. 17.30 w Centrum Historii Zajezdnia na ul. Grabiszyńskiej 184 we Wrocławiu. Udział w spotkaniu jest bezpłatny!
Obowiązkowe szkolenie BHP dla Studentów/ek i Doktorantów/ek
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do informacji z 25 czerwca 2019 r. w załączeniu dostępna jest instrukcja logowania do szkolenia BHP dla studentów i doktorantów w roku akademickim 2019/2020.
Materiał szkoleniowy i test, którego zaliczenie jest warunkiem ukończenia szkolenia, będzie znajdował się od 1 października 2019 r. na uniwersyteckiej platformie kształcenia na odległość E-EDU, prowadzonej przez Centrum Kształcenia na Odległość w Uniwersytecie Wrocławskim.
Szkolenie będzie dostępne pod adresem https://e-edu.cko.uni.wroc.pl
Termin poprawkowy (płatny): od 15 marca do 30 marca 2020 r. – dla powtarzających, którzy nie przystąpili do szkolenia w pierwszym terminie lub go nie zdali albo nie ukończyli.
Praktyki studenckie – oferta
The University of Bergen is looking for a trainee to join us at the International Centre, starting from November 2019 or February/March2019. We would appreciate it very much if you could forward this information to your students or recent graduates who may be interested in applying. The deadline is September 15th.
Please note that the trainee needs to get funding through Erasmus+, but we will cover housing at a university student house, or up to 400 €.
For any further information or question, please look at the link attached below:
https://www.uib.no/en/international/129074/are-you-our-next-trainee
All applications must be sent to international@uib.no
Campus Akademicki
Szanowni Państwo,
Campus Akademicki to obóz integracyjny organizowany przez Samorząd Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. To okazja do zabawy, wypoczynku i nawiązywania nowych znajomości jeszcze przed rozpoczęciem swoich pierwszych studiów.
W tym roku campus organizowany jest w Łazach koło Mielna. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Campusu Akademickiego:
http://campusakademicki.info
Oferta stażu w OFFTEAM
Jeśli jesteś kreatywny, nie boisz się wielozadaniowości, potrafisz pisać, a w morzu social media pływasz jak ryba… Offteam to miejsce dla Ciebie!
Miejsce stażu: Wrocław
Oferujemy:
Po okresie wprowadzenia zostaniesz przydzielony do działu realizacji kampanii marketingowych.
Jeśli Twój rozwój będzie przebiegał satysfakcjonująco dla Ciebie i dla nas, po zakończeniu możesz otrzymać propozycję stałej współpracy :)
Do Twoich zadań będzie należało:
- Uczestniczenie w działaniach zw. z wdrażaniem strategii marketingowych
- Monitoring trendów rynkowych oraz bieżąca analiza konkurencji
- Planowanie i realizacja mediaplanu promocji marki
- Stały kontakt i budowa relacji z podwykonawcami współpracującymi z Agencją
- Współpraca z działem handlowym, działem kreatywnym/produkcyjnym
- Przygotowanie prezentacji i raportów działań marketingowych
- Apetytu na rozwój i kierunku na cel.
Dołącz do naszego teamu! Wystartuj dobrze.
http://offteam.pl/
Ewaluacja zajęć dydaktycznych
Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłamy informacje dotyczące ewaluacji zajęć po semestrze letnim r. akademickiego 2018/2019 z prośbą o lekturę i rozpowszechnienie.
E+trainee search: Content creator for Canary Islands (Spain) agency
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy informacje dot. 3-miesięcznego stażu przy projekcie projektu e-commerce w agencji e-commerce na Wyspach Kanaryjskich:
Content creator (from any relevant field of studies, especially media, CM, international studies etc.) for the social networks, blog & support of international strategy for a natural and healthy e-commerce project at the main Canary Island e-commerce agency: https://www.freshcommerce.es
* 3 months traineeship, starting in July, August or September 2019
* 32 hours per week, from Monday to Thursday (3 days off)
* They offer: cool team, learning opportunities and possible further contrect with us after the traineeship
* Candidates must be granted by Erasmus+ scolarship for traineeships
* E-mail to send candidatures: stars.erasmus@gmail.com or santa.fifede@tenerife.org
Kongres Regionów – zaproszenie
Szanowni Państwo,
organizatorzy Kongresu Regionów, który odbędzie się we Wrocławiu 11-12 czerwca 2019 roku, przygotowali dla Pracowników i Studentów Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej specjalne darmowe zaproszenia. Dokładna instrukcja, jak je otrzymać, znajduje się poniżej. Program wydarzenia – w załączeniu.
