Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Kamil Olender: "Wartości we wpisach polskich partii politycznych w Internecie"

Szanowne, Szanowni,
z dumą przekazujemy wieści, że nakładem wydawnictw Libron i AT ukazała się książka dra Kamila Olendra pt. „Wartości we wpisach polskich partii politycznych w Internecie w okresie okołowyborczym w 2015 roku”. Autor dokonuje w niej rozróżnienia ugrupowań politycznych w aspekcie komunikacyjnym. Materiałem badawczym były wpisy partii na ich oficjalnych profilach w serwisie Facebook.

 

Publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI.

 

 

Opis ze strony wydawnictwa:
"W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica – lewica. Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku zarówno w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym".

 

Informacje wydawnicze

Autor: Kamil Olender
Wydawnictwa: Libron, AT
Liczba stron: 242
Rok wydania: 2019
ISBN:978-83-66269-18-7
Więcej: Wydawnictwo Libron