Institute of Journalism and Social Communication

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocławski

Dziennikarstwo i Media 7. Media. Władza. Komunikacja

header photo

Dziennikarstwo i Media 7

Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma "Dziennikarstwo i Media" tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.

 

Informacje wydawnicze

  • Redakcja: Igor Borkowski
  • Wydawnictwo: Wrocławie Wydawnictwo Uniwersyteckie
  • Liczba stron: 188
  • ISBN: 978-83-229-3575-0
  • Księgarnia: link