Strona Kongresu: https://kongresregionow.pl/
Bezpłatny bilet:
1. Prosimy wejść na stronę https://kongresregionow.pl/kup-bilet/
2. Proszę wybrać bilet Standard
3. Proszę wybrać liczbę biletów: 1 (lub więcej), a następnie sposób płatności: przelew tradycyjny
4. Proszę wpisać kod promocyjny (link po lewej stronie): dziennikarstwoUWroc
6. Proszę wcisnąć przycisk "Zgłoś udział", a następnie wpisać swoje poprawne dane do formularza (pole obowiązkowe z uwagi na planowaną weryfikację z dowodem tożsamości na wejściu)
7. Proszę kliknąć na przyciski: „Dalej”, a następnie „Potwierdź”.
Po dopełnieniu procedury, otrzyma Pan/Pani potwierdzenie rejestracji. Potwierdzenie zostanie przesłane na email podany przez Państwa w formularzu zgłoszeniowym.
Weryfikacja przedmiotów w USOSie
Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się zakończeniem semestru letniego,
proszę o weryfikację przedmiotów w systemie USOS, w razie nieprawidłowości, proszę kontaktować się z sekretariatem Instytutu Dziennikarstwa.
Konferencja "Wiedza - Komunikacja - Działanie"
Serdecznie zapraszamy doktorantów i zaangażowanych naukowo studentów do udziału w sesji dedykowanej młodym badaczom podczas cyklicznej Konferencji "Wiedza - Komunikacja - Działanie", która odbędzie się na Uniwersytecie Jagiellońskim w dniach 17-18.10.2019.
Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów PTKS oraz czasopismo Com.Press, któremu patronuje Forum, wspiera tę inicjatywę służącą nie tylko wymianie wiedzy i doświadczeń, ale jak piszą organizatorzy, także “wzajemnemu poznaniu się i podzieleniu swoimi badaniami i spostrzeżeniami w swobodnej atmosferze, by jeszcze efektywniej realizować swoją pasję do nauki" (więcej w zakładce Sesja 4 na stronie: https://idmiksuj.edu.pl/sesje).
Zgłoszenia przyjmowane są do 2 czerwca.
Opłata dla studentów i doktorantów została obniżona do 200zł.
Najlepsze artykuły naukowe zostaną opublikowane w Zeszytach Prasoznawczych. Pozostałe artykuły, które zostaną zrecenzowane i zakwalifikowane do publikacji, ukażą się w czasopiśmie Com.press i w monografii zbiorowej.
W przypadku pytań dotyczących sesji młodych naukowców podczas krakowskiej konferencji proszę kontaktować się z mgr. Krzysztofem Marcinkiewiczem: k.s.marcinkiewicz@gmail.com.
W przypadku pytań dotyczących członkostwa w Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów PTKS proszę kontaktować się z dr Katarzyną Kopecką-Piech: katarzyna.kopecka-piech@uwr.edu.pl.
Oferta praktyk: Fundacja Sztuki Współczesnej - In Situ
Szanowni Państwo,
w załączeniu znajdą Państwo ofertę praktyk w Fundacji Sztuki Współczesnej - In Situ z siedzibą w Sokołowsku.
Fundacja zajmuje się wspieraniem szeroko rozumianej działalności artystycznej oraz edukacyjnej. Jej celem jest stworzenie przestrzeni do realizacji międzynarodowych projektów artystycznych, różnorodnych i interdyscyplinarnych działań twórczych, badań, spotkań i wymiany myśli.
Polecamy Państwa uwadze:
Warsztaty „Filolog w firmie IT – możliwości pracy i rozwoju”
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazujemy informacje dot. szkolenia prowadzonego przez DXC Technology. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat.
Polecamy uwadze:
Wykład otwarty: Race Fetishism in Sex Slavery Films
Szanowni Państwo,
zapraszamy na wykład otwarty dr Agi Skrodzkiej, który odbędzie się w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej 10 maja o godz. 15:10.
Szczegółowe informacje w załączniku:
Szanowni Państwo, w dniach 29-30.o4 i 2 maja sekretariat będzie zamknięty.
