Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Dziennikarstwo i Media 8. Kody i strategie w komunikacji

header photo

Kody i strategie w komunikacji

Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że nakładem wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego ukazał się kolejny numer czasopisma "Dziennikarstwo i Media". Zachęcamy do lektury. Jak zapewnia sam redaktor, prof. Igor Borkowski: "Kto, co, do kogo, w jakim celu, z jakim skutkiem? — to odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma „Dziennikarstwo i Media” zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klasztoru, by na własne oczy zobaczyć zakonnicę korzystającą ze Snapchata, czy do galerii obrazów, by zrozumieć ich wizualną wartość. Wśród kodów i strategii komunikacji znajdziemy teksty o discopolowych piosenkach i teksty o publikacjach przy wegańskim stole, dowiemy się też, co łączy lub dzieli dziennikarza i blogera oraz czym jest femvertising i dlaczego jest skuteczny".

 

Informacje wydawnicze

  • Redakcja: Igor Borkowski
  • Wydawnictwo: WUWr
  • Liczba stron: 244
  • Księgarnia: link