Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Drugie spotkanie z cyklu Pozory: Zespół Communication Design

header photo

O wydarzeniu

Szanowni Państwo. Inicjujemy nowy cykl spotkań naukowych pt. ‚pozory’, do udziału w których serdecznie zapraszamy. jak zwykle dużo chcemy, ale tym razem ograniczamy się do wieczornych dyskusji na tematy różne, ciekawe, ważne, nierzadko śmieszne, ale zawsze w perspektywie naukowej, bo naukę można uprawiać wszędzie — szczególnie jeśli do dyspozycji są ludzie, ich komunikacje oraz ciasteczka i słone paluszki. tradycyjnie liczymy na Państwa.

 

Tym razem zespół z Zakładu Communication Design Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr, a konkretniej pewna część części zespołu, która brała udział w opracowaniu podręcznika z zakresu reklamy i projektowania komunikacji pt. „Manual”, przedstawi rezultat swojej pracy. Trochę spóźnieni chcemy z Państwem podyskutować o samym zjawisku reklamy. Grudniowe spotkanie planujemy poświęcić próbie odpowiedzi na pytania, czym w ogóle jest reklama i w jaki sposób działa, oraz co to znaczy, że działa; czyli wespół z publicznością, na którą liczymy, chcemy zrobić krok wstecz, by móc zobaczyć to, co niektórzy ryzykownie założyli, że istnieje. 

 

Program spotkania:

  • Idea projektu wydawniczego Manual - Mariusz Wszołek
  • Co to jest reklama? — Michael Fleischer
  • Jak badać reklamę? — Annette Siemes
  • Reklama w kontekście interkulturowym — Dorota Płuchowska
  • Style życia w reklamie — Michał Grech
  • Zasady projektowania — Mariusz Wszołek
  • Dyskusja — Wspólna i żywa!