Nowa edycja programu MOST
Szanowni Państwo,
15 kwietnia rozpoczyna się rekrutacja na program MOST. Wszystkich chętnych odsyłamy do zapoznania się z informacjami na plakacie oraz na stronie most.amu.edu.pl
Praktyki w Madrycie
Szanowni Państwo,
w zakładce Ogłoszenia zamieściliśmy propozycję praktyk w Madrycie na stanowiskach:
Media Manager, HR Manager i Data Analyst
Polecamy Państwa uwadze:
Zobacz
Praktyki w Holandii w gazecie "BRABANTS DAGBLAD"
Chcesz poznać życie polskich imigrantów i współpracować z redakcją prestiżowej gazety w Holandii? Ten projekt jest właśnie dla Ciebie!
Holenderska gazeta Brabants Dagblad poszukuje chętnego studenta/tki do pracy przy projekcie na temat polskich imigrantów. Zadaniem osoby zakwalifikowanej na staż będzie poznanie życia imigrantów od podszewki – będzie musiał z nimi zamieszkać i pracować, przeprowadzić wywiady, a następnie współpracować z redakcją w trakcie pracy nad tekstem docelowym. Gazeta pokrywa koszty podróży i zapewnia zakwaterowanie oraz wynagrodzenie (ok. 1500 euro). Realizacja projektu przewidziana jest na 8 tygodni.
Wymagania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego, ciekawość świata, otwartość na wyzwania; mile widziane wcześniejsze doświadczenie.
Prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV w języku angielskim oraz certyfikatu językowego (może być wystawione przez Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UWr) na adres: malgorzata.kolankowska@uwr.edu.pl.
Na pierwszym etapie rekrutacji odbędą się rozmowy kwalifikacyjne w IDIKS. Drugim etapem będzie rozmowa z przedstawicielami Brabants Dagblad.
Możliwy jest wyjazd w ramach programu Erasmus+ praktyki. Dodatkowe finansowanie w wysokości 550 euro miesięcznie.
W załączniku szczegóły oferty praktyk w j. angielskim:
Spotkanie z przedstawicielami Biura Współpracy Międzynarodowej
6 marca 2019 (środa), godz. 13:15-15.00 odbędzie się spotkanie z przedstawicielami Biura Współpracy Międzynarodowej na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii, ul. Uniwersytecka 7/10, Budynek D, sala 1 D (spotkanie w j. polskim).
Szczegółowe informacje znajdą Państwa w zakładce Studenci – Erasmus – Ogłoszenia:
Zobacz
Szansa dla Młodych w konkursie Grand Press Photo 2019
15 lutego br. magazyn „Press” rozpoczął kolejną edycję Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej - Grand Press Photo 2019.
W tegorocznej edycji oceniane będą zdjęcia wykonane między 1 kwietnia 2018 roku a 31 marca 2019 roku. Termin zgłaszania prac upływa 3 kwietnia br.
Fotografie można zgłaszać zarówno w kategorii zdjęć pojedynczych, jak i fotoreportaży. W grupie zdjęć pojedynczych są kategorie: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Środowisko, Kultura i rozrywka, Portret. Fotoreportaże można zgłaszać do kategorii: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Środowisko, Kultura i rozrywka. Natomiast dla fotografów realizujących dłuższe projekty przeznaczona jest specjalna kategoria: Projekt dokumentalny.
Regulamin konkursu, opisy kategorii, porady dotyczące edycji i zgłaszania zdjęć oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie www.grandpressphoto.pl.
Już po raz drugi jury Grand Press Photo będzie poszukiwać młodych talentów na rynku fotografii prasowej i dokumentalnej - dla nich jest osobna kategoria Young Poland.
Mogą w niej konkurować fotografowie pełnoletni, którzy nie ukończyli jeszcze 26. roku życia, mają już dorobek fotograficzny i nigdy wcześniej nie startowali w konkursie Grand Press Photo. Zdjęcia zgłaszane w tej kategorii muszą jednak reprezentować fotografię prasową bądź dokumentalną. Na konkurs można zgłaszać zarówno zdjęcia pojedyncze, jak i fotoreportaże - w obu grupach zostaną przyznane Nagroda Główna i Wyróżnienie.
Prace do Grand Press Photo 2019 redakcja „Press” przyjmuje wyłącznie drogą elektroniczną. Ogłoszenie wyników nastąpi w maju.
Zapraszamy do udziału!
