Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Wizerunek, marka, media, film - studencko-doktorancka konferencja naukowa doktoranckiego koła naukowego komunikologów

header photo

O konferencji

Daglezje? Forsycje? Azalie? Magnolie? Bzy? Kalina? Czeremcha? Co jeszcze? Czy nie za wiele? Wciąż te same wiosenne dylematy – jak uprawiać ogród, aby nie zdał nam się roślinną jajecznicą… Co zrobić, by był piękny, harmonijny, pełen barw i zapachów? A gdy wszystko zaczyna rozkwitać, wybucha zielenią i kolorami swoich kwiatów i owoców, już wiemy, że tak ma być – że rośliny, niekiedy tak odmienne od siebie, doskonale się dopełniają i tworzą razem niepowtarzalny, spójny ogród, w którym wszystko ma swoje miejsce, wszystko jest ważne i potrzebne i, gdy umiejętnie skomponowane, cieszy jako niezbędna część całości…

    Wizerunek? Media? Marka? Film? Co jeszcze? Czy nie za wiele? Wciąż te same konferencyjne dylematy – jak prezentować nasze dyscypliny, aby nie zdały nam się naukową jajecznicą… A no spotkajmy się i pouprawiajmy. A gdy poznamy owoce, dowiemy się, co wart jest nasz ogród…

Zapraszamy do udziału w studencko-doktoranckiej konferencji naukowej, której celem będzie wymiana informacji, doświadczeń, stanów badań i przemyśleń w dziedzinach związanych z mediami, brandingiem, wizerunkiem i kinem. Pragniemy, aby nasze spotkanie było dla nas wszystkich inspiracją do poszukiwań, okazją poszerzenia własnych naukowych horyzontów oraz wymianą myśli i spostrzeżeń na gruncie poruszanych tematów.

Informacje logistyczne

  • Gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Sala Kameralna Zachodnia
  • Kiedy: 18 czerwca 2018 r., godzina 12:00
  • Zgłoszenia (tytuł wystąpienia) przyjmujemy do 11 czerwca 2018 r. pod adresem mailowym: dknk@uwr.edu.pl
  • Maksymalny czas wystąpienia – 15 minut
  • Lista prelegentów i program konferencji zostaną ogłoszone 13 czerwca