Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

"Media and Journalism in Digital Era" nowa książka pod redakcją Adama Szynola i Katarzyny Konarskiej

header photo

Media and Jurnalism in Digital Era

Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że nakładem Wydawnictwa Uniwersyteckiego ukazała się książka "Media and Jurnalism in Digital Era" pod redakcją dra Adama Szynola i dr Katarzyny Konarskiej. 

 

Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Lewickiego, prof. nadzw. UWr.
„Książka Media and Journalism in the Digital Era pod redakcją Katarzyny Konarskiej i Adama Szynola to interesująca inicjatywa wydawnicza. Przede wszystkim dotyka ona istotnych problemów związanych z funkcjonowaniem mediów i dziennikarstwa w dobie nowych wyzwań, jakie pojawiły się wraz z powszechną digitalizacją komunikacji masowej. Przełom cyfrowy doprowadził bowiem do znaczących zmian na rynku mediów „tradycyjnych”, zmusił właścicieli i pracowników redakcji gazet, stacji telewizyjnych czy radiowych do zredefiniowania wielu aspektów codziennej pracy dziennikarskiej, miejsca na rynku medialnym czy poszukiwania alternatywnych rozwiązań finansowo-marketingowych. Dynamika zachodzących zmian, ich powszechność, a także niezwykle szeroki zasięg domagają się naukowego oglądu nowej sytuacji, a recenzowana książka wydaje się świetnym uzupełnieniem stanu wiedzy na ten temat”.