Institute of Journalism and Social Communication

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocławski

Teorie Komunikacji i Mediów 10 - nowa książka z serii Communication Design

header photo

Teorie Komunikacji i Medów

Szanowni Państwo. Z przyjemnością oddajemy w Państwa ręce kolejny tom zbiorowy pt. Teorie Komunikacji i Mediów pod redakcją Mariusza Wszołka i Marka Graszewicza. Publikacja ukazała się nakładem wydawnictwo Libron w ramach serii wydawniczej Communication Design.

 

Jak piszą inicjatorzy publikacji: "Szanowni Państwo. Z nieukrywaną radością oddajemy w Państwa ręce 10. tom publikacji po-konferencyjnej zatytułowany Teorie komunikacji i mediów. Jest to dla nas tom szczególny nie tylko ze względu na jubileuszową edycję, ale również – a może przede wszystkim – ze względu na to, że po 10 latach organizacji konferencji naukowej pod tym samym tytułem potwierdzają się nasze coroczne przewidywania. Różnorodność koncepcji teoretycznych i zainteresowań empirycznych z zakresu komunikacji społecznej i mediów pozwala wnioskować, że długo jeszcze nie grozi nam paradygmatyzacja całej dyscypliny. Bierze się to także stąd, że dynamika powstawania podsystemów komunikacji skutecznie tej możliwości zapobiega. Cenimy sobie twórcze napięcie w tej części systemu nauki i będziemy tej specyficznej atmosferyczności dyscypliny bronić. Dziękujemy wszystkim dotychczasowym autorom za owocną współpracę. Wydaliśmy 10 obfitych prac naukowych, które są możliwe do pobrania w tzw. wolnym dostępie na stronie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jubileuszowe edycje różnych tomów (nie tylko naukowych) obfitują w stosowne podsumowania i podziękowania. Pozwolą jednak Państwo, że my tej tradycji trzymać się nie będziemy, bo dla nas to po prostu kolejna książka o komunikacji. I za to serdecznie dziękujemy naszym autorom, bo bez nich – wiadomo" (Wszołek M., Graszewicz M., 2017: 9).