Redakcja „Press”
Kontakt: 22 33 48 333
j.sedek@press.pl, r.gluza@press.pl
Zobacz
Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów PTKS
Forum Młodych Medioznawców i Komunikologów PTKS uruchamia pilotażową edycję programu mentoringowego dla młodych badaczy. To szansa dla studentów studiów magisterskich i doktorantów na indywidualną współpracę i wsparcie doświadczonych badaczy! Na osoby poszukujące nowej ścieżki rozwoju, planujące lub realizujące interdyscyplinarne projekty wymagające wszechstronnych konsultacji lub otwarte na nowe możliwości czekają kierownicy wybranych sekcji PTKS. Zgłoszenia do końca lutego!
W programie uczestniczą kierownicy następujących sekcji:
- prof. dr hab. Iwona Hofman, Studia nad Dziennikarstwem
- dr hab. prof. nadzw. UMCS Danuta Kępa-Figura, Język Mediów
- prof. dr hab. Dorota Piontek, Komunikowanie Polityczne
- dr hab. prof. nadzw. UWr Magdalena Ratajczak, Komunikacja Międzykulturowa i Komunikowanie Międzynarodowe
- dr hab. Grażyna Stachyra, Radio
- prof. dr hab. Zbigniew Widera, Nowe Media
- ks. prof. dr hab. Michał Drożdż, Aksjologia Komunikowania
- dr Katarzyna Drąg, Historia Mediów
Zobacz
Ewaluacja zajęć
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że już wkrótce będą Państwo mogli wypełnić ankiety ewaluacyjne dotyczące zajęć, w których uczestniczyli Państwo w tym semestrze. Ankiety zostaną udostępnione w systemie USOS na Państwa indywidualnych kontach.
Ankietę dla każdych zajęć można wypełnić, jeśli byli Państwo na dany przedmiot wpisani i podpięci do grupy zajęć (różnych typów). Dla każdego przedmiotu generowana jest w systemie USOSweb osobna ankieta, wskazująca nazwę przedmiotu oraz imię i nazwisko prowadzącego. Ankieta jest anonimowa i dobrowolna, nie wiąże się w żaden sposób z zaliczeniem przedmiotu.
Wypełnienie ankiety dla każdego przedmiotu zajmuje kilka (trzy do pięciu) minut. By uruchomić ankietę, należy po zalogowaniu na konto USOSweb wybrać opcję „Mój USOS“ lub z bocznego menu: „Ankiety“, otworzyć ankietę, klikając w nazwę przedmiotu. Ankietę wypełnia się, wybierając z prawego menu odpowiadającą w Państwa ocenie opcję spośród możliwych odpowiedzi. Bardzo proszę, by użyć także dolnego okna, w którym można wpisać komentarz, jeśli chcieliby Państwo wskazać zalety lub wady konkretnych zajęć lub podzielić się innymi uwagami, które dotyczą prowadzenia przedmiotu. Wpisane komentarze będą widoczne (bez danych wskazujących autora) dla prowadzącego (po zakończeniu procesu ewaluacji zajęć i zamknięciu dostępu do panelu ankiet). Zakończenie wypełniania ankiety następuje w momencie kliknięcia opcji ‘zakończ ankietę’ na dole okna.
Ankiety będą dostępne w dniach 24 stycznia – 13 lutego 2019 r., czyli w ostatnim tygodniu zajęć dydaktycznych, podczas sesji egzaminacyjnej i kilka dni po jej zakończeniu. Po zamknięciu dostępu do ankiet i informatycznej obróbce danych (po 20 lutego) na Państwa koncie USOSweb pojawią się zbiorcze wyniki odnoszące się do ocenionych przez Państwa zajęć. Wyniki ewaluacji będą także widoczne (w formie zbiorczej, anonimowej) na kontach odpowiednich Prowadzących zajęcia. Prowadzący będzie mógł także zapoznać się z wpisanymi komentarzami. Do wyników będzie mieć także dostęp zastępca dyrektora ds. dydaktyki jednostki, w której zatrudniony jest Prowadzący zajęcia, a także (w formie danych zbiorczych) Wydziałowy Zespół ds. Oceny Jakości Kształcenia oraz władze dziekańskie.
Bardzo proszę o potraktowanie badania ankietowego jako ważnej aktywności we wspólnych wysiłkach, by mogli Państwo brać udział w zajęciach na wysokim poziomie, studiować dobrze, w pozytywnej atmosferze i z satysfakcjonującymi efektami.
Gdyby mieli Państwo uwagi dotyczące procedury lub formy ankiet – zachęcam do korespondencji (igor.borkowski@uwr.edu.pl).
