Institute of Journalism and Social Communication

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocławski

Barbara Kilijańska

doktor | Współpracownik

Contact

Office hours

do ustalenia drogą mailową

O mnie

Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (specjalność: PR), Socjologii (specjalność: Komunikacja społeczna) i Ekonomii (specjalność: Ekonomia menedżerska). Obecnie doktorantka Wydziału Filologicznego UWr w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Badaczka i organizatorka eventów.

Obszar zainteresowań

  • Badania eyetrackingowe
  • Event jako narzędzie Public Relations
  • Communication Design
  • Psychologia poznawcza
  • Human Resources
Ważne info

Zapraszam Studentów do udziału w badaniach eyetrackingowych w październiku br. Szczegóły w "wiadomościach".

Ostatnio na blogu

Udział w badaniach eyetrackingowych - zaproszenie

Szanowni Studenci, zespół realizujący naukowe badania marketingowe z wykorzystaniem eyetrackingu poszukuje osób chętnych do udziału w krótkim badaniu w charakterze respondentów. Badania odbędą się w delikatesach w Pasażu Grunwaldzkim w październiku br. Każdy uczestnik w ramach wynagrodzenia otrzyma bon zakupowy. To okazja żeby w praktyce zapoznać się z przebiegiem badań. Zapraszamy do zgłoszeń i kierowania zapytań na: barbara.kilijanska@gmail.com

More

II rok KW Event jako narzędzie PR

II rok Komunikacja wizerunkowa sp. Public Relations Zajęcia Event jako narzędzie PR w dniu 12.10 (śr.) odbędą się w Narodowym Forum Muzyki (pl. Wolności 1). Grupa spotyka się z prowadzącą przy kasach o godz. 12:20. Zajęcia będą trwały przez dwa bloki godzinowe. W dniu 19.10 (śr.) zajęcia Event jako narzędzie PR nie odbędą się.

More