Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

YT | FB | PL/EN

Uniwersytet Wrocłaawski

Digital Media Campus Day

Digital Media Campus Day

Szanowni Państwo. Serdecznie zapraszamy na inauguracyjny Digital Media Campus Day na Uniwersytecie Wrocławskim. To pierwsze spotkanie planowanego na przyszłość cyklu zorganizowane przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i Grupę Onet-RAS Polska ze specjalistami pracującymi w świecie nowoczesnego cyfrowego wydawnictwa.

 

  1. 12.00-13.00: Jak zostać influencerem w mediach społecznościowych
    Bartek Węglarczyk, dyrektor programowy ONET
  2. 13.00-14.00: Radio, Telewizja, Prasa = Internet. Różny kontent na różnych platformach
    Aleksandra Karasińska, zastępca redaktora naczelnego „Newsweeka”
  3. 14.00-15.00: Przyszłość reklamy - reklama natywna
    Beata Żebrowska, kierownik działu reklamy natywnej ONET&NOIZZ
  4. 15.00-16.00: Obraz w dziennikarstwie internetowym. Infografiki i wizualizacja danych
    Maciej Kabroński, szef Fakt24.pl, zastępca redaktora naczelnego „FAKT-u” 

 

Logistyka wydarzenia

Miejsce: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Ul. Joliot-Curie 15, 50-383 Wrocław, Sala Wielka Zachodnia

Data: 20 października 2016 roku, rozpoczęcie o godzinie 12:00.