Wyniki ankiet posłużą do kształtowania obsady zajęć, modyfikowania programów studiów oraz stopniowego rozwiązywania ujawniających się problemów w zakresie prowadzenia zajęć. Od Państwa aktywności i zaangażowania zależy, czy wyniki ankietyzacji będą dla nas wszystkich użyteczne. Jednocześnie przypominam, że Regulamin studiów w Uniwersytecie Wrocławskim udział w badaniach ewaluacyjnych wskazuje jako obowiązek każdego z Państwa.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Igor Borkowski prof. nadzw. UWr
prodziekan Wydziału Filologicznego
ds. studiów niestacjonarnych i jakości kształcenia
Wrocław, 15 stycznia 2019 r.
Organizatorzy FeTy Studenckiej, czyli pierwszego Studenckiego Festiwalu Talentów, zapraszają wszystkich zainteresowanych 15.01.2019 do sali Kameralnej Zachodniej, na pierwszym piętrze Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Podczas tego wydarzenia uczniowie oraz absolwenci DZiKS'u zaprezentują swoje pasje oraz tajniki swojej pracy. Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszym wydarzeniu na Facebooku: "I FeTa Studencka - Festiwal Talentów"
Zobacz
Diamentowy Grant
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło kolejny konkurs w ramach programu "Diamentowy Grant". Szczegóły konkursu znajdują się na stronie.
Zobacz
Międzynarodowe seminarium na temat nowych mediów
Serdecznie zapraszam do udziału w międzynarodowym seminarium na temat nowych mediów w różnych krajach dniu 4 grudnia 2018 roku o godz. 13.30 (Sala Kameralna Zachodnia). W tym czasie będziemy gościć w naszym Instytucie grupę studentów z Kazachstanu. Chcielibyśmy wraz z nimi przyjrzeć się sytuacji mediów w różnych krajach. Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim. Uczestnicy będą poproszeni o przygotowanie krótkich wystąpień w j. angielskim. Można również przyjść posłuchać. Chętnych proszę o kontakt: malgorzata.kolankowska@uwr.edu.pl. Szczegółowy program zostanie podany w najbliższym czasie.
Razem zmienimy UWr na lepsze
Szanowni Państwo. Zachęcamy do udziału w badaniu prowadzonym przez Dział Nauczania Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegółowe informacje w załączniku.
DXC Technology
Drodzy Studenci,
Zapraszamy na kolejne spotkanie z firmą DXC Technology. Spotkamy się w Instytucie Filologii Angielskiej Uniwerystetu Wrocławskiego i porozmawiajmy o tym, jakie możliwości pracy i rozwoju ma filolog w firmie IT.
Managerowie i liderzy firmy DXC Technology opowiedzą Wam o swoich ścieżkach kariery, ukończonych studiach, pierwszych doświadczeniach i obecnych obowiązkach. Chętnie również odpowiedzą na wszystkie Wasze pytania.
Zapraszamy do zapisów studentów wszystkich kierunków pod adresem: goo.gl/Vxc3qn
Każdy zapisany uczestnik otrzyma certyfikat.
Do zobaczenia!
Dodatkowa rekrutacja - program Erasmus+
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy o zbliżającej się rekrutacji uzupełniającej na wyjazdy w ramach programu Erasmus+ Studia, które będzie można zrealizować w semestrze letnim roku akademickiego 2018/2019. Dodatkowe informacje w załączeniu (obok).
Informator "Rynek pracy"
W programie studiów znajduje się przed- miot: Rynek pracy. Przedmiot jest obowiązkowy, zajęcia organizowane są dla całego Wydziału Filologicznego. Odbędą się dwa spotkania merytoryczne i jedno spotkanie zaliczeniowe.
Listy osób przyjętych w II naborze rekrutacji na studia niestacjonarne
Szanowni Państwo.
Publikujemy listy osób przyjętych w II naborze rekrutacji na studia niestacjonarne na kierunkach prowadzonych w IDiKS UWr. Gratulujemy i jednocześnie zapraszamy do zapoznania się z planami zajęć na naszej stronie w zakładce studenci.
Wyniki II naboru rekrutacji na studia niestacjonarne I stopnia
Poniżej znajdują się listy osób do przyjęcia na studia niestacjonarne I stopnia na kierunkach komunikacja wizerunkowa oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Zapraszamy Państwa z kompletem dokumentów do sekretariatu (s.214) Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej przy ul. Joliot- Curie 15 w dniach 4-5.10.2018 w godzinach 10 - 14. Jednocześnie informujemy, że pierwszy zjazd odbędzie się w dniach 6-7.10. Szczegóły w zakładce plan zajęć.