Institute of Journalism and Social Communication

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocławski

Projekt specjalnościowy: Mentoring

Studentki i Studenci III roku komunikacji wizerunkowej o specjalności branding w ramach przedmiotu: "Przygotowanie i prezentacja projektu" – zorganizowali i przeprowadzili pod opieką mgr Zofii Nauki oraz mgr Dominiki Ziętek projekt mentoringowy. Głównym celem naszych "Brandingowców" była pomoc i wsparcie Uczennic i Uczniów szkół średnich w wyborze odpowiedniego kierunku studiów w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Przebieg projektu:

Uczennice i Uczniowie szkół średnich wypełniali przygotowane wcześniej formularze, co ułatwiło im wybór odpowiedniego mentora/mentorki spośród naszych Studentów/Studentek. Projekt obejmował zaś osoby uczące się we Wrocławiu, Jarocinie, Wieluniu, Kaliszu, Legnicy, Gliwicach, Jeleniej Górze oraz w Kędzierzynie-Koźle. Dalej – w trakcie indywidualnych spotkań z Uczestnikami/Uczestniczkami projektu próbowano rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące nie tylko samego studiowania na Uniwersytecie Wrocławskim, ale i życia w tzw. "wielkim mieście".  Jak opowiadają zaangażowani w projekt Studenci i Studentki: "Do każdego podchodziliśmy bardzo indywidualnie i poświęciliśmy tyle czasu, aby każdy był zadowolony i usatysfakcjonowany z rozmowy. Dowiedzieliśmy się, jakie potrzeby mają przyszli studenci, czego się obawiają, a co ich zaskoczyło. Mamy nadzieję, że większość z nich wybierze nasz Instytut i w przyszłości również stworzy swój projekt naukowy! Trzymamy za Was kciuki."