Institute of Journalism and Social Communication

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocławski

Seria "Projektowanie Komunikacji"

O serii

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego, zakład projektowania komunikacji (communication design). Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom po-konferencyjny communication design , tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

 

Program serii: paradygmat konstruktywistyczny teorii komunikacji. teoria systemów w badaniach komunikacji. interdyscyplinarne badania empiryczne komunikacji. nowoczesne społeczeństwo. design. estetyka. proces projektowy. proces komunikacyjny. corporate communication. corporate identity. reklama. nie-dualistyczne strategie komunikacyjne. świat przeżyć. forma. kod-marka-znak. wabi-sabi.

Rada redakcyjna

redaktor naczelny serii:

  • prof. dr hab. Michael Fleischer

 

redaktorzy serii:

  • dr Michał Grech
  • dr Annette Siemes
  • dr Mariusz Wszołek

 

rada naukowa serii: 

  • prof. dr hab. Aleksy Awdiejew
  • prof. dr hab. Grażyna Habrajska
  • prof. dr hab. Andrzej Zawada
  • prof. dr hab. Jerzy Jastrzębski
  • prof. dr hab. Christian Sapok
  • prof. dr hab. Gabriel Altman
  • prof. dr hab. Siegfried Schmidt

 

recenzenci stali serii:

  • prof. dr hab. Adam Nobis
  • prof. dr hab. Tomasz Stępień
  • prof. dr hab. Krzysztof Ruchniewicz

Ważne informacje

  • wybrane tytuły: link
  • informacje dla autorów: link
  • adres redakcji: e-mail
  • termin wydania publikacji cyklicznych: kwiecień (rocznik)